• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

– Фармацевтична продукція (Амікацин, Колістим, Левофлоксацин, Меропенем, Метронідазол, Цефепім, Цефотаксим, Цефтазидим, Цефтриаксон, Ципрофлоксацин)

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 24.06.2019 09:52 - 06.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: 82fa6476b6cc48138af2bb7da2310af6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-24-000221-a.c1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Ваш лист від 26 червня 2019 року щодо процедури закупівлі №UA-2019-06-24-000221-a , тендерний комітет повідомляє наступне. Умовами тендерної документації передбачено, що « Строк придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше ніж 12 місяців від загального строку придатності, встановленого виробником . Учасник повинен надати документ від виробника або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника в Україні, яким гарантується забезпечення належного строку придатності товару, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Якщо документ видається не виробником товару, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника.» Включаючи вищезазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань, публічних закупівель. Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом як надання листа від виробника лікарських засобів. Зокрема, такий підхід на протязі декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН. які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в лікарських засобах. При цьому, слід констатувати, що ціни на лікарські засоби, які постачаються за результатом проведення вказаних процедур закупівель, незмінно є нижчими ніж у закупівлях, що проводяться різними комунальними закладами України. Ми переконані, що саме завдяки тому, що постачальниками за вказаними процедурами є компанії, які мають стійкі правовідносини безпосередньо з виробниками, можливе уникнення від. додаткових, ланок, руху лікарського засобу, які можуть вплинути на остаточну вартість лікарського засобу та суттєво її підвищити. Слід зауважити, що Антимонопольний комітет України також приходить до. висновку, що кожна ланка руху лікарського засобу може впливати па його остаточну вартість (див. Звіт за результатами дослідження фармацевтичних, ринків (за період; 2014 р. - перше півріччя 2016р). На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до, статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників; (тобто не порушує норму ч4 ст 22, Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити Зміни до тендерної документації щодо цього питання.
Статус вимоги: Відхилено