• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги - Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель за межами населених пунктів на території Карпівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області зі створенням інтерактивної карти земель сільської ради

Торги відмінено

8 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 80 000.00 UAH
Період оскарження: 25.06.2019 09:40 - 23.07.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» та на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ»

Номер: eb853ad8b13d4bf69d7e6ac898f012c8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-25-000199-c.b1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» та на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Скарга:
Замовником торгів – Виконавчим комітетом Карпівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з публікацією англійською мовою) (далі за текстом - Процедура) за таким ідентифікатором закупівлі: UA-2019-06-25-000199-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ» (далі за текстом - Скаржник), виявило бажання взяти участь у зазначеній Процедурі, ознайомившись із особливостями проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - ЗАКОН) та згідно Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги - Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель за межами населених пунктів на території Карпівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області зі створенням інтерактивної карти земель сільської ради зі змінами, що затверджена рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету Карпівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області від 19 липня 2019 року (надалі –ТД), (Додаток 2 до Скарги), подало тендерну пропозицію. За результатами розгляду тендерних пропозицій (надалі –ТП) учасників Замовником на підставі протоколу розгляду ТП № 46 від 12.08.2019 р. (Додаток 3 до Скарги) було прийнято рішення про допущення до подальшого аукціону як такого, що відповідає умовам ТД за оголошенням UA-2019-06-25-000199-c пропозицію учасника: ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС». Аналізуючи документи ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС», якого було допущено до аукціону, Скаржником виявлено, що вказаним учасником в складі ТП не було надано підтвердження метрологічної повірки обладнання, а саме «Копії свідоцтв встановленого зразку про метрологічну повірку геодезичного обладнання», що не відповідає вимогам, що встановлені ТД та вимогам чинного законодавства, а саме: 1. Згідно Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що подана у складі ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» (Додаток 4 до Скарги), а саме п. 1 та п.2 даної довідки ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» було заявлено про наявність двох електронних тахеометрів Topcon ES-107 та Topcon GTS- 255N у власності учасника (зазначено: «Власне»). Проте жодних документів, що підтверджують обов’язкову метрологічну повірку даного геодезичного обладнання на дані тахеометри у складі ТП надано не було. Це є порушенням вимоги зазначеної в Додатку 2 до ТД, а саме щодо надання у складі ТП « тахеометри – не менше 2 одиниць», а також відповідно наступних документів: «Копії свідоцтв встановленого зразку про метрологічну повірку геодезичного обладнання» - вимогу учасником ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» не виконано. 2. Крім того, ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» не відповідає вимогам чинного законодавства, а саме згідно п.14 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки , що перебувають в експлуатації, та оформленні її результатів: « Періодичній повірці підлягають ЗВТ, визначені в Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.» , тому виходячи з цього звертаємо Вашу увагу, що законом прямо передбачено обов’язкову повірку вимірювальної техніки. Згідно п. 69 Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.» Тахеометр визначений як засіб вимірювальної техніки, що підлягає обов’язковій періодичній повірці. Виходячи з вищенаведеного учасник ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» одночасно своїми діями порушив діюче законодавство, що регулює проведення повірки вимірювальної техніки. Таким чином, учасник ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» у складі своєї ТП не надав підтверджуючу інформацію наявності копії свідоцтв про метрологічну повірку геодезичного обладнання, а саме тахеометрів, що порушує вимоги визначені Замовником в ТД, а також порушує вимоги чинного законодавства та унеможливлює отримання інформації щодо справності та технічного стану вищезазначеного обладнання, що буде залучатися для надання послуг. З приводу не допущення до Аукціону ТОВ "ЛЕНД.КОМ": Аналізуючи Рішення № 46 від 12.08.2019 р. Змовника, яким було не допущено до аукціону учасника ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Скаржник вважає підстави недопущення такими, що не відповідають вимогам, що встановлені ТД та вимогам чинного законодавства, а саме: 1. Зазначена підстава щодо не дотримання вимог ТД в частині ( Додаток 2. Розділ 1) Замовником встановлена обов’язкова наявність в Учасника спеціалізованого програмного забезпечення (надається копія ліцензії не менше ніж на 13 робочих місць). Замовник в своєму рішенні посилається на те, що Скаржником у складі пропозиції надано лише дві копії ліцензії програмного забезпечення Digitals. ТОВ «ЛЕНД.КОМ» в свою чергу зазначає, що вимоги, які зазначені в Додатку 2 до ТД визначають кількість робочих місць, згідно ліцензій, тобто кількість ліцензій, що й дорівнює 13-ти (Додаток 5 до Скарги) «- спеціалізоване ліцензоване програмне забезпечення (надається копія ліцензії не менше ніж на 13 робочих місць)». Скаржником відповідні ліцензії були надані в повному обсязі та відповідно до вимог ТД на 13 робочих місць, про що свідчить лист підтвердження № 25-07-2019/01 від 25.07.2019 ( Додаток 5 до Скарги) виданий ТОВ «Аналитіка», що є офіційним розробником ліцензійного спеціального програмного забезпечення Digitals. ТОВ «ЛЕНД.КОМ» вважає за доцільне звернення уваги на те, що факт права використання ТОВ «ЛЕНД.КОМ» ліцензій Digitals, а також лист-підтвердження від офіційного розробника кількості робочих місць були надані в складі ТП, таким чином перелічених вище документів повною мірю вистачає для підтвердження наявності робочих місць на підприємстві. Також ТОВ «ЛЕНД.КОМ» в своїй ТП надає гарантійний лист про достовірність вих. № 1813 від 25.07.2019 р. (Додаток 6 до Скарги), яким повідомляє, що вся надана ТОВ «ЛЕНД.КОМ» в складі ТП інформація є достовірною. Також, слід зазначити, що Згідно ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», саме «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.», таким чином Замовник міг звернутися до розробника ліцензійного програмного забезпечення ТОВ «Аналітика» за підтвердженням вказаної інформації в ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ». 2. Щодо підстави неподання в повному обсязі Скаржником документів, що підтверджують трудові відносини вказуємо наступне. Замовником в положеннях ТД ( Додаток 2. Розділ 2) визначено, що: «Для підтвердження трудових відносин із визначеними фахівцями учасник надає копії відповідних документів: накази про призначення, трудові книжки (або) договори цивільно-правових відносин, діючий штатний розпис, форму № 1-ДФ щодо працівників, прийнятих на роботу до 01.04.2019 р., повідомлення фіскальної служби про прийняття працівників на роботу, щодо працівників, прийнятих після 01.04.2019 р.»., Відповідно Скаржником було подано всі вищезазначені документи а саме: • накази про призначення- було надано в складі ТП ( Додаток 8 до Скарги); • трудові книжки (або) договори цивільно-правових відносин – було надано в складі ТП (Додаток 9 до Скарги) ; • діючий штатний розпис- було надано в складі ТП (Додаток 10 до Скарги); • форму № 1-ДФ щодо працівників, прийнятих на роботу до 01.04.2019 р- було надано в складі ТП (Додаток 11 до Скарги) ; • повідомлення фіскальної служби про прийняття працівників на роботу, щодо працівників, прийнятих після 01.04.2019 р.- було надано в складі ТП (Додаток 12 до Скарги), тобто Замовником в ТД визначено обов’язковість надання трудових книжок або договорів цивільно-правових відносин, без вказівки необхідності надання всіх сторінок трудових книжок працівників, таким чином можна визначити, що ТОВ ЛЕНД.КОМ» не порушує вимогу тендерної документації. Крім того, наданий об’єм трудових книжок працівників містить належне інформаційне підтвердження трудових відносин з ТОВ «ЛЕНД.КОМ». 3. Замовник в рішенні зазначає: «Учасник у своїй пропозиції надав згоди на обробку персональних даних, які були підписані працівниками у 2015-2018 роками. Відповідно до п.10 Роз’яснень до Типового порядку обробки персональних даних від 08.01.2014 р, станом на сьогодні дані згоди можуть бути відкликані». Вимога Замовника щодо надання згод на обробку персональних даних фізичних осіб була сформульована в ТД (п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») наступним чином: «згода фізичних осіб, щодо яких Учасником подається інформація, на обробку їх персональних даних». Тобто Замовник не встановлював жодної спеціалізованої вимоги щодо дати надання згод на обробку персональних даних фізичних осіб. Підписання працівниками, які перебувають в трудових відносинах з ТОВ «ЛЕНД.КОМ», згод на обробку персональних даних у 2015-2018 роках не суперечить вимозі ТД, чинному законодавству у сфері обробки персональних даних та не може слугувати приводом для відхилення ТП учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ». Також якщо керуватися лише припущенням замовника «станом на сьогодні дані згоди можуть бути відкликані», то згоди на обробку персональних даних надані в 2019 р., також можуть бути відкликані на період розгляду ТП особою, яка їх надавала у порядку, визначеному відповідно до п.10 Роз’яснень до Типового порядку обробки персональних даних від 08.01.2014 р. Таким чином, Роз’яснення до Типового порядку обробки персональних даних, в тому числі, але не виключно, п. 10, регулюють загальний порядок одержання, відкликання, знищення персональних даних фізичних осіб, і крім того даним нормативно-правовим актом граничний строк дії згоди на обробку персональних даних не встановлюється, що свідчить про неправомірність дій Замовника. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «ЛЕНД.КОМ» в складі своєї ТП надав «Гарантійний лист про достовірність» вих. № 1813 від 25.07.2019 р., (Додаток 6 до Скарги), яким Скаржник гарантував, що вся надана ТОВ «ЛЕНД.КОМ» в складі тендерної пропозиції інформація є достовірною та відповідає дійсності, у тому числі інформація, складена та надана в довільній формі. Таким чином враховуючи положення наданого гарантійного листа та ч.7 ст. 28 ЗУ « Про публічні закупівлі» у випадку відкликання з боку будь-якого працівника згоди на обробку персональних даних, ТОВ «ЛЕНД.КОМ» неодмінно виключив би інформацію про таких працівників зі складу своєї ТП виходячи з гарантії достовірності, а також згідно вимог чинного законодавства, в тому числі, але не виключно, Роз’яснень до Типового порядку обробки персональних даних від 08.01.2014 р. Виходячи з вищевикладеного, пропозиція учасника, якого було допущено до аукціону, не відповідає вимогам тендерної документації та нормам чинного законодавства, а також рішення про недопущення ТОВ «ЛЕНД.КОМ» до аукціону Скаржник вважає неправомірним, саме тому згідно ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» просить зобов’язати Виконавчий комітет Карпівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області визнати рішення замовника щодо допущення до аукціону ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» та щодо недопущення до аукціону ТОВ «ЛЕНД.КОМ» неправомірним та скасувати його. На підставі викладених аргументів та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС». 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо недопущення до аукціону ТОВ «ЛЕНД.КОМ». 4. Зобов’язати Замовника прийняти рішення щодо допущення до аукціону ТОВ «ЛЕНД.КОМ».
Дата прийняття рішення по скарзі: 09.09.2019 21:33
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Папіж Сергій Валерійович +380445015597 office@landcom.kiev.ua