• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

пасажирський мікроавтобус (б/у або новий)

Торги відмінено

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 450.00 UAH
Період оскарження: 24.06.2019 10:46 - 07.07.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Дотримання принципів публічних закупівель

Номер: 83fbd15680de479388d06d6f6cef9f33
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-24-000410-a.c3
Назва: Дотримання принципів публічних закупівель
Вимога:
Шановний пане голово тендерного комітету ! Прошу Вас розглянути та затвердити деякі зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Пасажирський мікроавтобус) Відділу освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області в частині технічних характеристик та комплектації предмету закупівлі . По – перше : загальну характеристику автобуса визначити як « б/в або новий» , що справедливо збільшить конкурентність тендеру та наблизить його умови до відповідності принципу максимальної економії. По – друге : виключити вимогу про подвійні колеса ( конструкція сучасних мікроавтобусів може мати як одне колесо в задній частині , так і два, але це в жодній мірі не впливає і не погіршує ані характеристики, ані безпечність експлуатації автобуса . Сучасні транспортні засоби створюються кваліфікованими фахівцями та проходять декілька сертифікацій та випробувань до того , як будуть використані за призначенням . Відтак, визначати , що два колеса ззаду краще ніж одне, це неправильно. Проте така умова суттєво обмежує варіанти для пропозицій в межах закупівлі. По – третє : 3 Виключити СD - програвач із комплектації як цивілізаційний атавізм . Може 5 років тому це і була актуальна опція , але не зараз До компанії можна прибрати блютуз та голосове керування гаджетами . Водій , який перевозить дітей , в жодному випадку не має права відволікатись на подібні речі : ні розмовляти по телефону ( навіть через блютуз ) , ні шукати якусь музику під час руху автобуса . Цього робити не можна ! То навіщо ж тоді потрібно платити за такі функції з коштів бюджету? По – четверте: Виключити з опцій додатковий автономний нагрівач . Можливо це і було актуальним 5 років тому , але не зараз . Сучасні дизельні двигуни в змозі безпроблемно функціювати до - 29 градусів за цельсієм , чого більш ніж достатньо на території України . По – п’яте : виключити вимогу про наявність в автобусі поручнів для пасажирів . Дітей не можна перевозити в стоячому стоячки , вони повинні сидіти та бути пристебнутими пасками безпеки . Тож навіщо тоді поручні ?! По – шосте : Виключити вимогу про нявність системи "старт-стоп" як суттєвого показнику для мікроавтобусу . Ця система , або її наявність , взагалі не може бути ніяким показником . Показником є витрати палива на 100 км. пробігу . Якщо наявність системи знижує витрати пального ( в чому дуже сумніваються фахівці ) - добре , виробник може цим пишатись , якщо не знижує - також добре для виробника , бо ця система дуже дорога . Окрім цього , вона дуже незручна в користуванні , і водії майже завжди її відключають . Тож пропонуємо прибрати з опцій систему "старт-стоп" , а включити замість неї вимогу про " витрати пального - не більше 7.0 літрів на 100 км.". Крім цього , щоб запобігти недорозумінням на майбутнє , прошу роз’яснень щодо зазначеної у тендерній документації вимоги по пасажировмістності по формулі 16 + 1. Переднє сидіння з правої сторони від водія в деяких модифікаціях мікроавтобусів буває зроблене як одне + пів- сидіння . Фактично це одне сидіння , але деякі тендерні комітети рахують його як два сидіння , що абсолютно не відповідає дійсності . Два сидіння мають окрему один від одного металічну основу , окрему верхню та нижню частини та окреме кріплення до полу , і можуть бути зняті незалежно одне від одного . Так скільки все ж таки сидінь та місць для сидіння повинен мати предмет закупівлі ? Та чи не на краще було б змінити 16+1 на 15+1 для спрощення трактування пасажировмісткості без конфліктів . І що не менш важливо , бо від такої зміни значно покращилась би конкурентність цього тендеру , а це як раз те , чого йому найбільше не вистачає . Не може бути що різниця в одне місце повністю спаплюжить найкращі наміри організаторів публічної закупівлі .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги розглянуті та внесено відповідні зміни до ТД замовника, які ми вважали за необхідне
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Ззавищення необхідних витрат коштів бюджету та порушення принципу конкурентності

Номер: 92b0d91bbbda44708581ec3bc3c0ec66
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-24-000410-a.b2
Назва: Ззавищення необхідних витрат коштів бюджету та порушення принципу конкурентності
Вимога:
Під час ознайомлення з тендерною документацією на закупівлю за предметом ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Пасажирський мікроавтобус) Відділу освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області унікальний номер в системі ProZorro UA-2019-06-24-000410-a ) дуже вразила сама сутність закупівлі : за ціною нового мікроавтобусу виробництва ЄС відбувається закупівля відвертого непотрібу , який старанно відслужив свій ресурс старому господарю . І організатори тендеру навіть не розширили характеристики предмету закупівлі доповненням «або новий» ( ну хоча б для створення враження конкурентного характеру закупівлі) . Відділ освіти за 1 150 000 грн. 00 коп. з грошей платників податків бажає придбати транспортний засіб з гарантією аж 12 місяців і навіть не наданою виробником автобусу , а «забезпеченою» звичайним листом продавця товару бувшого у вжитку ( не дистриб’ютора, не дилера ). Такого продавця ні Замовник, ні діти , яких цей комфортабельний автобус повинен перевозити гарантовано 12 місяців за зазначений вище 1 150 000,00 грн. , навряд чи побачить ще коли – небудь після того, як останній отримає гроші з бюджету на свій рахунок. Некоректною є вимога Замовника про стандарт екологічної безпеки ЄВРО 6 у транспортному засобі, що був у вжитку. Навіть зовсім нелояльне українське законодавство вимагає стандарт ЄВРО 5 і те тільки при першій реєстрації транспорту ! Автобус з характеристиками відповідно предмету закупівлі за 5 років експлуатації втратив властивості екологічної безпеки , його зношена паливна система – це максимум ЄВРО 3 по факту ( але ж потім мабуть з бюджету ще будуть потрібні гроші на ремонт паливної системи і хіба інтереси дітей і суспільства в даному випадку у пріоритеті ? ). Саме цікаве, що вимог щодо економного споживання автобусом, який планується за кошти бюджету, пального в документації не висувається взагалі ніяких. В ТД старанно розписані всі можливі системи безпеки , які апріорі далеко не всі працюють в 5-річному комерційному автобусі . А назви цих систем прописані у виконанні одного виробника ( чим не привід для дискваліфікації інших учасників , у яких ці системи є, але називаються по-іншому ? ) . Вимога про наявність у автобусі системи «блокуванні диференціалу» дає привід сумніватися , чи є предметом закупівлі саме автобус , чи трактор або всюдихід ( а може це вимога , що має на меті «відсіяти чужих учасників»? ) . Крім цього , для комфортного перевезення малечі цілком достатньо колісної бази від 3300 до 3750 мм. і потужності двигуна від 125 до 155 к.с. і одночасно такі показники створюють конкурентні умови у закупівлі, адже дають можливість пропонувати більше різних моделей автобусів , а не тільки той старенький MERSEDES , який імовірно вже чекає свого часу , щоб бути купленим у цій процедурі З огляду на викладене вище ВИМАГАЄМО: 1. Розширити характеристики та доповнити вимоги до предмету закупівлі: - доповненням « або новий»; - колісна база від 3300 до 3750 мм; - потужність від 125 до 155 к.с. . - наявністю невичерпаної гарантії виробника 3 роки або 100 000 км. пробігу; - витрати пального не більше 7,5 л/100км; 2. Змінити характеристики автобусу до закупівлі : - стандарт екологічної безпеки ЄВРО 5 3. п.10 технічних характеристик щодо показників безпеки вимогою про наявність в автобусі системи курсової стабілізації , яка включає в себе всі перелічені Замовником опції 4. Виключити з ТД вимогу щодо наявності - системи блокування диференціалу EPS
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги розглянуті та внесено відповідні зміни до ТД замовника, які ми вважали за необхідне
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Обмеження конкуренції в процедурі закупівлі

Номер: c1811700b95643d0a413dda06a1b0403
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-24-000410-a.b1
Назва: Обмеження конкуренції в процедурі закупівлі
Вимога:
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено , що «публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників» Відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області у закупівлі за предметом ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Пасажирський мікроавтобус) визначив бюджет у 1 150 000,00 грн. і при цьому тендерним комітетом вимагається автобус бувший у вжитку, в той час , як за такі гроші можна придбати новий актуальний мікроавтобус японського або корейського виробництва . Крім цього , однією з необхідних характеристик предмету закупівлі визначено наявність у транспортному засобі датчику дощу , який не є критично необхідним при експлуатації автобусу, але підвищує вартість предмету закупівлі. Функціями, що значно обмежують конкуренцію в процедурі закупівлі UA-2019-06-24-000410-a є : - «Система допомоги паркування,» в тій її частині, що передбачає наявність камери огляду передньої. Сучасні автобуси мають безкапотну конструкцію кабіни і при цьому наявність відеокамери попереду це непотрібний функціонал, так як водій без проблем ( враховуючи його розміщення за кермом в кабіні « командирська посадка») може безаварійно припаркувати автобус у 100% випадків. ; - «попередження втоми» , так як цільовим призначенням автобусу не є довготермінові поїздки без зміни та контролю за кількістю годин, проведених за кермом водієм. Така функція наявна в автобусах лише одного автомобільного бренду у цілому світі, що, відповідно , обмежує конкуренцію та дискримінує інших потенційних учасників закупівлі. Незрозумілою є вимога про наявність в автобусі системи «круїз – контролю» при механічній коробці передач . Ця система в даному випадку взагалі не може використовуватися за своїм прямим призначенням, але значно обмежує можливості учасників пропонувати альтернативні варіанти до «запланованого до закупівлі» автобусу. Враховуючи описане вище, просимо: ● Передбачити умовами закупівлі можливість пропонувати як автобуси, що були у вжитку, так і нові; ● Виключити з необхідних опцій автобуса : - фільтр « датчик дощу»; - допомога паркування з використанням відеокамери попереду; - систему «круїз контроль» - функцію « попередження втоми»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги розглянуті та внесено відповідні зміни до ТД замовника, які ми вважали за необхідне
Статус вимоги: Задоволено