-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання різне(Багатофункціональний пристрій)
Багатофункціональні пристрої згідно специфікації
Завершена
112 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 562.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 562.50 UAH
Період оскарження:
24.06.2019 17:49 - 29.06.2019 17:43
Вимога
Відхилено
Причина дискваліфікації
Номер:
5ad6351632b44801b3a868c739a781a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-002397-a.a1
Назва:
Причина дискваліфікації
Вимога:
Добрий день!!
Уважно ознайомившись з протоколом №105 засідання тендерного комітету Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської Міської Ради повідомляю Вам наступне:
- Відсутність Листа-авторизації від виробника чітко описується в Листі-поясненні. Також, дана вимога замовника обмежуює коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому є дискримінаційною згідно з позиції Антимонопольного комітету України, про що свідчать зведені рішення на офіційному веб-порталі АМКУ.
- Довідка про дозвіл зібрання, опридлюднення і поширення персональних даних була надана зі згодою, на вищеописані дії, тому слід вважати, що ця згода надається на широке коло використання, отже вказувати вичерпний перелік її застосування є недоцільним.
- У разі нечитабільності довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що є суперечливим питанням, всі дані Державного реєстру Замовник може перевірити, використовуючи реєстраційний номер, що вказаний в Інформаційних довідках про підприємця та реквізитах проекту договору.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю відмінити прийняте рішення засідання тендерного комітету Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської Міської Ради або скасувати торги.
В іншому випадку, ФОП Моїсеєнко О.В. буде вимушена звернутись до АМКУ для встановлення правомірності відхилення Нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.07.2019 15:14
Вирішення:
Тендерною документацією чітко затверджений перелік документів, які повинен надати Учасник в своїй пропозиції, серед них:
1. Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного виробника товару в Україні про надання повноважень Учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозорро.
При опрацюванні документів були встановлені відповідні порушення умов тендерної документації, що зумовили дискваліфікацію Учасника ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА.
До пакету документів потрібно було надати саме авторизаційний лист-підтвердження від виробника, тобто лист отриманий від Учасника ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА врахований, як пояснення, проте не надано чіткої інформації згідно вимог ТД.
2. Довідка складена в довільній формі , щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення , включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро».
Учасником надано лист-згода на обробку персональних даних, але при цьому ні в окремому листі, ні в листі на обробку персональних даних не надано інформацію про надання згоди на оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро», що є порушенням вимог тендерної документації.
3. Копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість прочитати та опрацювати документ. Ці вимоги учасником дотримані не були.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні