• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Прінтер лазерний A4 Canon LBP-6030B (8468B006), 600x600 dpi, USB (картридж Canon 725) + 2 картриджа Canon 725

Завершена

6 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30.00 UAH
Період оскарження: 21.06.2019 09:53 - 24.06.2019 09:58
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо дискваліфікації ФОП Осадчий Ю.Г.

Номер: 0808b8dcb26f4472b2fa4dc8f443b142
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-21-000182-b.b2
Назва: Щодо дискваліфікації ФОП Осадчий Ю.Г.
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП Осадчий Ю.Г. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Документи, подані Учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема Цінова пропозиція, не відповідають встановленим вимогам для документів, що передбачені ДСТУ 4163-2003 УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, адже подані без дати, без вихідного номеру та без зазначення адресата, що не дозволяє їх ідентифікувати за даними ознаками. У протокольному рішенні ви підтвержуєте, що Учасник надав документи у файлі, який неможливо відкрити, але ніби-то надіслав вам особисто (поза межами системи Прозорро) якісь документи, на яких і базується ваше рішення! Загальновідомим є той факт, що усі документи тендерної пропозиції завантажуються Учасником до початку аукціону, додатково можливо завантаження лише уточненої Цінової пропозиції, яку, до речі Учасник подав лише 02.07. тобто після закінчення строку для її подання, до того ж якщо Замовник не помітив даний файл не є документом - він не містить обовязкових реквізитів: вихідної дати документу та підпису Учасника. Жодні документи, подані поза системою публічних закупівель, взагалі не повинні розглядатися, прийматися до уваги та, тим більше, на них не повинно базуватися рішення Замовника! До того ж архів вільно відкривається у системі і усім учасникам і спостерігачам видно що документи, про які ми вже повідомляли у попередній скарзі, там відсутні, а інші не мають ні вихідних номерів, ні дат їх створення. не мають жодної ідентифікації щодо їх дати та належності їх саме до цієї закупівлі. Більше того, як видно з даних програми перегляду даних файлів: WinRar, дані документи в архіві були створені учасником ще 29.05.2019 року, тобто раніше оголошення Замовником цієї закупівлі. Відповідно до вимог п. 6 Розділу 2 Наказу ДП "Прозорро" від 19 березня 2019 року N 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яким має керуватися Замовник при проведенні допорогових закупівель чітко визначено, що учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції лиш до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного Замовником. Завантаження будь-яких інших документів після проведення електронного аукціону заборонене. Учасник має право завантажити додатково лише уточнену за результатами закупівлі цінову пропозицію. Жодні довідки, подані Учасниками після закінчення електронного аукціону, не кажучи вже поданих поза системою, не повинні братися до уваги взагалі, тому вважаємо такі дії Замовника грубим порушенням чинного законодавства. Нагадуємо Замовнику зміст статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якою встановлено, що порушення законодавства про закупівлі Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 04.07.2019 08:59
Вимога
Вирішена

Щодо дискваліфікації ФОП Осадчий Ю.Г.

Номер: 570db6902ac74bd19ccbb174715300ea
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-21-000182-b.b1
Назва: Щодо дискваліфікації ФОП Осадчий Ю.Г.
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо дискваліфікувати ФОП Осадчий Ю.Г. з причини ненадання ним документів, що вимагалися у Оголошенні про проведення електронної закупівлі. Зокрема п. 5 Оголошення чітко визначено перелік документів що надає учасник до пропозиції. Всупереч даним вимогам, Учасник разом зі своєю тендерною пропозицією до початку аукціону не надав: - копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи, тощо). - цінову пропозицію (за формою, Додаток №1) - проект Договору ( Додаток №2 ). Вищевказане є порушенням вимог Замовника та законодавства і даний учасник беззаперечно має бути дискваліфікований.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником вирішено відхилити вимогу Швачко Радіона Юрійовича дискваліфікувати ФОП Осадчий Ю.Г., пропозиція якого є найбільш економічно вигіднішою.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні