• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт корпусу №2 Мурафської ЗОШ І-ІІІ ст. Краснокутської районної ради Харківської області за адресою с.Мурафа, вул.Центральна, 81 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Джерело фінансування - бюджетні кошти

Завершена

2 090 176.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 901.76 UAH
Період оскарження: 24.06.2019 09:55 - 06.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення Відділом освіти Краснокутської районної державної адміністрації Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискваліфікації ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС" за результатами проведення відкритих торгів

Номер: 2a5692c86e4c4b43869bf3f20acd8e83
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-24-000230-a.c1
Назва: Порушення Відділом освіти Краснокутської районної державної адміністрації Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискваліфікації ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС" за результатами проведення відкритих торгів
Вимога:
За результатами аукціону по закупівлі: «Капітальний ремонт корпусу №2 Мурафської ЗОШ І-ІІІ ст. Краснокутської районної ради Харківської області за адресою с.Мурафа, вул.Центральна, 81 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» № UA-2019-06-24-000230-a), тендерна пропозиція ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС" визнана найбільш економчно вигідною. Протоколом №1-15/07 розгляду тендерних пропозицій, щодо закупівлі "Капітальний ремонт корпусу №2 Мурафської ЗОШ І-ІІІ ст. Краснокутської районної ради Харківської області за адресою с. Мурафа, вул. Центральна, 81 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація») від 15 липня 2019 року, Замовник дискваліфікував ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС» через те, що пропозиція учасника начебто не відповідає умовам тендерної документації. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС», встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. Замовник, розглянувши формально та без детального вивчення наданого учасником пакета документів, прийняв рішення про дискваліфікацію ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС». Отже, дії Замовника суперечать ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Замовником було порушено основні принципи здійснення закупівель, визначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Додатково, хочемо зазначити, що у разі, якщо Замовником буде безпідставно відхилена скарга Учасника та не задоволені законні вимоги ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС», то в свою чергу учасник буде звертатися до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України, Рахункової палати України та Антимонопольного комітету України з метою встановлення у діях Замовника складу кримінального та адміністративного правопорушення. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення, щодо дискваліфікації учасника ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Більш детальна інформація зазначена в супровідній документації ( додається).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет замовника розглянув Вашу Вимогу та повідомляє про наступне: у Вимогі учасника відсутні будь-які посилання та документальне підтвердження щодо спростування підстав, які вказані як підстави відхилення тендерної пропозиції учасника у протоколі від 15.07.2019 року № 1-15/07, що оприлюднений в системі електронних закупівель. Згідно з вищезазначеним протоколом підставами для відхилення пропозиції є те, що Учасником не підтверджено документально право користування краном переносним «Піонер» (підіймач щогловий будівельний, вантажопідйомність 0,5 т.), що суперечить п.п.1 п.5 розділу ІІІ тендерної документації, а також відсутній протокол № 1 від 14 лютого 2019 року, яким затверджено нову редакцію Статуту, який надано у складі пропозиції. Варто також зазначити, що в довідці про наявність обладнання та МТБ в стовбчику 2 не зазначено інформації щодо приміщень, а лише обладнання, механізми, що також є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника; крім того, надана інформація про матеріально-технічну базу у вигляді договору оренди та інформації про власне обладнання (бухгальтерське сальдо) не відповідає машинам та механізмам, вказаним учасником у відомості ресірсів. Тендерний комітет також заначає, що згідно з ч.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. У разі якщо ви не отримали достатню аргументацію відхилення вашої пропозиції, та у разі якщо ви можете спростувати в межах завантаженої пропозиції вказані замовником у протоколі підстави для відхилення, Замовник розгляне вашу відповідну вимогу.
Статус вимоги: Відхилено