-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Наматрацник дитячий вологостійкий натяжний
Наматрацник дитячий вологостійкий натяжний згідно технічного завдання
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2019 11:56 - 08.07.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Прошу зняти вимогу надання зразка Переможцем торгів.
Номер:
10b39f4783fc419b8ae77cfefd1f425c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000598-a.a11
Назва:
Прошу зняти вимогу надання зразка Переможцем торгів.
Вимога:
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі",
зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Прошу внести відповыдні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2019 17:52
Вирішення:
Щодо надання зразків товару
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2019 13:00
Підтвердження вирішення:
Зразки товару потрібні для впевнення в тому, що фактичні розміри, параметри та матеріал предмету закупівлі, відповідають нашим вимогам (візуально та тактільно). Але ця вимога не буде крітерієм для відхилення про що в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Прошу пояснення
Номер:
5bc27d5631b54f1ab7d66ec61bd89a3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000598-a.a10
Назва:
Прошу пояснення
Вимога:
Прошу Замовника пояснити, чому термін дії тендерної пропозиції (ТП) 90днів, а термін гарантії 120 днів? Що гарантує банк, якщо термін дяї пропозиції скінчився?
На 91-й день навіть при наявності гарантії, жоден банк не виплатить кошти за причини закінчення строку дії ТП.
Прошу Замовника виправити неточність в тендерній докуменатції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2019 16:50
Вирішення:
Щодо внесення змін у тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2019 13:14
Підтвердження вирішення:
Технічну помилку буде виправлено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Незаконна вимога Замовника.
Номер:
a55188d483e440b2a0a1102ac02409bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000598-a.a9
Назва:
Незаконна вимога Замовника.
Вимога:
Прошу Замовника виключити з Тендерної документації вимогу: "Забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у додатку 2 Документації."
Замовник не може назначати банківську установу для надання гарантії. Учасник сам вправі вибрати банк, в якому відкривати поточний та/або розрахунковий рахунок та вибирати банк, в якому брати гарантію. Це не обв`язково має бути той самий банк.
Прошу Замовника зняти цю вимогу, як таку, що протирічить Закону України "Про публічні закупівлі".
Та внести ці зміни до ТД.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2019 23:19
Вирішення:
Щодо банківської гарантії
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2019 13:08
Підтвердження вирішення:
Учасник заповнює у додатки 2 (Цінова пропозиція) відомость про свої рахунки, та банки в яких вони знаходяться. Т.е. Замовник не вирішує в якому банку відкрито рахунок Учасника
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Прошу виконати законні вимоги
Номер:
cb8db56dedf343d1b4058910b64fc811
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000598-a.a8
Назва:
Прошу виконати законні вимоги
Вимога:
Прошу виконати законні вимоги та внести зміни в ТД.
Оскарження в АМКУ займе біля 23-25 днів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2019 23:02
Вирішення:
Щодо вимог Учасника про внесення змін
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2019 13:13
Підтвердження вирішення:
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документаціїї
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Повторно прошу зняти дискримінаційну вимогу
Номер:
4e25232c6a81493f96a2c39fa41fb479
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000598-a.a7
Назва:
Повторно прошу зняти дискримінаційну вимогу
Вимога:
Вимога ТД щодо наявності транспотру та складских приміщень є дискримінаційною. Повторно прошу знати або перефразувати цю вимогу. Договір на аренде - не є обов`язковим для участі в тендері. Ваша відповідь не надає повної інформації щодо цього питання.
По перше, "Постачальник повинен вказати матеріально технічну базу якою від володіє і буде використовувати під час виконання договору. Буде це власним або орендованим не зазначено, тому не є дискримінаційними критеріями." - а якщо є договір на користування, то це буде підставою для дискваліфікації бо не виконано вимоги ТД. До того ж, якщо є договір обслуговування, то не можливо вказати найменування, кількість, термін експлуатації, стан обладнання тому, що при потребі використати зазначене обладнання можна сьогодні отримати від контрагента одне, а завтра зовсім інше обладнання. Також контрагент не повинен надавати ні Вам, ні орендарю чи обслуговуємому клієнту ці дані.
Тому прошу зняти або перефразувати ці вимоги до рівня прозорості та недискримінації учасників всіх форм власності.
По друге, прошу всі Ваші відповіді відобразити в ТД, бо відповідь - не є зміною умов ТД.
З шаною та повагою, з надією на розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2019 17:41
Вирішення:
Щодо вимог згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2019 12:57
Підтвердження вирішення:
Дана вимога встановлена для того щоб мати розуміння чи виконає Постачальник свої зобов'язання перед нашою установою при виконанні договору. Тобто доставка товару до нашого заклада у встановлені строки. Дана вимога жодним чином не звужує коло учасників та не є діскримінаціною.
Вимога
Вирішена
Збір персональних даних
Номер:
c880ddcfc21049f3b22f0b70bb9814ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000598-a.a6
Назва:
Збір персональних даних
Вимога:
Згідно Закону України про захист персональних даних, кожен громадянин має право на невтручання в особисте життя шляхом обробки персональної інформації. Прошу Замовника відмінити вимогу надання об`єму персональних даних або пояснити наступне:
1. Мета сбору указаного в Додаток 5 персональних даних?
2. Як саме будуть оброблятись та зберігатись персональні дані, які вжиті заходи для забезпечення даних згідно вимог цього Закону?
3. Куди та кому можуть бути передані персональні дані та міру відповідальності Замовника за збереження та росповсюдження персональних даних.
4. Чи має право та на яких саме засадах Замовник збирає персональні дані. Як Замовник буде захищати зібрані персональні дані? Де і як вони будуть зберігатись? Хто є уповноваженою особою(ми) щодо отримання та збереження персональної інформації та за яким саме наказом чи № положення про посадові обов`язки?
5. Як та чим Замовник гарантує знищення зібраних персональних даних та їх знеособлення та в які строки.
6. Хто саме є Уповноваженим та відповідальним за внесені мною застереження стосовно обмеження права на обробку моїх персональних даних під час надання згоди?
Прошу надати відповідь на всі 6 вимог.
Додатково хочемо наголосити на вимозі Закону: "Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити."
З повагою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.06.2019 21:05
Вирішення:
Щодо надання згоду на обробку персональних даних
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2019 17:30
Підтвердження вирішення:
Ця вимога стосується тільки фізичних особ-підприємців які надають у складі пропозиції пасторт та ІПН
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Прошу зняти дискримінаційну вимогу
Номер:
49f7fae611934306a09e1ea6f656666e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000598-a.a5
Назва:
Прошу зняти дискримінаційну вимогу
Вимога:
Вимога ТД "2.3 Листи - відгуки до цих договорів (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів)..."
Згідно частині 2 ст16 Закону про публічні закупівлі, Замовник може встановити вимогу "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору."
Звертаю увагу Замовника - ОДНОГО Договору в необмежений час. Додаткові вимоги Замовника є дискримінацією та порушенням вимог Закону.
Прошу зняти дискримінаційну вимогу тендерної документації - надання Договорів (множина) на вимогу за Законом - Договору.
Додатково сповіщаю, Згідно п. 4 ст 16 "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.06.2019 20:51
Вирішення:
Щодо надання листів відгуків
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2019 17:22
Підтвердження вирішення:
Відповідно ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Лист відгук від контрагента це документ який підтверджує що учасник виконав договір в повному обсязі та в срок, та надає інформацію що ми як Замовник можемо повністю покластися на Постачальника, який виконав аналогічний договір. Замовник вимагає не менше одного документально підтвердженого аналогічного договору.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Прошу видалити дискримінаційні вимоги.
Номер:
a541dd00587b4dfaa74dcbb64686f8b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000598-a.a4
Назва:
Прошу видалити дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Вимога "наявності складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, та вантажного автотранспорту, пристосованого для перевезення товару, який є предметом закупівлі." є дискримінаційною по відношення до учасників, які не мають власного транспорту та/або складу а орендують їх або мають договори на користування або обслуговування складського та/або транспортного.
Прошу видалити ці дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.06.2019 20:42
Вирішення:
Щодо виконання ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2019 17:25
Підтвердження вирішення:
Відповідно ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
У Додатку №3 тендерною документацією передбачено Довідка в довільній формі про наявність матеріально- технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника, в тому числі: складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, та вантажного автотранспорту, пристосованого для перевезення товару, який є предметом закупівлі.
В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази.
Постачальник повинен вказати матеріально технічну базу якою від володіє і буде використовувати під час виконання договору. Буде це власним або орендованим не зазначено, тому не є дискримінаційними критеріями.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Протиріччя в ТД.
Номер:
f00cfa47e6c4453589f8cd8dadf132bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000598-a.a3
Назва:
Протиріччя в ТД.
Вимога:
Прошу Замовника виправити протиріччя, а саме:
- "3. Поставка до 31.12.2019 р. згідно заявок замовника. Доставка продукції повинна бути здійснена протягом п’яти робочих днів з дня отримання заявки."
- "7. Строк поставки : Протягом 1-го календарного дня з моменту подачі Замовником письмової заявки щодня до 10.00. ( за Київським часом) протягом дії договору."
Та додатково - протягом 1-го календарного дня - це дискримінайійна вимога, яку виконати може лише постачальник з Дружківки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.06.2019 20:31
Вирішення:
Щодо умов доставки товару
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2019 17:23
Підтвердження вирішення:
Доставка продукції повинна бути здійснена протягом п’яти робочих днів з дня отримання усної заявки або письмової заявки Замовника. Поставка відбуватиметься декількома партіями тому тендерною документацією прописано що поставка товару відбуватиметься до 31.12.2019 року.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Незаконна вимога
Номер:
d7df3b1360aa41c89ce940094423ab68
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000598-a.a2
Назва:
Незаконна вимога
Вимога:
Прошу замовника зняти вимогу надання зразків "Переможець аукціону, в термін, що не перевищує двох робочих днів з моменту визначення його електронною системою Переможцем, повинен надати Зразок товару в порядку, згідно із Додатком № 5." Ця вимога суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" - Закон не містить підстав для відхилення за ненадання зразку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.06.2019 20:19
Вирішення:
Щодо надання зразків товару
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2019 17:21
Підтвердження вирішення:
Зразки товару потрібні для впевнення в тому, що фактичні розміри, параметри та матеріал предмету закупівлі, відповідають нашим вимогам (візуально та тактільно). Але ця вимога не буде крітерієм для відхилення про що в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Задовільнена:
Ні