-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта та дистиляти (бензин А-95 та ДП Євро 5 по талонах)
місцевий бюджет
Завершена
418 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 185.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 185.00 UAH
Період оскарження:
26.06.2019 15:16 - 14.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
ed77d7ae33c4440f865ce8b8c6440114
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-26-001069-a.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
1. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-06-26-001069-a з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0003.pdf 02.08.2019 17:51
- Протокол відп.на вимогу.PDF 07.08.2019 11:49
Дата подачі:
02.08.2019 17:51
Вирішення:
Однією з причин дискваліфікації, була не актуальна дата на завірених копіях з оригіналів документів, а саме: майже всі документи завірені 15.03.2019 р., хоча дана процедура відкритих торгів на закупівлю ДП Євро 5 та бензину марки А-95 по талонах, була розпочата 26.06.2019 року. Так ми вважаємо, що це один із суттєвих аргументів для відхилення пропозиції учасника, оскільки дата документа або дата його завіряння уповноваженою особою має бути актуальною на момент подачі пропозиції. У наданих Вами документах дуже великий проміжок часу між датою завірення та датою подачі пропозиції, що в свою чергу дає підстави сумнівам щодо дійсності наданих у рамках процедури закупівлі документів станом на 26.06.2019 року;
Наступною причиною дискваліфікації була відсутність ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі. Вами наданий лист-довідка за підписом директора А.В.Величко, про те, що оптова та роздрібна торгівля паливом не входить до переліку діяльності, що підлягають ліцензуванню та потребують дозволів. Тим самим, листом від 08.07.2019 року, Ви підтверджуєте відсутність ліцензії на провадження господарської діяльності, щодо предмету цієї закупівлі. Зазначимо, що відповідно до чинного законодавства, а саме на підставі Закону України № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», запроваджено ліцензування господарської діяльності, яка пов’язана з виготовленням і реалізацією нафтопродуктів. Тобто, починаючи з 1 липня 2019 року всі суб’єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність пов’язану з виробництвом, зберіганням, оптовою та/або роздрібною торгівлею пальним зобов’язанні оформити ліцензію. Провадження діяльності з виробництва, зберігання, та/або продажу пального без ліцензії заборонено і передбачає адміністративну або кримінальну відповідальність. Враховуючи вищевикладене можна зробити висновок, що Ви провадите господарську діяльність стосовно предмету цієї закупівлі з порушенням чинного законодавства.
Стосовно третього питання, щодо ненадання дилерського або представницького договору згідно вимог тендерної документації, зауважимо, згідно Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником вимагалося надання у складі тендерної пропозиції копію дилерського або представницького договору з виробником ПММ, якщо Учасник сам не являється виробником товару. ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" надали копію Договору поставки заключений з ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» на постачання палива через мережу АЗС GLUSCO, а також лист партнерства від ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», про те, що ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» гарантує відпуск палива. ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не є виробником ПММ!
Враховуючи наведене, вважаємо, що вказані помилки є суттєвими для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", а постачальник неспроможний поставити ліцензійний товар відповідної якості.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" була правомірно та обгрунтовано відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено