-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021- 2015 - 39140000-5 Меблі для дому (комплект стіл обідній для 4 – персон, стілець обідній – 4 штуки))»
Закупівля здійснюється вцілому
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження:
20.06.2019 17:04 - 01.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
d9ca9c668ee446a895e0379d05e43a8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-001708-b.b3
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скаржник вважає, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений ч.1 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі": об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника.pdf 22.07.2019 18:16
- Протокол засідання №377 від 16.07.19.PDF 22.07.2019 18:16
- Тендерна пропозиція Скаржника ТОВ АРТ-ПРОМ.zip 22.07.2019 18:16
- Протокол засідння №378 від 16.07.19.PDF 22.07.2019 18:16
- Тендерна пропозиція ТОВ МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ.pdf 22.07.2019 18:16
- Платіжне доручення №114 від 22.07.19.pdf 22.07.2019 18:16
- ДСТУ ГОСТ 4414-2005.pdf 12.08.2019 15:08
- Доповнення до скарги.pdf 12.08.2019 15:08
- Рішення від 24.07.2019 № 10014.pdf 25.07.2019 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2019 № 11061.pdf 13.08.2019 14:46
- рішення від 12.08.2019 № 11061.pdf 15.08.2019 23:14
- Заперечення меблі для дому.PDF 06.08.2019 11:29
- Пояснення меблі додатково.PDF 12.08.2019 17:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2019 18:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.08.2019 23:14
Вимога
Відхилено
Вимога Замовника про надання персональних даних працівників Учасників
Номер:
e2d24ae42a814e29be8aaa59fb298108
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-001708-b.a2
Назва:
Вимога Замовника про надання персональних даних працівників Учасників
Вимога:
В п.п. 2.2. розділу 5. "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" тендерної документації Замовника вказано прикладом документів, які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, копії трудових книжок та копії наказів про прийняття на роботу.
Оскільки відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних" копії трудових книжок працівників Учасника закупівлі відносяться до персональних даних, передача яких без згоди суб’єкта персональних даних забороняється, таким чином Замовник закупівлі фактично створив додаткове обмеження для Учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям для участі в закупівлі, але з певних причин не можуть отримати згоду своїх працівників на передачу їх персональних даних невизначеному колу осіб (оскільки доступ до наданих Учасниками документів про участь в закупівлі є вільним).
Просимо Вас виключити з п.п. 2.2. розділу 5. "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" тендерної документації вимогу надання копій трудових книжок, якщо учасником надаються копії наказів про прийняття на роботу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2019 11:27
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
25.06.2019 16:22
Підтвердження вирішення:
- Відповідно до п.2 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно визначає спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Учасник не обмежений у праві отримати згоду на обробку персональних даних від своїх працівників. Вважаємо, що вимога тендерної документації не порушує права учасників та відповідає вимогам чинного законодавства.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
7c5be089248147a290943b378508c4ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-001708-b.c1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Компанія, яка планує взяти участь у відкритих торгах, оголошених Замовником-Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, предмет закупівлі - «ДК 021- 2015 - 39140000-5 Меблі для дому (комплект стіл обідній для 4 – персон, стілець обідній – 4 штуки))», не погоджується з рядом умов, встановлених Замовником у тендерній документації до зазначеної процедури закупівлі, вважає їх дискримінаційними та протиправними з підстав, викладених нижче. 1. Технічні вимоги, викладені у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до умови, викладеної у Додатку 2 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій сертифікат відповідності та висновок СЄС, які підтверджують відповідність ДСТУ 4414:2005 Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови. Тобто, Замовником чітко та безальтернативно встановлено назви національних стандартів, підтвердження відповідності яким повинно бути надане у складі пропозиції. Так, відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. При цьому, згідно з частиною 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до позиції Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, висловленої у листі № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Слід зазначити, що товар (сертифікат відповідності ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT)), який має намір запропонувати Скаржник для участі у даній процедурі закупівлі, незважаючи на відсутність відмінностей між відповідними стандартами, а також наявність більш сучасних редакцій, зазначена вище умова тендерної документації необґрунтовано перешкоджає можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі підприємствам, сертифікованим на відповідність їх вимогам. Враховуючи викладене, вважаємо, що ДСТУ предмета закупівлі, встановлені Замовником у тендерній документації, неправомірно обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації потенційних учасників даної процедури закупівлі. На підставі викладеного можна зробити висновок, що дана умова порушує принцип недискримінації учасників. У зв’язку з цим, пропонуємо викласти її таким чином: … (сертифікат про відповідність ДСТУ 4414:2005 та/або ДСТУ ГОСТ 16371:2016).
Просимо усунути будь-які дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2019 11:25
Вирішення:
Управління освіти молоді та спорту Святошинської районної в місті києві державної адміністрації.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
25.06.2019 16:24
Підтвердження вирішення:
- Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вважаємо, що вимога тендерної документації не порушує права учасників та відповідає вимогам чинного законодавства.
Дякуємо.