-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання (інтерактивні комплекси, багатофункціональні пристрої), джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Закупівля здійснюється для закладів освіти м.Івано-Франківська
Торги відмінено
21 431 992.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 159.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 107 159.96 UAH
Період оскарження:
24.06.2019 18:22 - 30.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено
на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Номер:
f87258b2c0114c45b6685d91631befb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-002455-a.a8
Назва:
на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
Пропозиція ПП "ЛанТек" була відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є протиправним та дискримінаційним, і таким, що порушує права Скаржника щодо неупередженої та об’єктивної оцінки його тендерної пропозиції та підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf 20.09.2019 18:31
- СКАРГА.pdf 20.09.2019 18:31
- рішення від 24.09.2019 № 13482+ лист Замовнику .pdf 25.09.2019 11:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2019 № 14445.pdf 09.10.2019 15:58
- рішення від 08.10.2019 № 14445.pdf 11.10.2019 18:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2019 18:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.10.2019 18:20
Задовільнена:
Так
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга щодо незаконного рішення Замовника
Номер:
598f7d2756f04e3aaab444945b247b3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-002455-a.b7
Назва:
Скарга щодо незаконного рішення Замовника
Скарга:
Скарга до Антимонопольного комітету України щодо незаконного рішення Замовника та порушення прав учасника торгів ТОВ "БМС ТЕХНО"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 19.09.2019 20:53
- Договір від 14.03.2017 19.09.2019 20:53
- Скан платіжного доручення про оплату подання скарги 19.09.2019 20:53
- Скарга (у форматі word) 19.09.2019 20:53
- рішення від 24.09.2019 № 13481 + лист Замовнику .pdf 24.09.2019 20:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2019 № 14446.pdf 09.10.2019 16:00
- рішення від 08.10.2019 № 14446.pdf 11.10.2019 18:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2019 20:53
Дата прийняття рішення по скарзі:
11.10.2019 18:19
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
391112862ec049f7aea3641b662bfd44
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-002455-a.a6
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Скарга щодо незаконного рішення Замовника та порушення прав Учасника торгів ТОВ "БМС ТЕХНО"
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 24.09.2019 № 13509.pdf 24.09.2019 23:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2019 19:03
Опис причини скасування:
Необхідність додання документів
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.09.2019 19:05
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.09.2019 23:10
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
0186f0412e164109a4485f19405ae55d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-002455-a.a5
Назва:
Скарга щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ФОП Салій Н.М. 24.08.2019 20:38
- Скан-копія платіжного доручення 24.08.2019 20:38
- Скан-копія 27.08.2019 10:23
- Лист про неусунення порушення законодавства 27.08.2019 19:51
- рішення від 29.08.2019 № 11979.pdf 30.08.2019 00:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.08.2019 20:38
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.08.2019 00:30
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
755d34ee094a492baa12f1cb498b95d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-002455-a.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга щодо порушення Замовником закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Банк.pdf 26.07.2019 18:17
- скарга stc-2.pdf 26.07.2019 18:17
- Рішення від 31.07.2019 №10370 + лист Замовнику.pdf 31.07.2019 19:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2019 №11142.pdf 14.08.2019 19:24
- Рішення від 13.08.2019 №11142.pdf 16.08.2019 20:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2019 18:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.08.2019 20:22
Дата виконання рішення Замовником:
23.08.2019 17:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано замовником.
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
cc011eb723b644e7b1795bfe8d1214b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-002455-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга stc.pdf 18.07.2019 13:53
- Платежное поручение.pdf 18.07.2019 13:53
- Додатки 2.3.4.5.pdf 18.07.2019 13:53
- рішення від 22.07.2019 № 9794 + лист Замовнику.pdf 23.07.2019 15:26
- про резолютивну частину рішення від 08.08.2019 № 10916.pdf 09.08.2019 16:20
- Рвшення від 08.08.19 № 10916.pdf 13.08.2019 22:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.07.2019 13:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.08.2019 22:31
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін у Тендерну Документацію шо до можливості участі Постачальників з більш сучаснум обладнанням.
Номер:
e61ef09a5a7443cca462f29c6fb86245
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-002455-a.a2
Назва:
Внесення змін у Тендерну Документацію шо до можливості участі Постачальників з більш сучаснум обладнанням.
Вимога:
Згідно вимог ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», Метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статті 3 та 5. А також для можливості забезпечення навчальних заходів Івано-Франківської області більш сучаснім обладнанням з більшим строком актуальності технічної складової частини без збільшення бюджета Закупівлі.
Враховуючи все вищезазначене наполягаємо на внесення Замовником змін у Тендерну документаціі.
А саме, Доповнити ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ, ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ВИМОГИ ДО ТОВАРУ, Додатки 1 та 2 Тендерної документації виразом: «Інтерактивний комплекс (інтерактивна панель + ноутбук вчителя, або інтерактивна панель із вбудованим в неї комп’ютером (Мультиборд)), вказавши в специфікації більш потужні характеристики:
- Довжина діагоналі 75"
- Процесор Intel Core i7 8-покоління
- Кількість ядер процесора 6
- Емність встановленого ОЗП 8 ГБ DDR4 SDRAM
- Накопичувач SSD 240 Gb
- Дискретний відеоадаптер Nvidia GeForce GT 1030 (або аналог) Об'єм встановленої Відеопам'яті - 2 ГБ
-Встановлена операційна система • Windows 10 Pro та • Android 5.1
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2019 16:43
Вирішення:
В додатку №2 до тендерної документації визначено мінімальні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Технічні, якісні та кількісні характеристики товарів, що пропонуються Учасниками торгів повинні відповідати або бути кращими за наведені показники.
Пропозиції, що є гіршими за визначені тендерною документацією мінімальні технічні, якісні та кількісні характеристики будуть визнані такими, що не відповідають вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
4284f7a1d7da4e84861268b0ad2c7068
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-002455-a.a1
Назва:
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання. Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у заклади загальної середньої освіти повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у закладах освіти. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" Обладнання, яке використовується в закладах освіти, повинно відповідати державним стандартам щодо використання в закладах освіти України та, відповідно, мати «Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам». Що стосується програмного забезпечення, то всі методичні матеріали, які використовуються в освітньому процесі, повинні бути грифовані — отримати висновок Міністерства освіти і науки України «Схвалено для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів». Враховуючи все вищезазначене вимагаємо викласти тендерну документацію у відповідності та додати наступні пункти:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- копії сертифікатів якості (сертифікат відповідності, висновок СЕС тощо), які підтверджують відповідність товару.
- копії чинних на дату розкриття пропозицій сертифікатів/декларацій відповідності на обладнання, що має бездротові комунікації (Wi-Fi, Bluetooth), які підтверджують відповідність запропонованого Товару вимогам технічних регламентів щодо електромагнітної сумісності та безпеки, що можуть застосовуватися на території України в смугах радіочастот загального користування.
- копію листа про надання грифу уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на обладнання (інтерактивні панелі) та спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення.
Учасник несе відповідальність за поставку неліцензійного програмного забезпечення та за підробку наклейок сертифікатів автентичності , аби приховати від Замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення.
А також Учасник несе відповідальність за недостовірність інформації в поданих документах згідно із Законами України. У разі надання учасником недостовірної інформації, він особисто несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2019 12:13
Вирішення:
Уважно розглянувши вашу вимогу, можемо зазначити наступне:
Відповідно до до ч.5 Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів (надалі – Типовий перелік), затвердженого Наказ Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 № 704:
Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт
на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів;
- бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними
українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.
Отже, такі документи мають бути подані на момент постачання продукції.
Типовий перелік не містить вимоги обов’язкової наявності грифа МОН або
свідоцтва МОН. Умова щодо наявності грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.
Тендерний комітет не заперечує проти надання учасниками у складі тендерних пропозицій додаткових документів.
Крім вищезазначеного звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.29 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Отже, замовник самостійно розробляє тендерну документацію виходячи із своїх потреб та з додержанням принципів здійснення закупівель.
Виходячи з вищевикладеного Ваша вимога залишається без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено