-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
бензин А-95 для практичної льотної підготовки
згідно Додатку № 1 та згідно технічних вимог Додаток № 5 до ТД
Торги відмінено
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
21.06.2019 12:54 - 05.07.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо терміну дії талонів
Номер:
b0a6852d7d29420ebc750fddd0a76601
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-21-001170-a.a1
Назва:
Вимога щодо терміну дії талонів
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-06-21-001170-a по предмету закупівлі ДК 021-2015 код 09130000-9 «нафта та дистиляти» (бензин А-95 для практичної льотної підготовки) в Тендерній документації Замовника Національний авіаційний університет зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на бензин А-95 повинен становити не менше ніж 1 (один) рік.
Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії 1 рік після його отримання.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2019 15:37
Вирішення:
Шановний Учасник. За результатом розгляду Вашої вимоги про внесення змін до тендерної документації повідомляємо таке.
З практики застосування термінів, слів та словосполучень у юриспруденції Дискримінацією (лат. discriminatio, від discrimino - розрізняю, розділяю) вважається обмеження прав; у міжнародних відносинах - встановлення для представників або організацій якоїсь держави менших прав, ніж ті, що надані іншим державам; расова дискримінація - безправне становище колоніальних і залежних народів; система обмежень елементарних політичних прав за національними ознаками.
Відповідно до положень статті 31 Господарського кодексу України http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15/conv/print1481096729293392 дискримінацією визнається: заборона створення нових підприємств чи інших організаційних форм господарювання в будь-якій сфері господарської діяльності, а також встановлення обмежень на здійснення окремих видів господарської діяльності або виробництво певних видів товарів з метою обмеження конкуренції; примушування суб'єктів господарювання до пріоритетного укладання договорів, першочергової реалізації товарів певним споживачам або до вступу в господарські організації та інші об'єднання; прийняття рішень про централізований розподіл товарів, який призводить до монопольного становища на ринку; встановлення заборони на реалізацію товарів з одного регіону України в інший; надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару; обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів; встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців. Даний перелік є вичерпним.
Зазначені в даному Кодексі види дискримінації не мають відношення до викладених у Вашій вимозі тверджень.
Таким чином вимоги документації конкурсних торгів не є дискримінаційними відповідно до положень Господарського кодексу України. З огляду на викладене тендерний комітет Національного авіаційного університету відмовляє Вам у задоволенні вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено