-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 39510000-0 - вироби домашнього текстилю (рулонні штори)
Завершена
558 888.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 794.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 794.44 UAH
Період оскарження:
24.06.2019 10:46 - 07.07.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
8be90aba08e4473db7e85d27af2dffaa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-000415-a.c5
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОЖЕДАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 - 39510000-0 - вироби домашнього текстилю (рулонні штори) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-24-000415-a) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 558 888,00грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій –11.07.2019 р.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Божедарівської селищної ради № 25 від 16.07.2019 року, що опублікований в системі Prozorro 16.07.2019 року, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕРТО ГРУП» відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕРТО ГРУП» (далі – ТОВ «ДЕРТО ГРУП») не погоджується з таким рішення Замовника та повідомляє наступне:
1) Щодо відсутності специфікації до аналогічного договору
В протоколі № 25 від 16.07.2019 року як підстава відхилення вказано, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕРТО ГРУП» відсутні:
• Специфікація до аналогічного договору.
В п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
3) довідку учасника у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного договору згідно предмету закупівлі у 2018 році та копію цього договору.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕРТО ГРУП» надано договір купівлі-продажу від 26 листопада 2018 р. (файл «аналогічний договір та відгук.pdf») в тексті якого не вказано, що до договору як додаток є специфікація, яка є невід’ємною частиною. Та і тендерна документація не містила вимог, що договір обов’язково має містити специфікацію. В такому разі ТОВ «ДЕРТО ГРУП» виконано вимоги тендерної документації, а відхилення з даної підстави є незаконним.
2) Щодо сертифікату, який має бути виданий СЕС
В протоколі № 25 від 16.07.2019 року як підстава відхилення вказано, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕРТО ГРУП» відсутні:
• сертифікат, який видано СЕС (учасником додано сертифікат, який видано ТОВ та має оформлений у вигляді комерційної або тендерної пропозиції).
Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
• копію сертифікату якості або копію сертифікату відповідності або копію висновку про якість товару.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містила вимоги, що сертифікат має бути виданий СЕС.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕРТО ГРУП» на підтвердження встановленої вимоги надано сертифікат якості №224/1 від 09.07.2019 р. В такому разі ТОВ «ДЕРТО ГРУП» виконано вимоги тендерної документації, а відхилення з даної підстави є незаконним.
3) Щодо відсутності інформації про приміщення
В протоколі № 25 від 16.07.2019 року як підстава відхилення вказано, що документи, що вимагаються від учасників не містять запитуваної інформації, а саме:
• у довідці про наявність матеріально-технічної бази відсутня інформація щодо приміщень;
В п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
1) довідку учасника у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання умов договору;
Звертаємо увагу, що в тендерній документації не містила вимог, що в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази має бути вказана інформація щодо приміщень.
На виконання вказан
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга штори божедарівка.pdf 25.07.2019 14:03
- платіжне доручення.pdf 25.07.2019 14:03
- Рішення від 29.07.19 № 10236.pdf 30.07.2019 15:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2019 № 11223.pdf 15.08.2019 23:44
- рішення від 14.08.2019 № 11223.pdf 19.08.2019 21:35
- ПРОТОКОЛ № 26.PDF 21.08.2019 16:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.07.2019 14:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2019 21:35
Дата виконання рішення Замовником:
21.08.2019 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ замовником було скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕРТО ГРУП" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТД "Н'Ю-ЛАЙН" переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-06-24-000415-a.
Скарга
Виконана замовником
Порушення моїх прав та інтересів рішенням Замовника.
Номер:
414af7dc86474584b0df8fd76222c83e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-000415-a.c6
Назва:
Порушення моїх прав та інтересів рішенням Замовника.
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-24-000415-а, Фізична особа-підприємець Козимир Олена Олександрівна (надалі за текстом – ФОП Козимир О.О.) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015 – 39510000-0 – вироби домашнього текстилю (рулонні штори), що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду нашої пропозиції, вона була відхилена.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Скарга та доказ оплати додано.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ФОП Козимир до АМК Допоміжний текст.doc 26.07.2019 00:28
- Скарга ФОП Козимир до АМК.pdf 26.07.2019 00:28
- Квитанція Козимир.pdf 26.07.2019 00:28
- sign.p7s 26.07.2019 00:29
- рішення від 30.07.2019 № 10285.pdf 30.07.2019 20:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2019 № 11301.pdf 16.08.2019 18:49
- рішення від 15.08.2019 № 11301.pdf 20.08.2019 21:22
- ПРОТОКОЛ № 26.PDF 21.08.2019 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2019 00:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2019 21:22
Дата виконання рішення Замовником:
21.08.2019 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ замовником було скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕРТО ГРУП" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТД "Н'Ю-ЛАЙН" переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-06-24-000415-a.
Вимога
Відхилено
Прошу зняти дискимінаційну вимогу Договору в 2018р.
Номер:
d24bdfd2a37847eb83d72deafd1ee969
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-000415-a.a4
Назва:
Прошу зняти дискимінаційну вимогу Договору в 2018р.
Вимога:
Згідно частині 2 ст16 Закону про публічні закупівлі, Замовник може встановити вимогу "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору."
Прошу зазначити - ОДНОГО Договору в необмежений час. Додаткові вимоги Замовника є дискримінацією та порушенням вимог Закону.
Прошу зняти дискимінаційну вимогу тенденрної документації - Договору в 2018 році.
Додатково сповіщаю, Згідно п. 4 ст 16 "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
З повагою, Д.Тропша
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2019 14:39
Вирішення:
На Вашу вимогу зазначимо, що численними роз'ясненнями уповноважених органів з питань закупівель, а також пунктом 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений обов'язок замовника самостійно визначати спосіб підтвердження відповідності учасників критеріям і вимогам до учасників відповідно до статті 16, статтею 17 цього Закону.
Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні у складі своєї тендерної пропозиції надати оригінал відгуку (завірений печаткою та підписом уповноваженої особи замовника) про виконання учасником аналогічного договору згідно предмету закупівлі у 2018 році, виданий замовником не раніше дати публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів або більш пізню дату. Тендерна документація на закупівлю: “ДК 021:2015 - 39510000-0 - вироби домашнього текстилю (рулонні штори)”, затверджена рішенням тендерного комітету ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОЖЕДАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ не містить дискримінаційних вимог до учасників. Виконання учасником аналогічного договору саме у 2018 році свідчить про досвід, який був отриманий учасником нещедавно та має вплив на якість товару, який буде постачатися. З огляду на вище наведене повідомляємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дискримінація передбачає надання необгрунтованих переваг певним учасникам закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників
Номер:
26090852bbcf4f9c93595b1dc351b41b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-000415-a.a3
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Замовник вимагає наявність аналогічного договору за 2018р. Це є дискримінаційна вимога.
Замовником не обгрунтовано необхідність договору саме за цей час. Крім того, наведені вимоги можуть виконати тільки суб'єкти господарювання, які мають виконаний договір тільки в 2018р. Такі вимога є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, у тому числі нас.
Ст. 3 Закон України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою ст. 5 Закон України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону передабчено. що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закон України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси мене та інших можливих учасників, відкритості та прозорості у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передабчені ст. 3 Закон України "Про публічні закупівлі".
Прошу зняти вимогу наявності виконаного Договору в 2018р як дискримінаційну.
(Досвід грудня 2017р не гірше досвіда січня 2018 або 2019р)
З повагою, Д. Тропша
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2019 14:23
Вирішення:
На Вашу вимогу зазначимо, що численними роз'ясненнями уповноважених органів з питань закупівель, а також пунктом 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений обов'язок замовника самостійно визначати спосіб підтвердження відповідності учасників критеріям і вимогам до учасників відповідно до статті 16, статтею 17 цього Закону.
Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні у складі своєї тендерної пропозиції надати оригінал відгуку (завірений печаткою та підписом уповноваженої особи замовника) про виконання учасником аналогічного договору згідно предмету закупівлі у 2018 році, виданий замовником не раніше дати публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів або більш пізню дату. Тендерна документація на закупівлю: “ДК 021:2015 - 39510000-0 - вироби домашнього текстилю (рулонні штори)”, затверджена рішенням тендерного комітету ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОЖЕДАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ не містить дискримінаційних вимог до учасників. Виконання учасником аналогічного договору саме у 2018 році свідчить про досвід, який був отриманий учасником нещедавно та має вплив на якість товару, який буде постачатися. З огляду на вище наведене повідомляємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дискримінація передбачає надання необгрунтованих переваг певним учасникам закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо збору персональних даних.
Номер:
3912693544734953aba9d8132ee860d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-000415-a.a2
Назва:
Вимога щодо збору персональних даних.
Вимога:
Згідно Закону України про захист персональних даних, кожен громадянин має право на невтручання в особисте життя шляхом обробки персональної інформації.
Прошу Замовника відмінити вимогу надання об`єму персональних даних або пояснити наступне:
1. Мета сбору указаного в Додаток 3 персональних даних?
2. Як саме будуть оброблятись та зберігатись персональні дані, які вжиті заходи для забезпечення вимог цього Закону?
3. Куди та кому можуть бути передані персональні дані та міру відповідальності Замовника за росповсюдження персональних даних.
4. Чи має право та на яких саме засадах Замовник збирає персональні дані. Як Замовник буде захищати зібрані персональні дані? Де і як вони будуть зберігатись? Хто є уповноваженою особою(ми) щодо отримання та збереження персональної інформації та за яким саме наказом чи № положення про посадові обов`язки?
5. Як та чим Замовник гарантує знищення зібраних персональних даних та їх знеособлення та в які строки.
6. Хто саме є Уповноваженим та відповідальним за внесені мною застереження стосовно обмеження права на обробку моїх персональних даних під час надання згоди?
Прошу надати відповідь на всі 6 вимог.
Додатково хочемо наголосити на вимозі Закону: "Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити."
З повагою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2019 11:04
Вирішення:
Згідно з Законом України “Про захист персональних даних” у сфері електронної комерції обов'язковою є згода на обробку персональних даних. Підприємці, які планують брати участь у публічних закупівлях, мають підтвердити дозвіл на обробку таких даних при реєстрації на електронному майданчику, авторизованому у системі.
Щодо питання захисту персональних даних повідомляємо наступне. Згідно із ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Після розкриття тендерних пропозицій електронна система закупівель забезпечує оприлюднення всіх документів пропозицій учасників. Отже, замовник в жодному разі не може брати на себе будь-яких зобов'язань щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб. Також зазначимо, що відповідальність за персональні дані третіх осіб несе не замовник, а особа, якій вони передані володільцем персональних даних. Це, відповідно, учасник чи треті особи і знову ж таки не замовник процедури. Варто врахувати й те, що під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Таким чином, на Ваші запитання стосовно збору, обробки, зберігання та захисту персональних даних відповідаємо, що замовник ні технічно, ні юридично не є відповідальною особою щодо персональних даних, що надані учасниками.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Прошу змінити дискримінаційну вимогу
Номер:
f242a0f5c0274400807ea148f280547b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-24-000415-a.a1
Назва:
Прошу змінити дискримінаційну вимогу
Вимога:
Замовник вимагає оригінал відгуку (завірений печаткою та підписом уповноваженої особи замовника) про виконання учасником аналогічного договору згідно предмету закупівлі у 2018 році, виданий замовником не раніше дати публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів або більш пізню дату.
Ця вимога дискримінує мене та інших можливих учасників в частині виконання договорів саме починаючи p 2018р, але в мене є досвід виконання аналогічного договору в грудні 2017р. Прошу Замовника змінити цю дискримінаційну вимогу. Згідно з практики АМКУ це буде змінено, але потягне збільшення часу на виконання тендеру.
Дякую.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол № 25.PDF 27.06.2019 11:12
Дата подачі:
24.06.2019 23:28
Вирішення:
Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал відгуку (завірений печаткою та підписом уповноваженої особи замовника) про виконання учасником аналогічного договору згідно предмету закупівлі у 2018 році, виданий замовником не раніше дати публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів або більш пізню дату.
Тендерна документація на закупівлю: “ДК 021:2015 - 39510000-0 - вироби домашнього текстилю (рулонні штори)”, затверджена рішенням тендерного комітету ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОЖЕДАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ не містить дискримінаційних вимог до учасників. Виконання учасником аналогічного договору саме у 2018 році свідчить про досвід, який був отриманий учасником нещедавно та має вплив на якість товару, який буде постачатися.
З огляду на вище наведене повідомляємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено