-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Проектори , проекційні екрани, інтерактивна дошка та інтерактивний комплекс для навчальних закладів (мікропроект)
кошти - мікропроекти (районний ,обласний , спонсори бюджет)
Завершена
482 492.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 200.62 UAH
мін. крок: 0% або 200.62 UAH
Період оскарження:
20.06.2019 15:22 - 01.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
18acc8f966f04a35861df980aa6801d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-001902-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня!
Просимо Тендерний комітет розглянути технічні вимоги на Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом:
(Технологія відображення – DLP (зі співвідношенням сторін 4:3);
∙ Світловий потік - не менше 3000 ANSI люменів;
∙ Контрастність - не менше 17000:1;
∙ Корекція трапецеїдальних вертикальних спотворень - не менше ± 40°
∙ Ресурс одної лампи в проекторові в стандартному режимі найбільшої яскравості - не менше 6500 годин, в економічному режимі – не менше 8000 годин;
∙ Відстань від об'єктиву проектора до інтерактивної дошки повинна бути не більше ніж 100 см (в змонтованому стані та при умові що зображення від проектора повністю співпадає з активною поверхнею дошки) змінити їх керуючись Наказом № 704 від 22.06.2016 року. Вказані Вами технічні характеристики, підходять лише до проектора InFocus INV30, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості, тому що еквівалент - це повна відповідність товару по всіх характеристиках. А ресурс роботи лампи 6500 годин в стандартному режимі та 8 000 годин в економ режимі має конкретно модель InFocus INV30. Інші моделі, які мають наближені технічні характеристики мають більшу вартість ( невідповідність очікуваній вартості) або ж проектор не є короткофокусним.Тому просимо Вас змінити технічні характеристики!!! Бо такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з повністю відповідними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.06.2019 15:19
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про
публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити – «інформацію про необхідні
технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну
технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета
закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт,послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». У тендерній документації замовник визначає загальні технічні вимоги до предмету закупівлі та не містить жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму , а також у тендерній документації зазначено наступне - «ЯКЩО ДАНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МАЄ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, ПАТЕНТ, КОНСТРУКЦІЮ АБО ТИП ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ АБО ВИРОБНИКА – ВВАЖАТИ, ЩО МІСТИТЬСЯ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Таким чином, Учасники не обмежені в праві подавати товари, що мають такі ж самі або кращі характеристики, ніж ті, що зазначені Замовником. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що у наказі МОН № 704 від 22.06.2016 року встановлено перелік мінімальних (замовник має право вимагати обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками) технічних вимог до обладнання, але не обмежує і не регулює публічні закупівлі, особливо в випадках, коли є обов’язкові вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки. Ресурс роботи лампи проектора є важливою характеристикою що напряму впливає на строк використання техніки. Тому задля максимізацій строку служби проектора були виставлені такі мінімальні строки роботи лампи проектора.
Статус вимоги:
Відхилено