• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання- за кодом CPV ДК 021:2015 - 30230000-0 (Принтери, багатофункцiональні пристрої). (Джерело фінансування закупівлі – кошти Спеціального фонду Державного бюджету).

Завершена

376 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 883.60 UAH
Період оскарження: 20.06.2019 15:46 - 04.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Не правова оцінка

Номер: 048de25bf2c641f18c05a35c0347c06d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-002071-c.a7
Назва: Не правова оцінка
Вимога:
Публічні закупівлі регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому КЦУ не регулює публічні закупівлі! Відповідно до ст. 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати документи. Вимагаємо від Замовника не порушувати Закон та умови проведення закупівель. Ви трактуєте Закон так, як вигідно Вам або Учаснику! Учасник надав не достовірну інформації, не надав документи в повному обсязі, зазначив не існуючу країну - Корея, що є свідченням того, що учасник не розуміється на географії. Крім порушення умов тендерної документації, Замовник порушує Закон, обираючи учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеними тендерною документацією, детально описано в скарзі від 16.07.2019 Статтею 16414 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за порушення Законодавства про закупівлю. До ДАСУ 1. Почати моніторинг закупівлі UA-2019-06-20-002071-c у відповідності до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Призначити та провести перевірку закупівлі згідно Постанови Кабінету Міністрів України№ 361.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! 1. На офіційному веб-сайті Міністерств економічного розвитку і торгівлі України у розділі «Консультації» надавались відповіді стосовно обчислювання строків відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». У своїх відповідях щодо обчислювання строків Міністерство економічного розвитку і торгівлі України також посилається на Цивільний кодекс України. Таким чином Ваше твердження, що Замовник не дотримується норм ЗУ «Про публічні закупівлі» є хибним. 2. На Ваші питання стосовно технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Замовником раніше надані відповіді.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не правова оцінка

Номер: 898e242c723b40349a57d559d072e349
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-002071-c.a6
Назва: Не правова оцінка
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ФОП БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ, учасник завантажив документи, відповідно до ст. 17 Закону, 22.07.2019р., при цьому повідомлення про намір укласти договір було опубліковано на сайті 16.07.2019р.. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати ці документи. Вимагаємо від Замовника не порушувати Закон та умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно ч. 5. ст.254 ЦКУ якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. На підставі проведеного електронною системою закупівель аукціону, пропозиція учасника ФОП БУТЕНКО ДЕНИСА МИКОЛАЙОВИЧА визначена найбільш економічно вигідною, та складає 286 011,00 грн. На виконання ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник при здійсненні закупівель повинен дотримуватися принципу максимальної економії бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Не правова оцінка

Номер: 7058b622b2824ab9beb1e3c3d7ddfe3e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-002071-c.a5
Назва: Не правова оцінка
Вимога:
Пропозицію учасника ФОП БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ, повинна бути відхилена, учасник всупереч вимогам тендерної документації, п. 2.2, розділу 5, не завантажив через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону (Згідно Додатку3). Вимагаємо від Замовника додержуватися Закону України «Про публічні закупівлі», та умов проведення закупівль, визначених тендерної документацією, п.3, розділом 5.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно ч. 5. ст.254 ЦКУ якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. На підставі проведеного електронною системою закупівель аукціону, пропозиція учасника ФОП БУТЕНКО ДЕНИСА МИКОЛАЙОВИЧА визначена найбільш економічно вигідною, та складає 286 011,00 грн. На виконання ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник при здійсненні закупівель повинен дотримуватися принципу максимальної економії бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Не правова оцінка

Номер: 86445f1adcef4d9086857d4c914dd903
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-002071-c.a4
Назва: Не правова оцінка
Вимога:
Просимо надати пояснення, на якій підставі Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі», ст., 30, а саме не надана відповідь у строк не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Замовник не надав відповідь на скаргу від 16.07.2019р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Згідно ч. 5. ст.254 ЦКУ Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Оскарження переможця

Номер: 2ee6faf379234040a669906388d0cbf3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-002071-c.b3
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
Після визнання переможцем торгів Фізичну особу-підприємця Бутенко Дениса Миколайовича ТОВ “Комел” вимагає переглянути рішення по предмету: Комп'ютерне обладнання- за кодом CPV ДК 021:2015 - 30230000-0 (Принтери, багатофункцiональні пристрої). (Джерело фінансування закупівлі – кошти Спеціального фонду Державного бюджету) у зв'язку з порушенням технічних вимог.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником у Додатку 4 Тендерної документації вимагалось вказати модель запропонованого товару, виробника, або його Part Number (унікальний каталожний номер пристрою або його деталі в системі обліку виробника). Учасник зазначив модель запропонованого товару (файл ТЕХН_ЧН__ ЯК_СН_ ТА К_ЛЬК_СН_ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУП_ВЛ_.pdf).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не правова оцінка

Номер: a967ddca508446f89e6d6f6ddd779653
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-002071-c.a2
Назва: Не правова оцінка
Вимога:
Рішення Замовника при визначенні переможцем учасника ФОП Бутенко Денис Миколайович прийнято з порушенням вимог, які були визначені тендерної документацією. Учасник ФОП Бутенко Д.М., не відповідає кваліфікаційним вимогам, надав не достовірну інформацію, ввів в оману Замовника та учасників, та підлягає дискваліфікації. Учасник надав не достовірну інформацію по наступним пунктам: 1. Додатком 2 Тендерної документації, були визначені вимоги щодо надання інформації у довільній формі, яка містить інформацію про матеріально-технічну базу та обладнання. Вказати матеріально-технічну базу та обладнання, необхідні для виконання договору. Учасник надав довідку ПРО НАЯВНІСТЬ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ, також учасник надав Гарантійний лист про гарантію та Сервісний Центр на постачаємий товар, де зазначив що постачаємий товар має гарантію 12 місяців та знаходиться на гарантійному обслуговуванні в моєму Сервісному Центрі. При цьому жодної інформації про сервісний центр в довідці про матеріальну технічну базу не зазначено. Відсутні будь які документи, які підтверджують наявність власного сервісного центру. Учасник скрив цю інформацію в довідці про мат.техн. базу про сервісний центр, тим самим не виконував дану вимогу в повному обсязі. 2. Учасник, в проекті договору, в стовпці «Виробник та країна походження», зазначив, що виробник, країна походження Корея. Разом з тим, в декларації про відповідність до БФП Canon i-SENSYS MF237w, зазначено, що країна виробник – Республіка Корея. LBP162dw - країна виробник В’єтнам. Інформація про виробника лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP212dw – не підтверджена жодним документом, а так не можливо встановити країну походження даного пристрою та чи законно він ввезений намиту територію України. Таким чином Учасник не має право визначати країну походження даного пристрою без підтверджуючих документів. Учасник надав не достовірну інформацію, по кожному пристрою у розділі країна походження, крім того, це не підпадає під формальні помилки. Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям у розділі: 1 Не відповідність до кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасників, які визначені відповідно до статі 16 Закону. Учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Не виконання п. 5, розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 2. Учасник не надав інструкцію з експлуатації, або паспорт, або технічний опис, або офіційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару або іншу технічну документацію українською або російською або англійською мовою. Не виконання п.2, додатку 4. 3. Учасник не надав документи, що підтверджують якість товару, згідно чинного законодавства України (сертифікати на систему управління якістю та/або декларації, або протоколи, тощо про відповідність продукції вимогам Технічних регламентів з електромагнітної сумісності або безпеки низьковольтного електричного обладнання тощо) на товар, який пропонується Лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP212dw. Не виконання п.3, додатку 4. 4. Учасник не напідтвердив інформацію, що Запропонований учасником товар обов'язково забезпечується гарантійним ремонтом. Гарантійний ремонт (обслуговування), заміна неякісного (несправного) товару проводиться постачальником безкоштовно протягом терміну не менше 12 місяців з моменту поставки товару. Всі витрати (у тому числі транспортні), пов’язані з виконанням вищезазначених дій, покладаються на постачальника. Чи свідомо Замовник прийняв рішення про визначення переможцем учасника з такими порушеннями? Вимагаємо відхилити пропозицію учасника, відповідно до п. 3, розділу 5: учасник: 1. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; 2. тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вимагаємо від Замовника не порушувати Закон та умови, які визначені тендерною документацією. Ми не залишимо такі порушення без уваги, якщо не буде переглянуте рішення, та будемо звертатися до АМКУ з метою скасування рішення про переможця даного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. 1. Тендерною документацією не вимагалось надання інформації про сервісний центр у довідці про матеріально-технічну базу. 2. На підтвердження якості Тендерною документацією вимагалось надання або сертифікату на систему управління якістю та/або декларації, або протоколи, тощо про відповідність продукції вимогам Технічних регламентів з електромагнітної сумісності або безпеки низьковольтного електричного обладнання тощо. Учасником в складі пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (файл СЕС Canon 2019.pdf), де країною походження вказана, серед інших, Корея. 3. Перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям ст.16 наведено у Додатку 2 Тендерної документації. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не вимагалась. 4. Учасник надав технічний опис (файл Техн_чний опис предмет_в закуп_вл_.pdf) 5.На підтвердження якості Тендерною документацією вимагалось надання або сертифікату на систему управління якістю та/або декларації, або протоколи, тощо про відповідність продукції вимогам Технічних регламентів з електромагнітної сумісності або безпеки низьковольтного електричного обладнання тощо. Учасником в складі пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (файл СЕС Canon 2019.pdf). 6. Учасником надано Гарантійний лист (Гарант_йний лист про гарант_ю та Серв_сний Центр на постача_мий товар.pdf) на підтвердження того, що товар забезпечується гарантійним ремонтом. Окрім того, учасником підписано проект Договору, у якому п.5.2.1 передбачені обовязки почтачальника, в тому числі стосовно гарантійного обслуговування.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Товариство з обмеженої відповідальності "Індустріальні системи автоматизації" просить враховувати норми чинного законодавства, а саме: Закон України "Про захист економічної конкуренції", і внести зміни згідно данної вимоги в тендерну документацію (Додаток 4)

Номер: 868959100dc846a0a779aa274d3cb97a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-002071-c.c1
Назва: Товариство з обмеженої відповідальності "Індустріальні системи автоматизації" просить враховувати норми чинного законодавства, а саме: Закон України "Про захист економічної конкуренції", і внести зміни згідно данної вимоги в тендерну документацію (Додаток 4)
Вимога:
Шановний Замовник! Вимоги у Додатку 4 – технічні характеристики є дійсно дискримінаційними, бо значно зменшує кількість учасників відкритих торгів. Під вказані вимоги підходить тільки один виробник – Canon , наприклад, з моделями , що вказані нижче - i-SENSYS LBP162dw. - LBP212dw - i-SENSYS MF237w а саме: - Звуковий тиск не більше 52-56Дб - процесор не менше 800MHz - лазерний друк Також просимо в Додатку №4 в технічних вимогах принтера №2 прибрати наступні параметри, які технічно неможливо застосувати до принтера, а саме: - Автоматичний подавач документів - Роздільна здатність сканування Так, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, не дискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації конкурсних торгів є незаконною і такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного Учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція. Наявність вищезазначених умов наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним Учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умови, які виключають можливість участі інших Учасників. Ми розуміємо, що для Вас головним є придбання якісної копіювально-друкуючої техніки, але є багато виробників, які мають потужні та якісні копіювально-друкуючі системи (HP, Kyocera, Xerox, OKI) які не можуть прийняти участь з вищевикладених параметрів. Враховуючи норми чинного законодавства, просимо внести зміни в дану вимогу, та викласти її наступним чином: - Змінити “тип друку лазерний”, як дискримінаційний, на тип друку цифровий електрографічний, який включає всі відомі технології цифрового формування зображення (лазерну/світлодіодну або еквівалент), та при цьому використовується одна і та ж технологія сухого єлектрографічного друку, що заснована на використанні тонера - прибрати з документації вимоги стосовно рівня шуму як дискримінаційні, або привести рівень шуму до санітарних норм допустимого шуму в приміщеннях навчальних закладів ( гігієнічна норма для приміщень навчальних закладів -до 63Дб - прибрати з документації “частота процесора” як параметр, який не впливає на швидкість друку, час виходу першої сторінки, розподільну здатність друку та інші важливі параметри. Є багато виробників, які мають нижчу частоту процесора, та при цьому всі інші параметри мають набагато кращі, ніж Ви вимагаєте. - прибрати з документації “автоматичний подавач документів” та “роздільна здатність сканування” в Додатку №4 в технічних вимогах принтера №2, які технічно неможливо застосувати до принтера.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником у Додатку 4 тендерної документації, вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також слід зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. З огляду на вищезазначене, при складанні тендерної пропозиції Учасником, вимагається пропонувати товар, що відповідає вимогам, зазначеним у Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. Щодо дискримінаційних параметрів, хочемо зазначити що замовник не орієнтований на конкретну торгівельну марку виробника, обо ж модель засобу. Вказані технічні вимоги до закупівлі характеризують декілька моделей друкуючих пристроїв різних відомих виробників якісної копіювально-друкуючої техніки.
Статус вимоги: Відхилено