• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

гумово-технічні вироби

гумово-технічні вироби

Завершена

7 463 852.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 319.26 UAH
Період оскарження: 20.06.2019 17:34 - 25.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено

"Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель"

Номер: cfdceb9a86b3410f84b1ed63c7419261
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000898-a.b3
Назва: "Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель"
Скарга:
Вих. № 101 від 28.08.2019 СКАРГА що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям 23 серпня 2019р. відбувся розгляд тендерних пропозицій на закупівлю гумово-технічних виробів, а саме втулки підвісу гальмівного башмака ДК 021:2015: 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (номер процедури закупівлі UA-2019-06-20-000898-а) у кількості 226 920 шт., замовником якого є Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця», (надалі–Філія «ЦЗВ» АТ «Українська залізниця»), учасниками є Товариство з обмеженою відповідальністю «Е-ЕНЕРДЖИ», (надалі–ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ»), Товариство з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА АЛЬКОР», (надалі–ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР»), Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «СЕАЛ», (надалі–ТОВ «НВП «СЕАЛ») та Приватна фірма «СОФІЯ», (надалі–ПФ «СОФІЯ» або Скаржник). За результатами розгляду було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій №2882/338/-19-Т від 23.08.2019р., у якому зазначено, що тендерна пропозиція ПФ «СОФІЯ» відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - учасником ПФ «СОФІЯ» надано тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії, термін дії якої становить менше 125 календарних днів з дати фактичного кінцевого терміну подання тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Додатку №7 тендерної документації. Також у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 2882/338/-19-Т від 23.08.2019 року вказано, що згідно з листом Департаменту вагонного господарства від 21.08.2019 року № ЦВ-10/1393 не відповідає умовам тендерної документації, зокрема технічним та якісним вимогам, а саме: - згідно Додатку №4 в колонці 9 вказується гарантійний строк експлуатації, який повинен становити не менше 6 років від дня введення в експлуатацію. Але згідно п. 8.4 Технічних умов виробника гарантійний строк експлуатації складає 5 років. ПФ «СОФІЯ», яка приймає участь в зазначеній вище закупівлі, не погоджується з прийнятим рішенням в частині обгрунтування підстав його дискваліфікації та в частині прийнятого рішення щодо допущення до аукціону учасників ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ». Тому вважаємо за необхідне оскаржити прийняте Замовником рішення про дискваліфікацію ПФ «СОФІЯ» та допущення до торгів учасників, які не відповідають вимогам Тендерної документації шляхом подання даної скарги з наступних підстав. 1. Підстави подання скарги, в частині неправомірності рішення Замовника дискваліфікувати (відхилити тендерну пропозицію) Скаржника-ПФ «Софія»: Ми вважаємо, що ПФ «СОФІЯ» повністю виконала вимоги тендерної документації, а тому всі підстави дискваліфікації, що вказані Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій №2882/338/-19-Т від 23.08.2019р. є такими, що носять дискредитаційний характер і не відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі». 2. Підстави подання скарги, в частині неправомірності рішення Замовника прийняти пропозиції ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-Енерджи» і допуску останніх до подальшого аукціону: Дії Замовника щодо прийняття рішення про визначення переможців ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ» з порушенням вимог тендерної документації, застосування дискримінаційного підходу до учасників при наданні оцінки, грубо порушили права та охоронювані Законом інтереси Скаржника. Враховуючи вищезазначене та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Філію «ЦЗВ» АТ «Українська залізниця» повністю скасувати своє рішення, викладене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 2882/338/-19-Т від 23.08. 2019 р.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.09.2019 21:15
Задовільнена: Так
Автор: ПФ "СОФІЯ", Костянтин Сенітович +380930444700 sofia.snab@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимога замовнику

Номер: d553b5fe4e2240529e57a5ffbfe2b180
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000898-a.a2
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Наше підприємство є вітчизняним виробником гумово-технічних виробів, в тому числі втулки підвісу гальмівного башмака Т258.00.02. Враховуючи те, що втулка підвісу гальмівного башмака Т258.00.02 є продукцією залізничного призначення, з метою постачання виключно якісної продукції, що відповідає всім встановленим нормам та технічним вимогам, наше підприємство проводить інспекторський контроль. В п.3.3.2 тендерної документації сказане наступне: «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо), завірений підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника. Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт 3.3.2 не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам». Ми вважаємо, що дана редакція вимог є дискримінуючою та такою, що відповідає інтересам окремих постачальників, та обмежує участь у торгах потенційних вітчизняних виробників даної продукції для потреб АТ «Укрзалізниця», призводить до закупівлі продукції втулка підвісу гальмівного башмака Т258.00.02 за завищеними цінами. Просимо уважно розглянути нашу вимогу та викласти п.3.3.2 тендерної документації у наступній редакції: « Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція, яке здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Пункт 3.3.2 не застосовується у випадку, якщо: а) оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам; або б) на продукцію, яка пропонується учасником до постачання, здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» відповідно до п.3.2; Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Це дозволить провести процедуру закупівлі прозоро, виключити фактор дискримінації потенційних учасників та зекономити замовнику грошові кошти в значному обсязі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Втулка гальмівного башмака не входить до «Переліку продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль», затвердженого наказом АТ «Укрзалізниця від 01.02.2016 №044. Тому стосовно предмету закупівлі надання учасником процедури закупівлі документів, підтверджуючих проведення інспекторського контролю відповідно до п.3.2 тендерної документації не передбачено. Можливість надання документів про визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за кордоном, що регулюється положеннями ст..45 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», передбачено пунктом 1.5 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 6c8d21e9ac5f4285a1a2d16b93cfbbfd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000898-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Текст вимоги викладений у доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Втулка гальмівного башмака не входить до «Переліку продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль», затвердженого наказом АТ «Укрзалізниця від 01.02.2016 №044. Тому стосовно предмету закупівлі надання учасником процедури закупівлі документів, підтверджуючих проведення інспекторського контролю відповідно до п.3.2 тендерної документації не передбачено. Можливість надання документів про визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за кордоном, що регулюється положеннями ст..45 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», передбачено пунктом 1.5 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено