• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація.

Торги не відбулися

3 468 843.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 344.22 UAH
Період оскарження: 25.06.2019 12:50 - 06.07.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 4795bada20b34002a8525ab6406eb7c5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-25-001013-c.b1
Назва: скарга
Скарга:
Комунальним некомерційним підприємством «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м. Києва (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт – Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація Код ДК 021:2015: - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-25-001013-c) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 3 468 843,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій призначена була на 10 липня 2019 р. За результатами аукціону пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ" (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» або Переможець) була визнана найбільш економічно вигідною. 15.07.2019 року Замовник визначив переможцем у закупівлі «Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація.» код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи учасника ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ"» з ціновою пропозицією 3 371 460,00 грн. з ПДВ та направлено повідомлення про намір укласти договір. Скаржник - ТОВ ««Класика Комфорту»» не погоджується з такими рішеннями Замовника та повідомляє наступне: 1) Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Переможець – ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» не виконав встановлену Замовником вимогу, так як на тендерній пропозиції відсутній електронно цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП). 2) Відповідно до пункту 2 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації наявність працівників підтверджується звітом за формою 1 –ДФ за останній звітній період, та копією штатного розпису затвердженого на підприємстві, установі, тощо (надати кольорові скановані копії з оригіналу документа). Згідно тендерної документації кінцева дата подання тендерних пропозицій припадає на 10 липня 2019 року. Переможець – ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» подав документи, що входять до тендерної пропозиції 09 липня 2019 року та 10 липня 2019 року. В складі пропозиції надано звіт за формою 1-ДФ за 1 квартал 2019 року. Скаржник повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4 затверджена форма податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ) та порядок заповнення і подання податковими агентами розрахунку нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (надалі - Порядок). Пунктом 2.1 розділу II Порядку встановлено, що податковий розрахунок подається окремо за кожен квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий податковий розрахунок за рік не подається. Пунктом 3.1 розділу III Порядку визначено, що у податковому розрахунку навпроти напису "Звітний період" відображаються арабськими цифрами порядковий номер звітного кварталу та рік. Скаржник зазначає, що Документацією чітко визначено, що звіт за формою №1- ДФ подається саме за останній звітний період. Таким чином, останнім звітним періодом для подання звіту за формою 1ДФ є 2 квартал 2019 року, адже кінцева дата подання пропозицій 10 липня 2019 року. В складі пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» надано звіт за формою 1-ДФ за 1 квартал 2019 року. Отже, Переможець – ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» не подано в складі тендерної пропозиції звіт за формою 1-ДФ за останній звітній період, а саме за 2 квартал 2019 року. Аналогічна практика міститься в рішеннях Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у закупівлі за номером UA-2019-03-27-000138-c. 3) В п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаженням файлів у форматі «PDF» (Portable Document Format) з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (розділ I Додатку 1 до тендерної документації); Відповідно до розділу І Додатку 1 тендерної документації довідка, що містить інформацію про раніше виконані договори на виконання робіт із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб, відповідно до пункту 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п. 3 табл. 1 до Додатку 1 тендерної документації (Учасник заповнює таблицю та не відступає від даної форми, а також надає всі необхідні документи, які вимагаються в даній таблиці.) Згідно форми, що вказана в п. 3 табл. 1 до Додатку 1 тендерної документації Учасник має надати інформацію щодо: Переможець – ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» не виконав встановлену Замовником вимогу, так як у довідці про аналогічний договір відсутня інформація про ПІБ, тел. контактної особи. Також в складі тендерної пропозиції не надано скановану копію з ОРИГІНАЛУ договору з усіма відповідними додатками. Адже надано завірену копію Учасником. 4) Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (в оригіналі або скановані копії, завантажені на сайті Уповноваженого органу) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8 частини першої та частини другої цієї статті, , а саме: б) інформацію про наявність або відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, надану відповідним органом виконавчої влади, чинного на дату його отримання замовником; 15 липня 2019 року Замовник визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» та направлено повідомлення про намір укласти договір. Отже, ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» мало б надати документи для переможця до 20 липня 2019 року, в тому числі і інформацію про наявність або відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, надану відповідним органом виконавчої влади, чинного на дату його отримання замовником. 19 липня 2019 року ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» завантажив на сайт Уповноваженого органу гарантійний лист наступного змісту: ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» у встановлений Замовником строк до 20 липня 2019 року не надано інформацію про наявність або відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, надану відповідним органом виконавчої влади, чинного на дату його отримання замовником. Отже, переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 5) Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (в оригіналі або скановані копії, завантажені на сайті Уповноваженого органу) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8 частини першої та частини другої цієї статті, , а саме: в) документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (вимога застосовується, якщо наявність таких документів є обов’язковою для учасника (відповідно до ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції»). г) довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону (в довільній формі). 15 липня 2019 року Замовник визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» та направлено повідомлення про намір укласти договір. Отже, ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» мало б надати документи для переможця до 20 липня 2019 року. ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» у встановлений Замовником строк до 20 липня 2019 року не надано вказані вище документи. Отже, переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи інформацію, наведену вище, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та мала б була відхилена Замовником. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числi тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерноi документацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiсть iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2019-06-25-001013-c на закупівлю робіт – Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація Код ДК 021:2015: - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи в частині визначення переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» в закупівлі за номером в ЦБД № UA-2019-06-25-001013-c на закупівлю робіт – Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація Код ДК 021:2015: - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. 4. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-001013-c.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.08.2019 23:28
Дата виконання рішення Замовником: 16.08.2019 09:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.08.2019 року №11028-р/пк-пз Замовником відмінено рішення щодо визначення переможцем по закупівлі учасника ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ"».
Автор: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Анатолий Михальченко +380504141415 a.v.mikhalchenko@gmail.com