• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології)

Торги відмінено

26 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 132 250.00 UAH
Період оскарження: 25.06.2019 17:12 - 25.07.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 12706308f3a74614a55ab00b0ea4dcee
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-25-001570-b.b2
Назва: СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Замовником в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, а саме Медико-технічні вимоги у Додатку 1 до тендерної документації прописані під одного виробника, що унеможливлює участь у торгах інших Учасників та порушує права та законні інтереси інших учасників. Інформацію, що викладена у зверненнях та Вимогах, Замовник ігнорує, тому, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року, Учасник торгів звертається за захистом свої прав до органу Оскарження. Детально про підстави скарги та іїх документальне підтвердження - у доданих документах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.07.2019 20:22
Автор: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Ігор Шулдак +380758101801 tovgold@i.ua
Вимога
Вирішена

Встановленя непрозорих умов оплати в проекті договору про закупівлю

Номер: bb2fa9718c62490391e8178e94f1c5a2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-25-001570-b.a1
Назва: Встановленя непрозорих умов оплати в проекті договору про закупівлю
Вимога:
Згідно з оголошенням про проведення торгів- умови оплати - Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною. У проекті договору - п.4.1 Договору - 4.1. Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або у разі необхідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі додаткової угоди, а п.4.3 Договору вказує - Замовник здійснює оплату товару протягом 15-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної.Таким чином, на етапі проведення торгів Учасник не може сформувати ціну та визначити конкретні сроки поставки, так як є незрозумілим, буде здійснюватися оплата по факту поставки і тоді строк поставки до 16.12.2019 року, чи буде здійснено передплату - і тоді відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строк поставки має складати 3 місяці.Тобто п.4.1 проекту договору суперечить п.4.3 проекта договору та суперечить п.п.5.1, 6.1, 6.1.2, 6.2.4, 6.4.1 проекту Договору. Вимагаємо конкретно визначити умови оплати товару на етапу проведення торгів, що створить рівні умлови між всіма учасниками та не буде свідчити про суб"єктивний підхід до визначеного за результатами торгів учасника-переможця торгів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учаснику, задля уникнення невідповідності у зазначеній нами, Замовником, інформації в Оголошенні, умов тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації Проект договору про закупівлю № _, повідомляємо наступне. З 03.05.2019 року набрав чинності Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 21.03.2019 № 463 щодо внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року N 490, зокрема - затверджено Зміни до форм документів у сфері публічних закупівель. Відповідно до Оголошення – «Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або у разі необхідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі додаткової угоди. Джерела фінансування: місцевий бюджет». На час Оголошення процедури закупівлі Замовник діяв відповідно до реального фінансування видатків згідно затверджених кошторисних призначень. Але, умовами тендерної документації передбачив попередню оплату відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями, шляхом укладання додаткової угоди. Тому відповідно до Оголошення, умов тендерної документації та Додатку 4 Проект договору строки поставки товару такі: - При можливості передньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями – строк поставки товару : протягом 3 (трьох) місяців з моменту одержання Учасником-переможцем попередньої оплати. - Термін поставки до 16 грудня 2019 року - розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною. Зазначення факту чіткої невизначеності стосовно оплати та поставки є недоцільними стосовно факту формування ціни потенційним Учасником, так як Замовником визначена очікувана вартість предмета закупівлі - а потенційний Учасник враховує всі свої поточні витрати пов’язані з виконанням умов тендерної документації та Договору про закупівлю при формуванні власної цінової пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено