-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Перемоги, ПВ-2032, ПВ-2079, ПВ-2031, ПВ-2993, ПВ-2259, ПВ-2141, ПВ-2621, ПВ-2585, ПВ-2585/1, ПВ-2229, ПВ-2513, ПВ-2926, ПВ-2926/1, ПВ-2085, ПВ-2881, ПВ-2882, ПВ-2927, ПВ-2221, ПВ-2568, ПВ-8045, ПВ-8233, ПВ-8810, ПВ-8033, ПВ-8797, ПВ-8145, ПВ-8139, ПВ-8091, ПВ-7662, ПВ-8703, ПВ-8968, ПВ-8968/1 у Шевченківському, Солом'янському та Святошинському районах м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
37 664 886.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 188 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 188 500.00 UAH
Період оскарження:
20.06.2019 18:57 - 10.08.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
63ee0fa1125346559d54dc26ee3966e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-001860-b.c3
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Встановлення наявності порушень в закупівлі та вжиття заходів по їх усуненню
Пов'язані документи:
Учасник
- 1._протокол.pdf 04.07.2019 11:58
- 2._консул_тативне_повiдомлення.pdf 04.07.2019 11:58
- 3._копiя_довiдки_ТПП.pdf 04.07.2019 11:58
- 4.__37_664_866,_80_грн.pdf 04.07.2019 11:58
- 4._Копiя_листа_вiд_14.06.2019_НАБУ.pdf 04.07.2019 11:58
- Платіжка 2463.pdf 04.07.2019 11:58
- рішення від 09.07.2019 № 9069 + лист Замовнику.pdf 09.07.2019 23:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2019 № 10052.pdf 26.07.2019 19:56
- рішення від 25.07.2019 № 10052.pdf 30.07.2019 22:53
- Відповідь антимонопольний Перемоги.pdf 23.07.2019 18:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2019 11:58
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.07.2019 22:53
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.07.2019 22:53
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
9fe553f085c043ed9eb45b973b76746a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-001860-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
про внесення змін до тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 10.243-2017.jpg 27.06.2019 13:02
- 37,664.pdf 27.06.2019 13:03
- Відповідь на вимогу.pdf 02.07.2019 16:21
Дата подачі:
27.06.2019 13:12
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
по першому пункту:
Відповідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Діючі нормативно-правові акти в сфері будівництва передбачають зазначення в проектно-кошторисній документації по об’єкту будівництва конкретних типу, марки обладнання, виробу, найменування заводу-виготовлювача обладнання тощо.
Отже, зазначення конкретного типу, марки обладнання, виробу, найменування заводу-виготовлювача обладнання в дефектних актах на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення обґрунтоване вимогами до виготовлення проектної документації, тому в тендерній документації КП «Київміськсвітло» при оголошенні закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення обов’язково передбачається можливість використання еквіваленту, що відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що в додатку 1 до тендерної документації, а саме в примітках, передбачено, що «Усі назви виробників, торговельних марок, моделей, фірм, конструкцій, патентів, джерел походження, які зазначені у технічному завданні, читати в редакції з додаванням виразу «або еквівалент»».
Що стосується невідповідності світильників ITW SYSTEMS PARK LED в частині ступеня захисту оптичного та електричного блоку не нижче IP65 повідомляємо, що відповідно до паспорту на світильник та протоколу випробувань, наданого виробником, вказані світильники мають ступень захисту оптичного та електричного блоку IP65.
по другому пункту:
Умовами закупівлі передбачена саме така вимога.
по третьому пункту:
Рішенням Київської міської ради від 18.12.2018р. № 461/6512 було затверджено Комплексну міську цільову програму “Електрона Столиця”, згідно якого передбачено впровадження єдиної уніфікованої системи управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва. Відповідно до п. 6.1 даної програми визначено захід – Створення, розвиток та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва та виконавця/співвиконавця заходу - КП «Інформатика».
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 року № 687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій» (зі змінами та доповненнями) КП «Київміськсвітло» зобов’язане надавати на погодження технічні завдання (технічні вимоги) до початку проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, в тому числі пов’язаних із керуванням засобами освітлення (мережами зовнішнього освітлення) до Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).
Відповідно до інформації, наданої Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) в м. Києві впроваджується нова система керування мережами зовнішнього освітлення по лініям електроживлення (PLC (Power line Communication)) від Seak Energetics.
Система керування, якою оснащені світлодіодні світильники, що встановлюються в межах капітальних ремонтів мереж зовнішнього освітлення, що здійснює КП «Київміськсвітло» повинна бути сумісна з програмно-апаратним комплексом управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва, що впроваджується.
по четвертому пункту:
Відповідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
по п’ятому та шостому пунктах:
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
jhgjg
Номер:
b299b9f544d34d3e8c7820d3ed6c444b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-001860-b.b1
Назва:
jhgjg
Вимога:
ytgfuyty
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
27.06.2019 09:29
Опис причини скасування:
проба
Дата скасування:
27.06.2019 09:31