-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонт колесотокарного верстата*
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Завершена
2 708 333.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
26.06.2019 09:46 - 11.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Номер:
9ab51aeac79d4b3aa0df0eead236d161
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-26-000224-b.a3
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Скарга:
Замовником на проведення торгів на закупівлю, Регіональною філією «Львівська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» ЕДРПОУ 40081195, яке знаходиться за адресою вул. Гоголя,1, Галицький район, м. Львів, 79000, було оприлюднено тендерну Документацію для учасників щодо підготовки тендерних пропозицій для участі в процедури відкритих торгів на закупівлю, які повинні бути надані учасниками торгів, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Після чого були надані тендерні пропозиції від Учасників.
Приватне акціонерне товариство «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (ремонт колесо токарного верстата), що зазначено у оголошенні та ТД.
Протоколом від 22.07.2019 року № 4-2 - розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти», було встановлено, що 16.07.2019 року в системі електронних торгів «ProZoro» відбувся аукціон щодо закупівлі: ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (ремонт колесотокарного верстата), в результаті якого системою електронних торгів було визначена найбільш економічно вигідна пропозиція ПрАТ «КЗВВ». Розглянувши документи тендерної пропозиції, наданої ПрАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» щодо участі у торгах, робоча група встановила наступне:
- Тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації замовника;
- Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону;
- Учасником надана інформація про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ст.17 Закону;
- Не виявлено підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону.
В результаті чого було Ухвалено: «…Визнати переможцем торгів на закупівлю: ДК 021:2015-50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт колесотокарного верстата) - ПрАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ». - Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПрАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ»; - Секретарям тендерного комітету оприлюднити в електронній системі закупівель «ProZorro» інформацію щодо визначення переможця торгів та повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю.». Та було зазначено, що підстави відхилення тендерної пропозиції відсутні. (протокол додається).
Протоколом від 05.08.2019 року № 4-3 розгляду тендерної пропозиції тендерним комітетом із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти» було відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» та вирішено приступити до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції - ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА». В якому зазначалось що після розгляду та аналізу пропозиції тендерним комітетом було запропоновано відхилити дану тендерну пропозицію відповідно до абз. 3 п. 2 ч.1 ст. 30 Закону (переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону) та п.3 ч.1 ст. 30 Закону (наявні підстави, зазначені у ст. 17 і ч. 7 ст. 28 Закону).
Хоча протоколом від 22.07.2019 було визнано переможцем торгів ПрАТ «КЗВВ» та повідомлено про намір укласти з ним договір про закупівлю (додається), після чого порушуючи принципи добросовісної конкуренції та зловживаючи своїми повноваженнями, протоколом № 4-4 розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти» від 12.08.2019 щодо процедури закупівлі: ДК 021:2015 –50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт колесотокарного верстата) було призначено за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції визнати переможцем торгів ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА», прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА», та зазначено, що підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» згідно зі статтею 30 Закону – відсутні.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії замовника такими, що порушують його права та інтереси.
Стосовно підстави відхилення зазначено наступне - абз.3 п.2 ч.1 ст.30 Закону (переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону) та п.3 ч.1 ст.30 Закону (наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону).
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне - Виходячи із змісту ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Треба зауважити, що ч.2 ст. 17 Закону носить диспозитивний характер.
Виходячи з роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3304-04_14048-06 посилається на лист Державної фіскальної служби України від 29.01.2018 №1489/5/99-99-09-07-01-16, яким встановлено, що інформація надана листом Державної фіскальної служби України "Про відкриті єдині державні реєстри" від 10.02.2017 № 2057/5/99-99-09-01-03-16 залишається актуальною.
Відповідно до листа Державної фіскальної служби України "Про відкриті єдині державні реєстри" від 10.02.2017 № 2057/5/99-99-09-01-03-16: "Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" на Офіційному веб-порталі ДФС України (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua) щомісяця оприлюднюється інформація про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг. Сума податкового боргу може змінюватись щоденно.
Наразі, з метою спрощення доступу бізнесу до торгів шляхом проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі здійснюється розробка наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність заборгованості (наявність податкового боргу) в учасника процедур закупівлі" (лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.02.2017 № 3303-05/3560-03)".
Скаржник зазначає, що відповідно до офіційного листа Державної фіскальної служби України "Про спрощення процедури участі бізнесу у торгах" "у Міністерстві юстиції України 05.02.2018 за № 139/31581 зареєстровано наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 "Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі".
Основною метою прийняття наказу є спрощення для суб’єктів господарювання процедури участі у торгах шляхом проведення автоматизованої перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 17 Закону.
Взаємодія електронної системи закупівель "PROZORRO" та інформаційних систем ДФС здійснюватиметься на центральному рівні в електронній формі, що дозволить забезпечити під час проведення торгів автоматичну перевірку відсутності або наявності в учасника процедури закупівлі заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС.
До запровадження інформаційної взаємодії в автоматизованому режимі перевірка замовником фактичного стану розрахунків платника податків з бюджетом здійснювалась виключно на підставі документа, поданого учасником процедури закупівлі.
Замовник не здійснював перевірку наявності або відсутності податкового боргу шляхом взаємодії електронної системи закупівель "PROZORRO" з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі, що передбачено Наказом 17.01.2018 № 37/11 "Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі.
Жодних посилань, на результати даної перевірки не наведено, відтак, всупереч чинного законодавства України, та у супереч офіційного листа Державної фіскальної служби України "Про спрощення процедури участі бізнесу у торгах", розміщеного 12.03.2018 – Прес-службою Державної фіскальної служби України за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/329929.html, Замовник не правомірно прийняв своє рішення.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПрАТ «КЗВВ» була неправомірно відхилена Замовником.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», не всі вимоги, що прописані в цій статті Закону, замовник установлює в тендерній документації. Також деякі вимоги хоча і встановлює, проте не вимагає за такими вимогами документи від учасників та від переможця. При цьому від учасників замовник вимагає інформацію у довільній формі.
Протягом багатьох років між нашими підприємствами склалися партнерські відносини, результатом яких було взаємовигідне співробітництво та якісне виконання зобов’язань.
Згідно до п. п. 1 п. 1 ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
Згідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстави, наведеної у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2019 року № 4-3, Замовник порушив вимоги статті 30 Закону, а також, як наслідок, неправомірно визначивши ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» переможцем Процедури закупівлі, вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1. ст.. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця Процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини десятої статті 18 Закону.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА».
ПрАТ «КЗВВ» є реальним учасником верстатобудівельної галузі, з багаторічним досвідом, та претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та на укладення договору з Замовником у майбутньому.
Додатково повідомляємо, що ПАТ «КЗВВ» має бажання прийняти участь у розгляді скарги.
Тому, виходячи з вищенаведеного та керуючись ст. 3,16, 18, п.п.1 п.1. ч.1 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОШУ:
1. Прийнять скаргу до розгляду
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» зазначене в протоколі від 05.08.2019 року № 4-3 розгляду тендерної пропозиції тендерним комітетом із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти»;
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем торгів на закупівлю: ДК 021:2015 –50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт колесотокарного верстата) - ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» та рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» зазначене в протоколі № 4-4 від 12.08.2019;
5. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» згідно до п.п.1 п. 1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на дії2.PDF 16.08.2019 15:18
- КЗВВ ПП 15092019.pdf 16.08.2019 15:18
- Рішення від 20.08.2019 №11511+лист Замовнику.pdf 20.08.2019 17:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.09.2019 №12445.pdf 06.09.2019 17:46
- Рішення від 05.09.2019 №12445.pdf 10.09.2019 22:53
- Відповідь на скаргу Краматорськ продовження.JPG 27.08.2019 16:47
- Відповідь на скаргу Краматорськ.JPG 27.08.2019 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2019 15:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.09.2019 22:53
Вимога
Є відповідь
Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ»
Номер:
83d3835d69964b7ba8155bb65fe52e02
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-26-000224-b.a2
Назва:
Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ»
Вимога:
Суб’єкт оскарження: Приватне акціонерне товариство «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» (код ЄДРПОУ 00222999)
Адреса: 84306, Україна, Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Замовник:
Регіональна філія «Львівська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (код ЄДРПОУ 40081195)
Адреса: вул. Гоголя, 1, Галицький район, м. Львів, 79000.
Інформація про закупівлю
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-26-000224-b
Вимога
на дії Замовника
Замовником торгів - Регіональною філією «Львівська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-26-000224-b. Приватне акціонерне товариство «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Ремонт колесотокарного верстата, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами проведеного аукціону системою електронних торгів «ProZorro» була визначена найбільш економічно вигідна пропозиція Підприємства, розглянувши документи тендерної пропозиції, Замовником було прийнято рішення про намір укласти договір з Підприємством (протокол розгляду тендерних пропозицій №4-2 від 22.07.2019р.).
Відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Додатку 2 тендерної документації учасник, якого визнано переможцем торгів (протягом 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу про намір укласти договір шляхом розміщення вказаного електронного документу (або його сканованої копії – в разі отримання документу в паперовому вигляді) в електронній системі закупівель та в паперовому вигляді до укладення договору про закупівлю (в разі отримання вказаного документу в паперовому вигляді) за адресою: 79000, м. Львів, вул. Гоголя 1, служба локомотивного господарства регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця») забезпечує подання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону, в т.ч. Довідку контролюючого органу про відсутність/(наявність) заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, або оригінал листа контролюючого органу з мотивованою відмовою щодо видачі Довідки.
ПрАТ «КЗВВ» виконав всі вимоги Замовника щодо надання документів згідно Додатку 2 тендерної документації, у тому числі оригінал листа контролюючого органу (№60615/10/05-99-44-20 від 30.07.2019р.) про відмову щодо видачі Довідки, було розміщено скановану копію в електронній системі закупівель 30.07.2019р., та надано оригінал Замовник 02.08.2019р (що підтверджується документом кур’єрської служби).
Отримавши оригінал листа контролюючого органу від ПрАТ «КЗВВ», Замовник 05.08.19р. ініціював засідання тендерного комітету на якому прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «КЗВВ» у зв’язку з тим, що переможець не надав Довідку контролюючого органу.
Вважаємо рішення Замовника незаконним, дискримінаційним, та таким, що порушує права Учасника та принципи здійснення закупівель згідно Закону.
Вбачається, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Вважаємо, що дії Замовника, щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «КЗВВ», з метою усунення Підприємства від процедури закупівлі на користь іншого учасника мають ознаки корупції та упередженого відношення до ПрАТ «КЗВВ».
Крім того, безпідставне відхилення нашої пропозиції призведе до незаконного визначення переможцем наступного учасника тендеру.
Враховуючи вищенаведене ВИМАГАЮ:
1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ».
2. Укласти договір з ПрАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ», як з переможцем тендеру за результатом проведеного аукціону та Протоколу №4-3 від 22.07.2019р. розгляду тендерної пропозиції.
3. У разі неможливості усунення порушень, виявлених підчас проведення закупівлі – визнати торги такими, що не відбулися.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 12.08.2019 13:36
Дата подачі:
12.08.2019 13:36
Вирішення:
У відповідь на вимогу ПрАТ «КЗВВ» надаємо наступну інформацію:
У своїй вимозі до замовника учасник стверджує, що замовник «прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «КЗВВ» у зв’язку з тим, що переможець не надав Довідку контролюючого органу», а також вважає «рішення Замовника незаконним, дискримінаційним, та таким, що порушує права Учасника та принципи здійснення закупівель згідно Закону».
Замовник не погоджується з даним ствердженням, оскільки рішення щодо відхилення тендерної пропозиції являється правомірним і підтверджується положеннями Закону «Про публічні закупівлі», а саме:
абзацом 3 пункту 2 частини 1 статті 30 (переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону)
пунктом 3 частини 1 статті.30 (наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону);
частиною 7 статті 28 (якщо замовником виявлено факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню),
що відображено в протоколі тендерного комітету № 4-3 від 05.08.2019.
На стадії подання тендерних пропозицій ПрАТ «КЗВВ» розмістив в електронній системі закупівель довідку довільної форми №23те/725 від 10.07.19, підписану директором підприємства, з наступною інформацією:
ПрАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» (ЄДРПОУ 00222999) не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Учасник, визнаний переможцем торгів, повинен підтвердити таку інформацію документально.
Відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) підтверджується Довідкою контролюючого органу. ПрАТ «КЗВВ» не надав такої Довідки, тобто не надав документ, який підтверджує відсутність підстави, передбаченої статтею 17 Закону, і, який підтверджує інформацію, подану ним в довільній формі, про те, що він не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до абз.3 п.2 ч.1 ст.30 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону.
Натомість учасником-переможцем в електронній системі закупівель «ProZorro» було розміщено лист Державної фіскальної служби України з відмовою в отриманні такої довідки (підстава відмови – наявність у ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування» податкового боргу у розмірі 3869477,55 грн). Цей лист свідчить про те, що інформація (про відсутність у нього заборгованості з сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)), яку подав учасник на стадії подання тендерних пропозицій і розмістив в електронній системі закупівель, являється недостовірною, чим він намагався ввести замовника в оману. В цьому разі замовник застосовує положення ч.7 ст.28 Закону (якщо замовником виявлено факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню).
Крім того, відповідно до п.3 ч.1 ст.30 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону.
Отже, ствердження ПрАТ «КЗВВ» про те, що замовник «необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПрАТ «КЗВВ»», і що рішення замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції є «незаконним, дискримінаційним та таким, що порушує права Учасника та принципи здійснення закупівель згідно Закону», є безпідставним, так само, як і його вимоги щодо відміни такого рішення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо умов Договору.
Номер:
a127bbe89f1c49c6985d2a1373e493b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-26-000224-b.c1
Назва:
Вимога щодо умов Договору.
Вимога:
Не погоджуємось з редакцією п.8.1 проекту Договору, додатка 4 Тендерної документації оскільки такі умови договору є несправедливими, вони суперечать принципу добросовісності та порушують істотний дисбаланс договірних прав та обов’язків сторін, які згідно ч.3 ст.509 ЦК України мають ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості.
Враховуючи систематичні порушення АТ "Українська залізниця" (та її регіональних філій) умов виконання договорів в частині термінів оплати виконаних послуг (виконаних робіт, поставлених товарів, тощо) Вимагаємо: п.8.1 проекту Договору додатка 4 Тендерної документації викласти в наступній редакції:
«За порушення строку та порядку оплати наданих послуг Замовник сплачує Виконавцю пеню у розмірі 0,1% від вартості договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вартості договору.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.07.2019 09:38
Вирішення:
Дякуємо Вам за звернення. Ваша вимога розглянута Замовником.
З приводу чого повідомляємо наступне. Замовник складає тендерну документацію самостійно, дотримуючись при цьому норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. та основних принципів здійснення закупівель.
У зв”зку з чим інформуємо Вас, що Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до тендерної документації.
Запрошуємо Вас до участі у торгах.
Статус вимоги:
Відхилено