-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки ДГ 25-80
Торги відмінено
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 400.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2019 15:19 - 07.07.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
e388fd70b27b484d804ad9880968eb93
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-25-000518-a.a5
Назва:
встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Відповідно п.6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що Учасники зобов’язані надати листи-дозволи за 2019 рік від суб’єкта господарювання, що є виробником товару або його офіційним представником, котрі засвідчують легальність використання таких сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами учасником закупівлі від імені юридичної особи, якій такий сертифікат видано та надати Гарантійний лист від Виробника про поставку вугілля ДГ 25-80 в повному об’ємі і відповідної якості.
Вважаємо дану вимогу такою, що обмежує конкуренцію та звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Вказана вимога є дискримінаційною щодо тих учасників, які здійснюють поставки товару через дилерів, дистриб’юторів та інших постачальників вугільної продукції та не мають безпосередніх відносин з виробниками товару.
Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.06.2019 16:12
Вимога
Без відповіді
умова не відповідає вимогам Закону, зокрема, вимогам статті 30 Закону
Номер:
2ea0e451877a4887bc3eafc2292679ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-25-000518-a.b4
Назва:
умова не відповідає вимогам Закону, зокрема, вимогам статті 30 Закону
Вимога:
Шановний Замовник
У Додатку 3 до тендерної документації Ви вимагаєте:
- Учасник повинен перед поставкою вугілля кам’яного надати документи щодо якості та зразки даного вугілля кам’яного для орієнтування представником замовника та звірянням зразків з поставленим в пункт призначення вугілля кам’яного.
Навіщо ця вимога в тендерній документації?
Відповідно до статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Наведена умова Документації не відповідає вимогам Закону, зокрема, вимогам статті 30 Закону. Встановлення вказаної вимоги порушує принципи, визначені Законом, зокрема, відкритості та прозорості.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2019 15:36
Вимога
Без відповіді
Порушення законодавства
Номер:
44ae459e482f4be48f19b7df4964c289
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-25-000518-a.b3
Назва:
Порушення законодавства
Вимога:
У тендерній документації у вас записано: Учасники зобов’язані надати листи-дозволи за 2019 рік від суб’єкта господарювання, що є виробником товару або його офіційним представником, котрі засвідчують легальність використання таких сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами учасником закупівлі від імені юридичної особи, якій такий сертифікат видано;
- Гарантійний лист від ВИРОБНИКА про поставку вугілля ДГ 25-80 в повному об’ємі і відповідної якості.
Вимога Замовника про надання таких листів від ВИРОБНИКА є втручанням третіх осіб в економічну діяльність суб'єктів господарювання, що категорично заборонено законодавством!
До того ж вимога Замовника про надання листів- дозволів та гарантійного листа від ВИРОБНИКА обмежує кількість учасників Процедури закупівлі та є дискримінацією. Учасник може співпрацювати з будь-якими контрагентами, але не має права втручатися в їх економічну діяльність і тим більше вимагати документального підтвердження їх співпраці з ким би то не було.
Нагадуємо, що вище зазначені вимоги вже неодноразово було оскаржено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Вимагаємо негайно внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2019 19:39
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги
Номер:
780a13588d93404898b23852e8df5150
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-25-000518-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Згідно з Додатку 3 ТД Учасник пропозиція якого розглядається має забезпечити доступ Замовника до складу з вугіллям, на якому в наявності вугілля не менше 30% від загальної кількості по закупівлі, для можливості огляду його якості та умов зберігання. (Підтвердити відповідним гарантійним листом довільної форми, та посвідченнями якості, які необхідно додати до тендерної пропозиції).
Дана вимога є дискримінаційною, так як учасник бере участь в численній кількості торгів та не може закуповувати для кожного замовника продукцію наперед, ще не здобувши перемогу в торгах, оскільки це економічно необґрунтовано, а планує його придбання у разі перемоги в торгах та укладання договору за результатами процедури закупівлі для конкретного Замовника та із якісними показниками, які ним вимагаються.
Отже, Замовник даною вимогою надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар та унеможливлює участь в торгах для учасників, які закуповують вугілля за фактом постачання у кількості та з якісними показниками, що відповідають потребам конкретного Замовника.
Дані вимоги є такими, що обмежують коло учасників та спрямовані на дискримінацію тих учасників, які ще до проведення торгів не мають необхідних марок вугілля в наявності.
Крім того, вимога наявність продукції на складі не є жодним з кваліфікаційних критеріїв в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а тому встановлення такої чи відхилення за її невиконання є незаконним.
Враховуючи наведене, дані вимоги є дискримінаційними та незаконними, та потенційні учасники не зможуть їх виконати.
Тому, Замовник повинен виключити їх з тендерної документації шляхом внесення змін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2019 18:12
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
b22f20a0cb5b4509b263e7576c0345fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-25-000518-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Після детального вивчення та аналізу тендерної документації, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, що обмежують конкуренцію та порушують право потенційних учасників брати участь у даних торгах згідно з встановленим законом порядку, а саме:
Відповідно до умов тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником було встановлено предмет закупівлі: код за ДК 021:2015 09110000-3 – тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 25-80)
В тендерній документації Вами жодного разу не визначено згідно яких нормативних документів було визначено предмет закупівлі та його технічні та якісні характеристики: зольність- до 10%, волога- до 10%
Однак, варто наголосити на тому, що відповідно до наказу № 185 ДП "УкрНДНЦ" від 14.12.2015 року, ГОСТ 19242-73 скасовано з 01.01.2019 року та, згідно з Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань застосування стандартів, останній вже не має статусу нормативного документу, а являє собою звичайний "текст". Таким чином, на сьогоднішній день єдиним стандартом, який встановлює марки вугілля з розміром кусків є ДСТУ 7146:2010, в якому не передбачена марка ДГ (25-800). Згідно з підпунктом 3.3 пункту 3 Стандарту, «за якісними, технологічними та фізиком-механічниим показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1». Отже, вугілля кам’яне марки ДГ з розміром кусків 25-80 мм не передбачене ДСТУ 7146:2010 та жодним діючим іншим стандартом України.
До того ж, визначив такий предмет закупівлі та конкретні показники зольності та вологості ще в першому тендері ( UA-2019-06-03-001084-b, який відмінено) , та які містяться тільки в сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик № 270 на ім’я ТОВ «АНТАРЕС ГРУПП», що був наданий двома учасниками, які прийняли участь у цій закупівлі, замовник всупереч діючому законодавству про публічні закупівлі, про захист економічної конкуренції, порушив існуючі принципи проведення публічних закупівель, такі як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням; спричинив причини відсутності конкуренції.
Чи є підстави вважати це дивне співпадіння змовою замовника з учасником та викрити наявність корупційної складової, а також розслідувати справу про порушення законодавства про захист економічної конкуренції звичайно мають спеціально уповноважені на те контролюючі та правоохоронні органи, органи Прокуратури та СБУ, органи Антимонопольного Комітету України та державної аудиторської служби до яких буде направлене звернення в разі неусунення замовником вищезазначених невідповідностей.
Отже, на підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести вимоги щодо технічних та якісних показників товару у відповідність до встановлених державою нормативів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2019 17:38