• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин марки А-92 та дизельне паливо

Завершена

670 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 354.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2019 16:47 - 07.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Учасником порушено порядок подачі документації

Номер: d00618f45b2e4d42a750fb49bdc97a4a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-26-001437-c.a2
Назва: Учасником порушено порядок подачі документації
Вимога:
Шановний замовнику , будь ласка , зверніть увагу що Учасником подано пропозицію із порушенням правил встановлених ТД , зокрема вимог розділу 3 "Інструкція щодо подання тендерної пропозиції" , зокрема Учасником подано пропозицію кількома різнорідними файлами із порушенням вимоги щодо подачі ОДНИМ файлом у випадку якщо об'єм інформації менше -рівне 20 Мb (Сумарний обєм інформації поданої учасником становить менше 17 Mb) , отже Учасник не виконав прямої вимоги ТД Замовника що до яких у нього не було запитань та заперечень на етапі обговорення , що у свою чергу ,відповідно до розділу 5 пункту 3 , є причиною для дискваліфікації його пропозиції : " тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши звернення(оскарження результату кваліфікації) до 1 державного пожежно-рятувального загону У ДСНС України у Чернігівській області, яке надійшло 12.07.2019 року о 16:41: ID: UA-2019-06-26-001437-c.a2 від ПП «ОККО КОНТРАКТ» щодо порушення учасником порядку подачі документів, надаємо наступні роз’яснення. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Разом з тим згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Так, розділом III Тендерної документації за процедурою відкриті торги на закупівлю товару Код ДК 021:2015 – 09130000-9- Нафта і дистиляти (бензин - А92, дизельне паливо в пластикових картках, скетч-картках або талонах) яка затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 26.06.2019 року №36 міститься вимога щодо подачі документів: «Документи повинні бути скановані та подані одним файлом у форматі «pdf». У разі перевищення розміру файлу 20 Mb, документи подаються декількома файлами.» Крім того частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. До формальних (несуттєвих) помилок тендерної документації Загону належать: - орфографічні помилки та механічні описки; - зазначення неправильної назви документа, який підготовлений безпосередньо учасником, у разі, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації. При цьому, відповідно до пункту тридцятого частини першої статті першої Закону тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. З огляду на це, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВОГ КАРД" ID: 1c900425246a409eb8d39005629f0077 не виконав прямої вимоги передбаченої розділом III Тендерної документації за процедурою відкриті торги на закупівлю товару Код ДК 021:2015 – 09130000-9- Нафта і дистиляти (бензин - А92, дизельне паливо в пластикових картках, скетч-картках або талонах), яка затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 26.06.2019 року №36, (щодо порядку подачі документів) та подав пропозицію окремими файлами (сумарний об’єм інформації поданої учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВОГ КАРД" ID: 1c900425246a409eb8d39005629f0077 становить менше 17 Mb). Порушення вищезазначених вимог щодо подачі документів (відповідно до розділу V пункту третього тендерної документації Загону) та відповідно до пункту четвертого частини першої статті тридцятої Закону тендерний комітет 1 державного пожежно-рятувального загону У ДСНС України у Чернігівській області вбачає підстави відхилити тендерну пропозицію подану учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВОГ КАРД" ID: 1c900425246a409eb839005629f0077.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

щодо дискримінацінийх вимог тендерної документації

Номер: 96775fddb7b9433ea6af4f178ca54b98
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-26-001437-c.b1
Назва: щодо дискримінацінийх вимог тендерної документації
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі UA-2019-06-26-001437-c по предмету закупівлі бензин марки А-92 та дизельне паливо в Тендерній документації Замовника 1 Державний пожежно-рятувальний загін Управління ДСНС України у Чернігівській області зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на бензин А-92 та дизельне паливо повинен становити один рік з моменту поставки товару Замовнику. Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 1 рік після його отримання. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши звернення до 1 державного пожежно-рятувального загону У ДСНС України у Чернігівській області, яке надійшло 01.07.2019 року 17:56. ID: UA-2019-06-26-001437-С.B1 щодо дискримінаційних вимог тендерної документації, надаємо наступні роз’яснення. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи попередній досвід проведення процедур закупівель ПММ, виконання умов укладених за результатами проведених процедур закупівель договорів, факт відсутності резервуарів для зберігання пального в 1 державному пожежно-рятувальному загоні У ДСНС України у Чернігівській області, 26.06.2019 року, з метою забезпечення невідкладного реагування на надзвичайні ситуації, гасіння пожеж, проведення пожежно-рятувальних та інших невідкладних робіт, Загоном оголошено відкриті торги на закупівлю товару Код ДК 021:2015 – 09130000-9- Нафта і дистиляти (бензин - А92, дизельне паливо в пластикових картках, скетч-картках або талонах). В тендерній документації, яка затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 26.06.2019 року №36 міститься вимога щодо терміну дії талонів (не менше одного року з моменту їх отримання). Частиною 7 статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що строк дії господарського договору - це час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Але зобов'язання сторін, що виникли на підставі договору, в момент закінчення строку його дії за будь-яких умов не припиняються. Строк дії договору не є терміном дії зобов'язання. Закінчення строку дії договору не є підставою для припинення визначених ним зобов'язань оскільки згідно зі статтею 599 Цивільного кодексу України, ч.1 статті 202 Господарського кодексу України такою умовою є виконання, проведене належним чином. Умови договору у складі тендерної документації відповідають вимогам бюджетного законодавства (термін дії договору не перевищу один бюджетний рік). Талони ж після закінчення строку їх дії вважаються не дійсними, а кошти, сплачені за отримані ПММ по талонах, строк дії яких закінчився, не підлягають поверненню, що, в свою чергу, суперечить вимогам законодавства та може призвести до неналежної організації та забезпечення виконання заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та гасіння пожеж, рятування людей, ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха та інших видів небезпечних подій, що становлять загрозу життю або здоров’ю населення. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація на закупівлю товару Код ДК 021:2015 – 09130000-9- Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, дизельне паливо в пластикових картках, скетч-картках або талонах) складена та затверджена у повній відповідності з вимогами діючого законодавства та не містить дискримінаційних вимог до учасників і вимог, що звужують їх коло. З огляду на зазначене тендерний комітет 1 державного пожежно-рятувального загону У ДСНС України у Чернігівській області не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації на закупівлю.
Статус вимоги: Не задоволено