-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля
Джерело фінансування закупівлі.: кошти місцевого бюджету.
Торги відмінено
1 634 985.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 634.99 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 634.99 UAH
Період оскарження:
21.06.2019 16:38 - 11.07.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Неправомірне відхилення учасника торгів ТОВ "Покровськ-вугілля"
Номер:
75804940b6e14ac49a4bd569fb25ab9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-21-001679-b.b4
Назва:
Неправомірне відхилення учасника торгів ТОВ "Покровськ-вугілля"
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділом освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області було проведено закупівлю ID: UA-2019-06-21-001679-b на закупівлю вугілля марки ДГ (13-100) код CPV - Тверде паливо – ДК 021:2015 – 09110000-3 (вугілля).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1. ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ"
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
3. ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
4. ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА"
5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА"
6. ФОП Юхно Володимир Іванович
Ціна учасника ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
1. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав договір оренди складської території № 04-05 від 03.06.2019 з фізичною особою Решетняк Р .І., дія якого закінчується 31.09.2019 року, тобто термін оренди вугільного складу спливає до закінчення строку поставки (до 01.10.2019 року).
2. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав цивільно-правовий договір про надання послуг №3 від 24.06.2019 року з фізичною особою Яворським М.М. на надання послуг з навантажувальних/розвантажувальних робіт та виконання робіт по доставці товарів. По-перше, зазначений договір діє до 23.09,2019 року, тобто його дія спливає до закінчення строку поставки (01.10.2019 року), що є невідповідністю вимогам тендерної документації. По-друге, тендерною документацією вимагалось надання договорів оренди (надання послуг), проте цивільно-правовий договір не є ані договором оренди, ані договором надання послуг в розумінні діючого законодавства України.
Детально ознайомившись з протоколом тендерного комітету Відділу освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області, встановлено, що документи ТОВ «Покровськ-вугілля» наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної документації Замовника.
ТОВ «Покровськ-вугілля» надає роз’яснення , щодо відповідності тендерної документації умовам Замовника:
1. ТОВ «Покровськ-вугілля» надає роз’яснення щодо відповідності вимогам, зазначеним у ТД, стосовно терміну дії договору оренди складської території № 04-05 від 03.06.2019р. Між сторонами була досягнена згода щодо терміну оренди, а саме до кінця вересня місяця 2019 року, тобто по 30 вересня 2019 року. Але Орендодавець припустився технічної помилки і вказав термін до 31.09.2019 року, але в вересні місяці тільки 30 днів. Тобто договір діє включно по 30.09.2019р. і відповідає терміну поставки до 01.10.2019 року, тобто також по 30.09.2019р. Вважаємо це лише несуттєвою помилкою, яка не має ніяких юридичних наслідків, та ніяких не впливає на зміст пропозиції. У складі нашої ТД надано лист згоду № 304 від 11.07.2019р. з переліком помилок, а саме, що:
«До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника».
Наразі повідомляємо, що направили вимогу до фізичної особи Решетняк П.І. щодо усунення технічної помилки стосовно терміну дії договору, копію якого додаємо.
Також, згідно п.1 ЦК Стаття 251. Поняття строку та терміну
« Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення»,
а згідно до п.3 Стаття 254. Закінчення строку
«Якщо закінчення строку, визначеного місяцем, припадає на такий місяць, у якому немає відповідного числа, строк спливає в останній день цього місяця».
Крім того, нагадаємо, що у цивільному законодавстві використовують поняття «терміну» та «строку».
Стаття 252. Визначення строку та терміну
1. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
2. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
Замовник у ТД прописав, що «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) з моменту укладення договору до 01.10.2019 року», тобто це означає, що зобов’язання має бути виконано у будь який момент, але не пізніше вказаної дати. Тобто ТОВ «Покровськ вугілля» має можливість виконати умови поставки, наприклад, у серпні місяці поточного року у повному обсязі. Проте Замовник не вірно тлумачить поняття «строк» вказуючи його у вимогах ТД, щодо термінології цивільного Кодексу України.
Крім того, п.1 Стаття 764. Правові наслідки продовження користування майном після закінчення строку договору найму вказано, що:
« Якщо наймач продовжує користуватися майном після закінчення строку договору найму, то, за відсутності заперечень наймодавця протягом одного місяця, договір вважається поновленим на строк, який був раніше встановлений договором».
Тобто, термін дії договору автоматично продовжується по 31.10.2019р., що не суперечить вимогам ТД Замовника.
Враховуюче вище перелічене, вважаємо, що наша ТД була неправомірно відхилена, так як термін договору оренди складу з фізичною особою Решетняк Р .І. є дійсним як мінімум до 01.10.2019 року, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів.
2. Згідно законодавства України є можливість застосовувати у господарській діядьності цивільно-правовий договір із фізичною особою (ФО). Його учасниками є замовник та виконавець. Він може укладатися у формі договору підряду (регулюється гл. 61 Цивільно Кодексу України) або договору надання послуг (глава 63 Цивільно Кодексу України Стаття 901. Договір про надання послуг:
«1. За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
2. Положення цієї глави можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов'язання. »).
У преамбулі договору між ТОВ «Покровськ-вугілля» та фізичною особою Яворьским Миколаєм Миколайовичем, вказано, що сторони керуються ст. 901-907 ЦКУ ( Глава 63. Послуги. Загальні положення), та ст. 627 (Глава 52. Поняття та права договору), та ст.6 (Глава 1. Цивільне законодавство України.)
Тому Ваша позиція, що цивільно-правовий договір з фізичною особою не є договором послуг є неконструктивною, та взагалі суперечить цивільному законодавству України.
Вважаємо, що дискваліфікація ТОВ «Покровськ-вугілля» згідно цієї причини є безпідставною та наша Тендерна пропозиція була неправомірно відхилена.
3. Стосовно строку дії договору на послуги навантажувача
«ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИЙ ДОГОВІР № 3 про надання послуг» від 24.06.2019 року, укладений з Фізичною особою Яворьским Миколаєм Миколайовичем згідно пункту 10.2. Договору переукладається кожні три місяці:
«пункт 10.2. Договір переукладається кожні три місяці(або подовжується за згодою сторін) для уточнення умов і розміру винагороди, у зв'язку з тим, що об'єм відвантажуваного Замовником вугілля пов'язаний з сезонними потребами та може змінюватися.»
Згідно Цивільного Кодексу України глава 63 стаття 905:
Стаття 905. Строк договору про надання послуг
1. Строк договору про надання послуг встановлюється за домовленістю сторін, якщо інше не встановлено законом або іншими нормативно-правовими актами.
Сторони «ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОГО ДОГОВОРУ № 3 про надання послуг» від 24.06.2019 року домовились про заключення договору на строк 3(три) місяця у зв’язку з можливою зміною ціни на послуги. В договорі (пункт 10.2.) чітко вказано, що він може або переукладатися або подовжуватись за згодою сторін.
Тому рішення тендерного комітету, щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Покровськ-вугілля» стосовно строку дії цивільно-правового договору на послуги з навантаження та доставки вугілля, є незрозумілим. Адже ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИЙ ДОГОВІР на послуги з фізичною особою може бути переукладено(або пролонговано) на більший строк.
Вважаємо, що дискваліфікація ТОВ «Покровськ-вугілля» згідно цієї причини є також безпідставною та наша Тендерна пропозиція була неправомірно відхилена.
Сподіваємося на взаєморозуміння. У разі відхилення нашої вимоги ми будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Покровськ-вугілля» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Попасна.pdf 24.07.2019 11:23
- Решетняк виправлення строку договору.pdf 24.07.2019 11:23
Дата подачі:
24.07.2019 11:23
Вимога
Відхилено
дискриминация учасников
Номер:
fa1f08f4ab3a4fbcae0a8b2666063458
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-21-001679-b.b3
Назва:
дискриминация учасников
Вимога:
Ув. тендерный комитет Відділу освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області , в соответствии с ДСТУ 7146-2010 п.3.5 "Показники якості, що характеризують безпечність вугілля, повинні відповідати зазначеним у таблиці 2." Табл. 2 - Загальна сірка на сухий стан палива Sdt , %, не більше ніж - 3 (для збагаченого вугілля), та не більш ніж - 4% (для незбагаченого). Поэтому если вы пренебрегаете украинскими стандартами, а именно указанному выше ДСТУ, вы нарушаете закон "Про публічні закупівлі" ст.3 Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; Данным ДСТУ пользуются все участники публичных закупок и поставщики и заказчики. Так же примите во внимание что обогащённый уголь проходит мокрое обогащение на обогатительных фабриках, но большинство производителей на сегодня используют сухой метод сортировки(грохочение, просто сортировка по размеру кусков т.е. по классам), что опять согласно ДСТУ 7146-2010 допускает уровень содержания серы вплоть до 4%. Установленным уровнем серы до 3% вы дискриминируете потенциальных участников, которые перерабатывают украинский рядовой уголь Донецкого бассейна в Луганской и Донецкой областях где содержание серы колеблется от 2,5 вплоть до 3,8%. ПРосим данную информацию принять во внимание и Требуем либо увеличить содержание серы в угле хотя бы до 3,5% или вообще убрать этот показатель, т.к. он не влияет на теплотворность угля. На теплоту сгорания влияют зольность, влага и летучие вещ-ва.
Надеемся на понимание и ждём изменений в Додаток 3 до ТД.
с уважением
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.07.2019 11:29
Вирішення:
В технічному завданні вимагаємо максимальний зміст сірки до 3 %, що відповідає нормам стандартів, зменшує ризики самовозгоряння вугілля при зберіганні на території навчальних та дошкільних закладів, зменшує кількість шкідливих викидів в атмосферу, а також збільшує термін експлуатації обладнання котельні/теплопункту.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2019 22:22
Підтвердження вирішення:
Дуже вдячні Вам за ваше звернення. ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам`яне та антрацит для побутових потреб» визначено показники якості, які характеризують безпечність вугілля. А саме, таблицею 2 цього ДСТУ встановлено, що загальна сірка на сухий стан палива для збагаченого вугілля становить не більше ніж 3%, для незбагаченого не більше ніж 4%. Проте, цей стандарт встановлює максимально допустиме значення цього показника.
Слід зазначити, що при спалюванні вугілля утворюється оксид сірки, при взаємодії якого з вологою утворюється сірчиста кислота, що руйнує металеве обладнання котельні/теплопункту. Також до 80% цих оксидів разом з димом викидаються в атмосферу, стаючи таким чином, одним з найсерйозніших забруднювачів природного середовища.
Також максимальний показник вмісту сірки у вугіллі може значною мірою вплинути на можливість тривалого зберігання вугілля і можливості його самозапалення (підтверджено багатьма прикладами виникнення пожарів на складах зберігання вугілля марок ДГ,Ж,ГЖ,Г). Тому ми згодні з Вашим ствердженням, що відповідно до п.3.5 таблиці 2 ДСТУ 7146:2010, зміст сірки не повинен перевищувати для збагаченого вугілля 3 %. Виходячи з цього в технічному завданні вимагаємо максимальний зміст сірки до 3 %, що відповідає нормам стандартів, зменшує ризики самовозгоряння вугілля при зберіганні на території навчальних та дошкільних закладів, зменшує кількість шкідливих викидів в атмосферу, а також збільшує термін експлуатації обладнання котельні/теплопункту.
Товар, що закуповується, повинен відповідати екологічним нормам, що повинно бути документально підтверджено у складі пропозиції описом у вигляді листа у довільній формі щодо технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля.
Вимога
Залишено без розгляду
якісні показники та вагова
Номер:
82303705fc6d4fc9a519f5052837b275
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-21-001679-b.b2
Назва:
якісні показники та вагова
Вимога:
Шановні, 1. якщо ви вимагаєте наявність вагів на відстані не більш ніж 40 км, то просимо надати інформацію (найменування або контакти) де знайти дану вагову на такій відстані від вас. Друга вимога: 2 Якщо загальна сірка в вугіллі буде становити 3,1-3,3% (ваша вимога до 3), чи буде це критичним показником якості, якщо решта показників однозначно задоволняють вашим вимогам? Та чому саме до 3%, так як сірка на Донбасі взагалі становить від 2,5 до 3,5%, а так як у вас не виробництво а побутові потреби не зрозуміло навіщо обмежувати учасників таким показником якості. Вимагаємо видалити взагалі даний параметр якості, або скоригувати наявність сірки до 3,5%.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2019 16:33
Вирішення:
Тендерна пропозиція, яка не буде відповідати вимогам тендерної документації, зокрема вимогам до предмета закупівлі (його технічним, якісним та кількісним характеристикам), буде відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2019 22:19
Підтвердження вирішення:
Дуже вдячні Вам за ваше звернення. Що стосується вимоги, щодо наявності вагової на відстані не більше 40 км від Замовника, пояснюємо, що ця вимога обумовлена необхідністю і навіть правом Покупця вугілля (Замовника торгів), який проводить закупівлю за бюджетні кошти, перевірити якість та відповідність ваги предмету закупівлі перед його прийманням та оплатою за отриманий товар. Ми не маємо технічної можливості та вільного службового часу і коштів для відрядження наших представників для перевірки ваги вугілля та його якості, на великі відстані, але, пішли на зустріч потенційним постачальникам і надали згоду на зважування товару навіть на відстані до 40 кілометрів від м. Попасна! Наскільки нам відомо, а також враховуючи досвід проведення закупівель в попередні роки, відповідні вагові комплекси є в цьому радіусі на декількох сільгосппідприємствах, заводі по виробництву будівельних сумішей та в інших організаціях Попаснянського та Бахмутського районів. Вибачте, але пошук надавачів послуг, транспортних засобів, водіїв, укладання угод на послуги, та інше, ніяк не входить до обов`язків Замовника торгів.
Що стосується вимоги по значенню сірки до 3%, наголошуємо, що цей показник відповідає нормам стандартів, зменшує ризики самовозгоряння вугілля при зберіганні на території навчальних та дошкільних закладів, зменшує кількість шкідливих викидів в атмосферу, а також збільшує термін експлуатації обладнання котельні/теплопункту. Тендерна пропозиція, яка не буде відповідати вимогам тендерної документації, зокрема вимогам до предмета закупівлі (його технічним, якісним та кількісним характеристикам), буде відхилена.
Вимога
Вирішена
наявність МТБ
Номер:
8cf6d7eac5cd4c47ba63f6c09c2f6893
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-21-001679-b.b1
Назва:
наявність МТБ
Вимога:
Шановний завмовнику, в Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії пункт 1-Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
ви вимагаєте наступне:
абзац 2. Інформація про наявність вугільного складу, придатного для зберігання вугілля на території України у вигляді довідки в довільній формі та документальне підтвердження (копія договору купівлі-продажу або договору дарування нерухомого майна (приміщення) або завірену копію свідоцтва або інший документ про право власності на нерухоме майно (приміщення) з відміткою реєстраційного напису БТІ або копія договору оренди).
Вимагаємо додати до цього переліку ще й договори послуг зі складування. Такі відносини не заперечують вимогам законодавства тому вимагаємо додати в Додаток 1 договора про надання послуг, окрім договорів оренди та власності на майно або ділянки.
по-друге в Додатку 1 Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям пункт 5 ви наголошуєте наступне: Інформація про наявність в учасника можливості забезпечити при поставці вугілля його зважування на території Луганської, Донецької або Харківської областях на сертифікованих автовагах. Вимагаємо внести зміни наступного плану: "... Інформація про наявність в учасника можливості забезпечити при поставці вугілля його зважування на території Луганської, АБО Донецької АБО Харківської областях ...", а то складається враження що вагові мають бути у учасника аж в трьох областях відразу. А ще навіщо вам вагова в Харьківській або Донецкій області якщо пунком 4 ви вимагаєте вагову яка має знаходитись на відстані не більш ніж 40 км від замовника ???
просимо або внести зміни в п.5 або взагалі його видалити, як такий що не відповідає вимогам п.4 Додатку 1 до ТД.
з повагою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2019 15:23
Вирішення:
Задля усунення непорозумінь, вносимо зміни до «Кваліфікаційних критеріїв та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», викладеним в Додатку 1 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2019 22:15
Підтвердження вирішення:
Дуже вдячні Вам за ваше зауваження. Задля усунення непорозумінь, вносимо зміни до «Кваліфікаційних критеріїв та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», викладеним в Додатку 1 до тендерної документації: до пункту 2 документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додаємо в дужках «…або копія договору на послуги по складуванню вугілля».
Вимогу про наявність вагової для перевірки ваги товару перед прийманням слід вважати, як наявність автовагової на відстані до 40 км. від замовника на території Луганської, АБО Донецької АБО Харківської областей (відповідно до данних ГУГЛ мапс).