-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин) ЛОТ 1 - Бензин марки А-92, ЛОТ 2 - Бензин марки А-95
Завершена
140 332.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 63.88 UAH
мін. крок: 0% або 63.88 UAH
Період оскарження:
21.06.2019 12:20 - 04.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
56ea49addccf46dfa204730ebe654770
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-21-000707-b.b1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі UA-2019-06-21-000707-b по предмету закупівлі нафта і дистиляти (Бензин) ЛОТ 1 - Бензин марки А-92, ЛОТ 2 - Бензин марки А-95 в Тендерній документації Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №10" зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на бензин А-92, бензин А-95 повинен становити 12 місяців з моменту поставки товару Замовнику.
Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2019 17:37
Вирішення:
Шановний учасник! На Вашу вимогу, Тендерний комітет повідомляє наступне:
Згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" - закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Закупівля товару (талонів на паливо) здійснюється згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" та розмірам бюджетних асигнувань, які затверджені кошторисом на відповідний бюджетний період. Бюджетні кошти будуть використані до кінця бюджетного року, шляхом придбання тих самих паливних талонів. Для досягнення ефективності та економії талони мають буду з строком використання, не меньше 12 місяців, що виникає через те, що кожен рік відбувається коливання використання палива транспортними засобами підприємства та цін на нього.
Окрім того, закупівля товарів, а саме ЛОТ 1 (Бензин марки А - 92) здійснюється за кошти, які перераховує підприємству Національна служба здоров'я України (НСЗУ) для розвитку підприємства.
Враховуючи вище викладене, Тендерний комітет не вбачає порушень Законодавства України, так як встановлена вимога щодо строку дії паливних талонів, які будуть придбані підприємством до кінця бюджетного року, не порушує чинне законодавство України.
Статус вимоги:
Відхилено