• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

детальна інформація у тендерній документації

Торги не відбулися

410 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 25.06.2019 14:51 - 07.07.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Доповнення до описаного вище

Номер: a49cec10a4e04e1ca4d3c1168007832a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-25-001030-b.b3
Назва: Доповнення до описаного вище
Вимога:
Крім того, слід зазначити, що в новій закупівлі UA-2019-07-26-000116-b, оголошеній Вами, на питання від 29.07.2019р. о 14:58 Ви дали відповідь, що вимога щодо відповідності товару ДСТУ стосується тільки туалетного паперу, при цьому в додатку 4 у Вас зміни несуттєві. Тому знову ж таки питання: На якій підставі Ви відхилили пропозицію Фоп Нікітіна А. С.?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Звернення на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: c620cc00370242bea6926500ffadc405
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-25-001030-b.b2
Назва: Звернення на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Доброго дня ! Шановний Замовнику, звертаюсь до Вас на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі": "3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель." У протоколі № від 22.07.2019р. причиною відхилення зазначено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам, що визначені у тендерній документації, а саме відсутні: 1. Відповідно до копій документів якості(сертифікат відповідності, висновок ДСЕЕ) надані у пропозиції учасника на серветки та рушники паперові вказано, що вони виготовлені за ТУУ, що не відповідає технічним вимогам Додатку 4 тендерної документації. Так от, Я вважаю недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні і повторно звертаюсь до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моїє пропозиції умовам тендерної документації, а саме: 1. Поясніть мені, будь-ласка, де у Вас в додатку 4 до тендерної документації містяться технічні вимоги, яким не відповідає пропонована продукція, або вимога про документ, згідно якого повинні виготовлятись паперові рушники та серветки і яким чином це повинно підтверджуватись. Слід зазначити, що в тендерній пропозиції надана інформація щодо відповідності товару ДСТУ 4267:2003 в якій зазначено, що цей ДСТУ не поширюється на рушники та серветки. ДАЙТЕ МЕНІ, БУДЬ-ЛАСКА, ПОЯСНЕННЯ, НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ВАМИ ВІДХИЛЕНО МОЮ ПРОПОЗИЦІЮ, ОСКІЛЬКИ ПІДСТАВА, ЗАЗНАЧЕНА В ПРОТОКОЛІ Є НАДУМАНОЮ!!!!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Розгляд припинено

Дискримінаційні умови

Номер: 5c33567380824a59bc7cb720691f7dc8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-25-001030-b.c1
Назва: Дискримінаційні умови
Скарга:
Замовник згідно пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановив вимогу, згідно якої учасник повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів за період 2017-2018рр. Дана умова є дискримінаційною, так як це забороняє молодим підприємствам брати участь у закупівлі, які почали свою діяльність у закупівлях у 2019 році і вже встигли укласти договори з 01.01.2019р. Просимо внести зміни до тендерної документації та дозволити надавати довідку про аналогічні договори (та підтвердження їх виконання) за період 2019 року. Встановлена Замовником вимога суперечить одному з найголовніших принципів публічніх закупівель - недискримінація учасників. Дане порушення породжує і наступні відхилення від принципів - максимальна економія коштів та добросовісна конкуренція серед учасників (Стаття 3 та Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі").
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: Помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.07.2019 15:42
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.07.2019 20:47
Автор: ФОП Захарунь Артем Олексійович, Захарунь Артем 380981240063 zakharunartem@gmail.com