-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 31220000-4 Елементи електричних схем (Компенсатори поліспастні КП-3-30)
Компенсатори поліспастні КП-3-30
Завершена
1 907 620.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 538.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 538.10 UAH
Період оскарження:
20.06.2019 11:51 - 03.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до Антимонопольного комітету України
Номер:
807d35c3ad1b4b7685c50f86bef3fbc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-000866-c.b4
Назва:
Скарга до Антимонопольного комітету України
Скарга:
ТОВ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" не погоджується з рішенням Замовника щодо визнання ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД" переможцем закупівлі, про що більш детально наведено у скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2019-06-20-000866-c.pdf 18.09.2019 12:24
- Платіжне доручення №597.pdf 18.09.2019 12:24
- рішення від 20.09.2019 № 13355 + лист Замовнику .pdf 23.09.2019 10:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2019 № 14360.pdf 08.10.2019 19:40
- рішення від 07.10.2019 № 14360 .pdf 10.10.2019 21:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2019 12:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.10.2019 21:25
Вимога
Є відповідь
Вимога дискваліфікувати пропозицію ТОВ "СЕЗ"
Номер:
7b141d417aa7432ebab7716e9bb42633
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-000866-c.b3
Назва:
Вимога дискваліфікувати пропозицію ТОВ "СЕЗ"
Вимога:
Інформація наведена у прікріплених файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- 01 - Вимога - Південна залізниця.pdf 13.09.2019 14:34
- 02 - Адвокатський запит.pdf 13.09.2019 14:34
- 03 - Відповідь Укрзалізниці.pdf 13.09.2019 14:34
- 04 - Лист з органу сертифікації.pdf 13.09.2019 14:34
Дата подачі:
13.09.2019 14:34
Вирішення:
ваше звернення буде розглянуте на засіданні тендерного комітету.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника
Номер:
9eeefc96d80249e0a8dc0c96eb501830
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-000866-c.a2
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Не погоджуємося з рішенням Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- щодо діяльності підприємства_1.pdf 09.08.2019 19:27
- Скарга UA-2019-06-20-000866-c.pdf 09.08.2019 19:27
- платежка 2.pdf 09.08.2019 19:27
- рішення від 13.08.2019 № 11085 + лист ЗАмовнику.pdf 14.08.2019 09:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2019 № 12044.pdf 30.08.2019 14:06
- рішення від 29.08.2019 № 12044.pdf 03.09.2019 19:39
- 327 компенсатори акцепт 13.09.pdf 13.09.2019 13:11
- 327 компенсатор відміна рішення амку 13.09.pdf 13.09.2019 13:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2019 19:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.09.2019 19:39
Дата виконання рішення Замовником:
13.09.2019 13:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення прийняті тендерним комітетом та оприлюднено у вигляді протоколів
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження дискваліфікації ТОВ "СЕЗ"
Номер:
22041ebc16ee4ae6847cad94cc236590
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-000866-c.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації ТОВ "СЕЗ"
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Слов’янський електротехнічний завод»код ЄДРПОУ: (далі – Скаржник, ТОВ «СЕЗ»), приймало участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:2015: 31220000-4 Елементи електричних схем (Компенсатори поліспастні КП-3-30)», оголошених Регіональною філією «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) 20.06.2019 р., оголошення № UA-2019-06-20-000866-c, дата аукціону 08.07.2019 р. (далі – Процедура закупівлі).
В Процедурі закупівлі приймало участь чотири учасника, а саме: ТОВ «СЕЗ», ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС», ТОВ «АДАМАТ ЛТД» та ТОВ «Д.А. БУДСНАБ»
За результатом аукціону учасники запропонували наступні ціни:
ТОВ «СЕЗ» - 1 755 010,00 грн. з ПДВ;
ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» - 1 907 548,80 грн. з ПДВ;
ТОВ «Адамат ЛТД» - 1 907 620,00 грн. з ПДВ;
ТОВ «Д.А. БУДСНАБ» - 1 907 620,75 грн. з ПДВ.
22 липня 2019 р., Замовником прийнято рішення, оформлене протоколом № 327/3 засідання тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування від 22.07.2019 р. про відхилення пропозиції Скаржника у зв’язку з тим що «пропозиція ТОВ «СЕЗ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- не виконані вимоги п. 10 Додатку 2 тендерної документації: не надано інформації про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору.
Вважаємо, що таке рішення Замовника є незаконними та необґрунтованим виходячи з наступного:
Згідно вимог п. 10 Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагав подати разом з тендерною документацією «Інформацію про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору.»
В пропозиції ТОВ «СЕЗ» на виконання вищезазначеної вимог надано Довідку щодо діяльності підприємства від 04.07.2019 року, яка відповідно вимагалася згідно п. 9 Додатку 2 тендерної документації, де зокрема зазначена інформація про учасника ТОВ «СЕЗ» та реквізити товариства, серед яких міститься і адреса електронної пошти (e-mail).
Інформація зазначена у вказаній довідці містить вичерпну інформацію, яка вимагалася Замовником згідно п. 10 Додатку 2 тендерної документації, а тому ТОВ «СЕЗ» не вбачало необхідності у підготовці окремої довідки яка б дублювала інформацію зазначену в Довідці щодо діяльності підприємства від 04.07.2019 року.
Крім того в п. 10 Додатку 2 тендерної документації Замовником зазначено саме надання інформації про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору, проте не визначено яким саме чином має бути надана така інформації і те що вона має бути виключно у формі окремого документа.
На підтвердження вищевказаного до прикладу зазначимо, що п. 9 Додатку 2 тендерної документації містить конкретизацію щодо форми у якій має бути надана інформації яка вимагається згідно даного пункту, чого у п. 10 Додатку 2 не визначено.
Так, зокрема у п. 9 Додатку 2 тендерної документації зазначено наступне «Довідка/інформація у довільній формі про те, що учасник здійснює свою діяльність у відповідності до установчих документів»
Тому, враховуючи зазначене подання інформації, яка вимагалася згідно п.10 Додатку 2 тендерної документації шляхом її відображення в Довідці щодо діяльності підприємства від 04.07.2019 року не суперечить п. 10 Додатку 2 тендерної документації, а отже свідчить про те, що така інформація була подана ТОВ «СЕЗ» у повній відповідності до тендерної документації щодо закупівлі Регіональною філією «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» згідно оголошення № UA-2019-06-20-000866-c «Код ДК 021:2015: 31220000-4 Елементи електричних схем (Компенсатори поліспастні КП-3-30)».
Відтак, твердження Регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» стосовно невідповідності пропозиції ТОВ «СЕЗ» умовам тендерної документації - не відповідають дійсності.
У відповідності до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право:
прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «СЕЗ».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо укладання договору з учасником торгів ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС»..
4. Зобов’язати Замовника повторно розглянути пропозицію Скаржника відповідно до вимог ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додаток:
1. Документ, що підтверджує сплату збору за подання цієї скарги.
2. Належним чином завірена копія довідки щодо діяльності підприємства від 04.07.2019 року.(на електронному майданчику з публічних закупівель zakupki.prom.ua даний файл завантажений під назвою: «щодо діяльності підприємства_1.pdf»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга № UA-2019-06-20-000866-c.pdf 08.08.2019 13:34
- щодо діяльності підприємства_1.pdf 08.08.2019 13:34
- платежка 2.pdf 08.08.2019 13:34
- рішення від 13.08.2019 № 11080.pdf 13.08.2019 22:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.08.2019 13:34
Опис причини скасування:
Помилкова
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.08.2019 17:36
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.08.2019 22:08