• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лабораторні реактиви

Під кількістю "40 одиниць" слід розуміти "40 найменувань", що визначено у додатку 2 до тендерної документації (Джерело фінансування - Кошти міського бюджету)

Завершена

390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період оскарження: 21.06.2019 16:12 - 03.07.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо виконати всі рекомендації МЕРТ та МОЗ

Номер: 8299c7ada18c4993b3c6ce41f002c14a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-21-002306-a.a3
Назва: Вимагаємо виконати всі рекомендації МЕРТ та МОЗ
Вимога:
Шановний Замовник. Дуже добре що ви виконуєте рекомендації МЕРТ та МОЗ. Але чому їх виконання вибіркове? Чому ви знаючи про цей лист та про рекомендації в ньому все одно прописуєте гарантійні листи виробників? Чи рекомендації МЕРТ та МОЗ вам не указ? Ви можете прописати штрафні санкції у договору за несвоєчасне постачання товару, штрафні санкції за постачання товару невідповідної якості. Також ви можете прописати тендерну гарантію пропозиції та тендерну гарантію виконання договору. Таким чином ви отримаєте офіційну, юридично оформлену, грошову гарантію надійного постачання товарів та послуг. Саме це і є розповсюджена практика замовників, які цінують свій бюджет та час. Але аж ніяк не відверте чіпляння за «папірець» якій надають треті особи та який не несе жодної юридичної гарантії. До того ж зауважимо, що виробники самі приймають участь у закупівлях на Прозоро. А тут вже сто відсотковий конфлікт інтересів та спотворення економічної конкуренції. Такі торги взагалі підпадають під дію Закону «Про захист економічної конкуренції». Втретє вимагаємо - виконайте рекомендації МЕРТ та МОЗ - приберіть гарантійні листи виробників з документації!!! З повагою, як ви висловилися вище, Дописувач
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відкриті торги на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 33690000-3: Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви) /Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-21-002306-a/ проводяться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI. Відповідно цього ж Закону розроблено і тендерну документацію. Відповідно пункту 2 Статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI: «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони"».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Не пишіть відписки

Номер: e0fe04166a004608a5d72e52739c1f67
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-21-002306-a.b2
Назва: Не пишіть відписки
Вимога:
Шановний Замовник! Якщо "зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою" чому ж тоді профільні міністерства, громадські об'єднання та головний орган оскарження вважають її дискримінаційною та наполегливо рекомендують Замовника торгів не використовувати гарантійні листи виробників. Громадськими організаціями та представника Дозорро вже неодноразово було доведено що таке чіпляння за різні ексклюзивні листи виробників поширена корупційна практика, яка немає нічого спільного із "захистом населення". Адже гарантії особи яка не є підписантом договору - ніщо. А Замовника захищає вірно складений договір! У разі Вашого подальшого ігнорування рекомендацій МЕРТ та МОЗ ми будемо змушені подати запит до Аудиторської служби України на предмет дослідження прозорості та неупередженості ваших закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Дописувач! Детальна відповідь на вимогу: UA-2019-06-21-002306-a.b1 долучено Замовником 26 червня 2019 року о 15:47. Крім того зауважимо, що за для ефективного використання бюджетних коштів ми використовуємо максимальну кількість важелів під час проведення закупівель. У тому числі застосовуємо вимоги відповідно ст..24 та ст..26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI, а саме гарантії забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю, що є також однією із рекомендацій листа N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf) на який Ви посилаєтесь у Вашому попередньому зверненні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Просимо скасувати дискримінаційні вимоги

Номер: 267cff2a883647d08d803c0ad4260aad
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-21-002306-a.b1
Назва: Просимо скасувати дискримінаційні вимоги
Вимога:
Міністерство охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України підготували низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які виклали у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf). Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл». На підставі цих рекомендацій вимагаємо прибрати дискримінаційний пункт про «надання гарантійного листа виробника виданий безпосередньо на ці торги з зазначенням номеру ідентифікатора закупівлі» з тендерної документації. Невиконання рекомендацій Міністерства охорони здоров'я спільно та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України буде свідчити про цілковиту відсутність прозорості у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну документацію відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 33690000-3: Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI. Відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-21-002306-a) проводяться через електрону систему закупівель, що робить процедуру цілковито прозорою. Тендерна документація (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-21-002306-a), в відповідності до чинного законодавства, містить перелік товарів з обов’язковим визначенням «або еквівалент», що дає змогу Учаснику вибирати товар та його виробника, який буде представляти на торгах. - Учасникам для доведення змоги поставки потрібного товару надано право надання гарантійних листів від виробника або представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, що дає Учаснику широкий спектр вибору для способу підтвердження своєї спроможності та сприяє створенню конкурентного середовища. - Дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника. - Чинне законодавство не забороняє запрошувати гарантійні/авторизаційні листи. - Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників/дилерів/дистриб’юторів надати будь-якому Учаснику гарантійні/авторизаційні листи. Крім того зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих реактивів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) реактивів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки товару в необхідному Замовнику кількості, якості та строками придатності. - Внесенням вимоги щодо гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лабораторних реактивів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
Статус вимоги: Відхилено