• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з капітального ремонту вантажопідіймальних кранів ПКВЧД-5 Харків (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3 Лот №4, Лот №5 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот Лот №1, Лот №2, Лот №3 Лот №4, Лот №5 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з дня підписання акта приймання-передачі наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.

Торги не відбулися

1 199 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 470.00 UAH
Період оскарження: 27.06.2019 11:22 - 11.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога до замовника

Номер: 32daad0b5cbf4f59a7e95bb1f96512f2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-27-000411-b.a4
Назва: вимога до замовника
Вимога:
Згідно вимог пункту 4.3.1 тендерної документації на закупівлю 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з капітального ремонту вантажопідіймальних кранів ПКВЧД-5 Харків) учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі з інформацією про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів у кількості не менше одного з обов’язковим зазначенням: - замовника-клієнта; ● назви предмету договору; ● марками обладнання, яке підлягало капітальному ремонту; ● обсягу послуг (кількість обладнання (шт.) по аналогічному (-их) договору (-ах))). При формуванні тендерної пропозиції нами дотримані та виконані всі вимоги замовника. Довідка про виконання аналогічних договорів від 10.07.2019 №96, надана у складі тендерної пропозиції, містить інформацію про назву замовника-клієнта, назву предмету договору, реквізити договору, марку обладнання, яке підлягало капітальному ремонту, обсяг послуг (кількість обладнання (шт.). Крім того, відгук від 24.04.2018 №ЦЗП-б/2705, виданий філією «Центр управління промисловістю» ПАТ Укрзалізниця містить інформацію про відсутність претензій у замовника до повноти обсягу наданих послуг. Копії актів виконаних робіт та калькуляція, на підтвердження інформації зазначеної у довідці та у відгуці, тендерною документацією не вимагались. Додатково наголошуємо наступне: згідно постанови КМУ від 30.06.2016 №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» та Закону України « Про ліцензування певних видів господарської діяльності» для ведення діяльності з ремонту та обслуговування вантажопідіймального обладнання ліцензія на виконання господарської діяльності з будівництва об’єктів ІV і V категорії складності не вимагається. Для ведення відповідної діяльності достатньо дозволу на роботи підвищеної небезпеки, який наданий у складі тендерної пропозиції. З огляду на вищевикладене, вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції незаконним. Під час оформлення тендерної пропозиції наше підприємство понесло фінансові збитки, тому при ігноруванні наших вимог будемо вимушені звернутися до суду та Антимонопольного комітету України для запобігання подальшого упередженого відношення до підприємств учасників державних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога до замовника

Номер: 5138d4a9c4214f2bbd0b130873e53980
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-27-000411-b.a3
Назва: вимога до замовника
Вимога:
Згідно вимог пункту 4.3.1 тендерної документації на закупівлю 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з капітального ремонту вантажопідіймальних кранів ПКВЧД-5 Харків) учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі з інформацією про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів у кількості не менше одного з обов’язковим зазначенням: - замовника-клієнта; ● назви предмету договору; ● марками обладнання, яке підлягало капітальному ремонту; ● обсягу послуг (кількість обладнання (шт.) по аналогічному (-их) договору (-ах))). При формуванні тендерної пропозиції нами дотримані та виконані всі вимоги замовника. Довідка про виконання аналогічних договорів від 10.07.2019 №96, надана у складі тендерної пропозиції, містить інформацію про назву замовника-клієнта, назву предмету договору, реквізити договору, марку обладнання, яке підлягало капітальному ремонту, обсяг послуг (кількість обладнання (шт.). Крім того, відгук від 24.04.2018 №ЦЗП-б/2705, виданий філією «Центр управління промисловістю» ПАТ Укрзалізниця містить інформацію про відсутність претензій у замовника до повноти обсягу наданих послуг. Копії актів виконаних робіт та калькуляція, на підтвердження інформації зазначеної у довідці та у відгуці, тендерною документацією не вимагались. Додатково наголошуємо наступне: згідно постанови КМУ від 30.06.2016 №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» та Закону України « Про ліцензування певних видів господарської діяльності» для ведення діяльності з ремонту та обслуговування вантажопідіймального обладнання ліцензія на виконання господарської діяльності з будівництва об’єктів ІV і V категорії складності не вимагається. Для ведення відповідної діяльності достатньо дозволу на роботи підвищеної небезпеки, який наданий у складі тендерної пропозиції. З огляду на вищевикладене, вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції незаконним. Під час оформлення тендерної пропозиції наше підприємство понесло фінансові збитки, тому при ігноруванні наших вимог будемо вимушені звернутися до суду та Антимонопольного комітету України для запобігання подальшого упередженого відношення до підприємств учасників державних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

вимога до замовника

Номер: e05d9b42213f4ccc8f1a93ea4c5695c9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-27-000411-b.c2
Назва: вимога до замовника
Вимога:
Згідно вимог пункту 4.3.1 тендерної документації на закупівлю 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з капітального ремонту вантажопідіймальних кранів ПКВЧД-5 Харків) учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі з інформацією про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів у кількості не менше одного з обов’язковим зазначенням: - замовника-клієнта; ● назви предмету договору; ● марками обладнання, яке підлягало капітальному ремонту; ● обсягу послуг (кількість обладнання (шт.) по аналогічному (-их) договору (-ах))). При формуванні тендерної пропозиції нами дотримані та виконані всі вимоги замовника. Довідка про виконання аналогічних договорів від 10.07.2019 №96, надана у складі тендерної пропозиції, містить інформацію про назву замовника-клієнта, назву предмету договору, реквізити договору, марку обладнання, яке підлягало капітальному ремонту, обсяг послуг (кількість обладнання (шт.). Крім того, відгук від 24.04.2018 №ЦЗП-б/2705, виданий філією «Центр управління промисловістю» ПАТ Укрзалізниця містить інформацію про відсутність претензій у замовника до повноти обсягу наданих послуг. Копії актів виконаних робіт та калькуляція, на підтвердження інформації зазначеної у довідці та у відгуці, тендерною документацією не вимагались. Додатково наголошуємо наступне: згідно постанови КМУ від 30.06.2016 №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» та Закону України « Про ліцензування певних видів господарської діяльності» для ведення діяльності з ремонту та обслуговування вантажопідіймального обладнання ліцензія на виконання господарської діяльності з будівництва об’єктів ІV і V категорії складності не вимагається. Для ведення відповідної діяльності достатньо дозволу на роботи підвищеної небезпеки, який наданий у складі тендерної пропозиції. З огляду на вищевикладене, вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції незаконним. Під час оформлення тендерної пропозиції наше підприємство понесло фінансові збитки, тому при ігноруванні наших вимог будемо вимушені звернутися до суду та Антимонопольного комітету України для запобігання подальшого упередженого відношення до підприємств учасників державних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

вимога до замовника

Номер: 2406f9c649714d88a6686e2bbd0f280b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-27-000411-b.c1
Назва: вимога до замовника
Вимога:
Згідно вимог пункту 4.3.1 тендерної документації на закупівлю 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з капітального ремонту вантажопідіймальних кранів ПКВЧД-5 Харків) учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі з інформацією про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів у кількості не менше одного з обов’язковим зазначенням: - замовника-клієнта; ● назви предмету договору; ● марками обладнання, яке підлягало капітальному ремонту; ● обсягу послуг (кількість обладнання (шт.) по аналогічному (-их) договору (-ах))). При формуванні тендерної пропозиції нами дотримані та виконані всі вимоги замовника. Довідка про виконання аналогічних договорів від 10.07.2019 №96, надана у складі тендерної пропозиції, містить інформацію про назву замовника-клієнта, назву предмету договору, реквізити договору, марку обладнання, яке підлягало капітальному ремонту, обсяг послуг (кількість обладнання (шт.). Крім того, відгук від 24.04.2018 №ЦЗП-б/2705, виданий філією «Центр управління промисловістю» ПАТ Укрзалізниця містить інформацію про відсутність претензій у замовника до повноти обсягу наданих послуг. Копії актів виконаних робіт та калькуляція, на підтвердження інформації зазначеної у довідці та у відгуці, тендерною документацією не вимагались. Додатково наголошуємо наступне: згідно постанови КМУ від 30.06.2016 №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» та Закону України « Про ліцензування певних видів господарської діяльності» для ведення діяльності з ремонту та обслуговування вантажопідіймального обладнання ліцензія на виконання господарської діяльності з будівництва об’єктів ІV і V категорії складності не вимагається. Для ведення відповідної діяльності достатньо дозволу на роботи підвищеної небезпеки, який наданий у складі тендерної пропозиції. З огляду на вищевикладене, вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції незаконним. Під час оформлення тендерної пропозиції наше підприємство понесло фінансові збитки, тому при ігноруванні наших вимог будемо вимушені звернутися до суду та Антимонопольного комітету України для запобігання подальшого упередженого відношення до підприємств учасників державних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено