• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційний засіб СУРФАНІОС ПРЕМІУМ

Дезінфекційний засіб СУРФАНІОС ПРЕМІУМ. Склад засобу, вміст діючих та допоміжних речовин, мас.%: діючі речовини: N-(3-амінопропіл)-N-додецилпропан-1,3-діамін – 4,59-5,61; дидецилдиметиламоніюхлорид – 2,25-2,75; допоміжні речовини: детергенти, хелатний агент, регулятор pH, інші функціональні домішки, вода – до 100,0. ( каністра - 5л - 11 шт.). Еквівалент не пропонувати.

Завершена

20 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102.50 UAH
Період оскарження: 24.06.2019 12:57 - 25.06.2019 13:00
Вимога
Відхилено

упереджені дії

Номер: 81a94bbbf67d467d834e721e9b20fdbe
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-24-000598-b.b1
Назва: упереджені дії
Вимога:
Шановний Замовнику, ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції та вимагаємо професійного, аргументованого пояснення не віповідності, адже вимог таки не було , окрім назви засобу та складу. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти.Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі , де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Жодного професійного обгрунтування для заборони дезінфікуючих засобів, які пройшли реєстрацію згідно чинного законодавства України та мають дозвільні документи не має! Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. У Технічних вимогах до дезінфекційних засобів вказані конкретні назви та ще раз нагадування : еквіваленти не пропонувати ! Запитуємо Вас, який наказ дає вам таке право, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ. Запропонований нами засіб повністю відповідає всім загальним характеристикам та вимогам до таких засобів за призначенням спектром дії та іншими характеристиками тож вимагаємо відмінити своє упереджене рішення про відхилення найбільш економічної пропозиції , яка відповідає вимогам , яких навіть не було. Закупівля договірна і це підтверджується результатом аукціону, в якому завідомий «переможець» не зробив жодного кроку до зниження та і ціна практично та ж яку і виставив замовник ( домовлена). Корупційна змова , як факт!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу. Звертаємо увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, затверджена наказом № 10 від 19.03.2019 р., не є нормативно-правовим актом обов’язковим до виконання. Замовником може бути зазначена інформація про предмет закупівлі, яку Замовник вважає за потрібне зазначити. Вказувати еквівалент або аналог Замовником є його правом, а не обов'язком. Отже, при допороговій закупівлі Замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі без передбачення можливості поставки еквівалента. В такому випадку, якщо Учасник пропонує товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі (навіть якщо за характеристиками є еквівалентом), Замовник має право відхилити пропозицію такого Учасника. Торгова марки засобу, яка вказана в оголошенні Закупівлі, була неодноразово випробувана в умовах специфіки нашої комунальної установи, відзначена відмінна антимікробна активність та відсутність алергічних реакцій у персоналу установи та відвідувачів. Замовник не зобов’язаний розглядати еквіваленти, або аналоги, і сам визначає можливість скористатись правом визначення еквівалентів. Вимога Учасника до розгляду еквівалентів є тиском на тендерний комітет, що суперечить чинному Законодавству. Ваша вимога містить звинувачення у хабарі та інформацію про якісь нібито заробітки посадових осіб, обвинувачення про «договірну Закупівлю» та завідомого переможця та корупційну змову, що грубо порушує права, гідність та репутацію нашої установи, що є недопустимо та порушує Законодавство України. Нагадуємо, що відповідно до статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Якщо Ви уважно проаналізуєте Закупівлі дезінфекційних засобів нашої установи, то побачите, що цей дезінфекційний засіб закуповувався у різних постачальників. Повідомляємо, що установа ОКУ «ВОСПК» із засобом "Амісепт" не працювала, посівів на наявність мікрофлори після дезінфекції не проводила. Медичний персонал протягом робочого дня використовує дезінфекційний засіб і важливо, щоб такі засоби були без запаху та кольору. Ми не заперечуємо спробувати використовувати в роботі дезінфікаційний засіб, запропонований Вами, після надання зразка для його випробування. Неспроможність Учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації. Отже, дискримінаційний характер в оголошенні даної Закупівлі відсутній.
Статус вимоги: Відхилено