• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги з охорони території

ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги з охорони території Національного історико-меморіального заповідника “Бабин Яр”

Завершена

448 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 480.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2019 14:35 - 07.07.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: 60f36cd8fa7a4bdb8075cf1b375bb743
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-26-000830-a.a1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
ТД передбачено, що однією з вимог до Виконавця є досвід роботи виконавця на ринку послуг з охоронної діяльності – не менше 3 років. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 1. ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до ч. 3. ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вимога замовника щодо наявності у учасника торгів терміну роботи на ринку охоронних послуг від 3 років суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель, відображені в ч. 1 ст. 3 Закону, а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже незаконна вимога щодо досвіду роботи виконавця на ринку послуг з охоронної діяльності – не менше 3 років підлягає виключенню. Вимога Замовника про надання не менше трьох відгуків-рекомендацій від клієнтів, яким надавалися послуги з охорони території такоє є дискримінаційною, оскільки Закон встановлює одним з кваліфікаційних критеріїв досвід роботи Учасника, який підтверджується наданням копії аналогічного договору (одного) і відповідно відгуку (одного), а тому ця вимога підлягає коригуванню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу надано
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 02.07.2019 11:07
Підтвердження вирішення: Відповідь на вимогу, подану Національному історико-меморіального заповідника „Бабин Яр”, який є замовником на закупівлю Охоронних послуг з охорони території Національного історико-меморіального заповідника “Бабин Яр” (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-06-26-000830-a) Територія Національного історико-меморіального заповідника „Бабин Яр” становить 28,2 га. Слід зауважити, що територія Заповідника не огороджена, що значно ускладнює роботу охоронників. На території Заповідника існує 15 пам’ятників та пам’ятних знаків, які були встановлені в різні роки, в пам’ять про трагічні події, які відбувалися на території Бабиного Яру під час окупації нацистами м. Києва та у повоєнні роки. Щорічно на пам’ятних об’єктах Заповідника відбуваються акти вандалізму. Для прикладу: - дерев’яний „Хрест в пам’ять про розстріляних у Бабиному Яру українську поетесу Олену Телігу та членів ОУН” підпилювали знизу; підпалювали, обливши пальним; обливали червоною фарбою; - Пам`ятний знак "Менора" неодноразово обписували нацистською свастикою, обливали фарбою, обкладали шинами і підпалювали і т.п. Випадки вандалізму відбуваються, здебільшого, в нічний період доби. Територію Заповідника щорічно відвідують понад 90,0 тис. чол. Третю частину відвідувачів складають іноземні офіційні делегації і туристи. Контингент іноземних відвідувачів дуже різноманітний, проте слід відмітити, що половину іноземних відвідувачів складають делегації з Держави Ізраїль. Іноземні туристи досить вимогливо відносяться до належного стану збереження пам’яті про насильницьку смерть єврейського населення у Бабиному Яру під час нацистської окупації м. Києва. Відомо, що випадки вандального пошкодження пам’ятників і пам’ятних знаків простіше попередити, ніж потім проводити екстрене відновлення. З огляду на таку ситуацію, Заповідник змушений виставляти до учасників закупівлі охоронних послуг території, вимоги щодо досвіду охоронної діяльності, адже, як було вище сказано, цілодобова робота охоронників буде зосереджена на спілкуванні з різними категоріями відвідувачів Заповідника, а спілкування з відвідувачами залежить від кваліфікаційних здібностей охоронників, які шліфуються досвідом роботи. Не виключені випадки екстрених звернень охоронників до правоохоронних чи інших служб. При проведенні попередньої процедури (оголошення UA-2019-02-06-001247-c) відкритих торгів на закупівлю охоронних послуг території Національного історико-меморіального заповідника “Бабин Яр”, в результаті відсутності вимог в тендерній документації до наявності кількарічного досвіду роботи по охороні територій і об’єктів, Заповідник змушений був визнати переможцем охоронну фірму з недостатнім (однорічним) досвідом охоронної діяльності одного об’єкту, що унеможливлювало забезпечення в повній мірі охорони території Заповідника. В результаті цей переможець, детально вивчивши вимоги з боку Заповідника до своєї охоронної діяльності, відмовився від підписання договору, а Заповідник змушений був відмінити торги за оголошенням UA-2019-02-06-001247-c, розпочати нову процедуру закупівлі і залишитися знову без охорони на певний період, який забирає процедура наступної закупівлі охоронних послуг. Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може установити один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Досвід виконання будь-якого договору вимірюється строком такого виконання. Отже замовник може визначити строк, протягом якого учасник повинен був до цього виконувати аналогічний договір. Такий строк визначений Замовником в три роки. Замовник вважає, що саме такий досвід виконання аналогічного договору забезпечить належне виконання умов договору, за яким організована закупівля послуг по охороні території Заповідника. Такий досвід виконання аналогічного договору має достатня кількість суб’єктів господарювання, які надають послуги охорони. Тому вказаний критерій не є дискримінаційним.