-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Цілодобова охорона об'єктів та територій виробничих підрозділів структурного підрозділу служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації
Торги відмінено
192 516.66
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 385.03 UAH
мін. крок: 0.2% або 385.03 UAH
Період оскарження:
03.11.2016 14:27 - 15.11.2016 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо транспорту реагування
Номер:
18e3249c273e417f8446f940db738ba5
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-03-000833-b.b3
Назва:
Щодо транспорту реагування
Вимога:
Доброго дня! Відповідно до п. 1.4 додатку 2 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів як документальне підтвердження наявності транспорту швидкого реагування на праві власності, або користування, або лізингу, або оренди (копії за підписом учасника, завірені печаткою учасника).
Разом з цим, відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Порядок реєстрації такого транспортного засобу передбачено пунктом 9.1 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом МВС України від 11.08.2010 № 379.
Статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що транспорт реагування – це транспортний засіб, що знаходиться саме у власності суб'єкта охоронної діяльності.
Відповідно до статті 317 ЦК України власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. При цьому, виходячи з приписів статтей 759 та 806 ЦК України за договором лізингу або найму майно передається лише у користування.
Виходячи із вищезазначеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, привівши у відповідність до вимог законодавства про охоронну діяльність вимоги Тендерної документації щодо документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2016 18:33
Вимога
Без відповіді
Щодо методики оцінки тендерних пропозицій
Номер:
80063a91c70c4a68946f837d33755a7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-03-000833-b.c2
Назва:
Щодо методики оцінки тендерних пропозицій
Вимога:
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає здійснення закупівель зокрема, за принципами недискримінації учасників, а також за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Однак, при вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що нею встановлені дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, а також до порушення інтересів саме нашого підприємства при здійсненні оцінки пропозицій учасників, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині визначення ціни та методики оцінювання тендерних пропозицій.
Так, відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна (без урахування ПДВ). Питома вага критерію «ціна» - 100%
Ця вимога ставить наше підприємство , яке не є платником ПДВ у гірши умови, ніж учасників, які є платниками цього податку. Не враховувати всю суму нарахованого ПДВ при здійсненні оцінки є зазделегіть діскрімінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких зостасовуються різні системи оподаткування згідно діючого законодавства.
Замовником при встановлені зазначеної вище вимоги порушуються вимоги пункту 9, частини другої статті 22 Закону яким чітко визначено, що тендерна документація повинна містити: перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Зазначена норма Закону визначає необхідність обов'язкового зазначення, чи учасник має надати пропозиції з ПДВ, чи без ПДВ, але ж не говорить про те, що при здійснюванні оцінки всі пропозиції порівнюються без урахування ПДВ.
Тобто, Замовником не були враховані норми Закону, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та як наслідок у подальшому проведення необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції нашого підприємства. Виходячи з принципу недискримінації учасників, на нашу думку, при здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників – які не є платниками ПДВ – ціна без ПДВ. Таким чином, зазначена умова Тендерної документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси нашого підприємства, а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що розділом 3 Проекту договору (додаток 6 до Тендерної документації) передбачено вартість послуг з урахуванням ПДВ, тобто Замовник буде укладати договір з переможцем торгів за ціною із урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та інших витрат. Це означає, що оцінка тендерних пропозицій за наведеною методикою може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат при укладенні договору) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ.
Вимагаємо внести відповідні зміни до методики оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2016 18:00
Вимога
Без відповіді
Щодо необгрунтованої вимоги
Номер:
02102eba07584d1dab28006662f2d8e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-03-000833-b.b1
Назва:
Щодо необгрунтованої вимоги
Вимога:
Доброго дня!
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника, Замовник у п. 2.3 додатку №2 Тендерної документації вимагає від учасників надати копію останнього квартального звіту за формою 1ДФ (за підписом учасника, завіреної печаткою учасника) з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, або з надання відповідної квитанції (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства), якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника необхідної кількості працівників.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» персонал охорони – працівники, які безпосередньо виконують функції з охорони майна або фізичних осіб відповідно до свого кваліфікаційного рівня. Статтею 11 цього Закону передбачено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів;
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Замовник встановлює вимогу щодо надання послуг охоронниками не нижче 3 розряду.
Таким чином, підтвердженням кваліфікації та досвіду працівників в охоронній діяльності, є документи про набуття кваліфікації «охоронник» або «охоронець» не нижче 3 розряду, документ про відсутність судимості та документи про стан здоров’я працівника, надання яких у складі тендерних пропозицій Замовник не вимагає.
В свою чергу, відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, звітом по формі 1 ДФ є податковий розрахунок - документ, який свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Вважаємо, що податковий розрахунок (інформація про розмір заробітної плати) ніяким чином не підтверджує ані кваліфікацію, ані досвід роботи працівників по даному предмету закупівлі.
Пунктом 3.1 зазначеного Порядку передбачено, що у графі 2 "Податковий номер або серія та номер паспорта*" відображається реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи (для фізичної особи, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), про яку надається інформація в податковому розрахунку.
Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, не допускається.
Таким чином, вимога Тендерної документації про необхідність надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ ставить учасника процедури закупівлі в залежність від можливості отримання згоди від працівників, стосовно якого, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", здійснюється обробка його персональних даних та згоди на передачу цих відомостей Замовнику.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас з вимогою виключити з Тендерної документації п. 2.3 додатку № 2 щодо надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ та передбачити для учасників надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження саме наявності кваліфікації та досвіду працівників у відповідності до вимог Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 та Довідника кваліфікаційних характеристик працівників за професією «Охоронник».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2016 17:23