-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Генератори (Дизельні електростанції)(джерело фінансування закупівлі-міський бюджет,кошти спеціального фонду)
Генератори (Дизельні електростанції)
Торги не відбулися
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
20.06.2019 11:31 - 01.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності сервісної служби/центрів по місцю поставки товару
Номер:
53f2752f28264c338803317f9332afab
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-20-000502-b.c1
Назва:
Дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності сервісної служби/центрів по місцю поставки товару
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) звертаємось за роз'ясненням щодо наступної умови передбаченої Додатком№3 до тендерної документації: "Підтвердження наявності у постачальника оперативно-сервісної служби ПО МІСЦЮ РОЗТАШУВАННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ у звязку з віднесенням Замовника до обєктів критичної інфраструктури у формі довідки та підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг (копія аналогічного договору та документи,що підтверджують його виконання).
"Так, відповідно до умов ТД (п.1 Розділу І) місцем поставки визначено "Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Пирогова Миколи 8-13". Таким чином Учасник повинен мати в наявності оперативно-сервісну службу за вищезазначеною адресою, що є дискрімінаціною умовою, оскільки звужує перелік потенційних учасників. Додатково закважуємо, що навіть вимога щодо наявності такої служби безпосередньо у місті Мукачево також є дискрімінаційною умовою з тієї ж підстави. Враховуючи досвід участі у інших публічних закупівлях наполегливо рекомендуємо внести зміни до умов тендерної документації вказавши "Наявність оперативно-сервісної служби розташованих по регіонам поставки товару. Регіоном поставки вважається область (як адміністративно-територіальна одиниця України) поставки предмету закупівлі та сусідні з нею області." Додатково для отримання гарантії щодо оперативного реагування вважаємо, що буде доцільним додати гарантійний лист від учасників в довільній формі з зобов'язанням оперативного реагування служби протягом відповідного терміну у звязку з віднесенням Замовника до обєктів критичної інфраструктури.
Додатково зауважуємо, що вимогу щодо надання копії аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання також можна віднести до дискримінаційних, оскільки не всі потенційні учасники здійснють сервісне обслуговування за договором, а натомість -укладають лише Акти приймання-передачі та/або Акти виконаних робіт за результатом такого обслуговування. На підтвердження наявності таких служб в регіоні поставки учасники можуть надати контактні телефони таких сервісних служб (зазначаючи у Довідці в довільній формі/гарантійному листі щодо опертавного реагування) і Замовник може пересвідчитися у достовірності надної інформації керуючись ч.7 ст.28 Закону.
Враховуючи зазначене, а саме той факт, що Замовник умовами ТД порушує основні принципи передбачені ч.1 ст.3 Закону (недискримінація учасників/добросовісна конкуренція серед учасників), тобто зазделегідь звужує перелік усіх потенційних учасників, що керуються принципом максимальної економії та ефективності та нівелює можливість зекономити бюджетні кошти, звертаємось до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі в частині вищезазначеної дискримінаціної вимоги.
Просимо надати відповідь протягом встановлених строків (ч.1 ст.23 Закону) надати відповідь та нагадуємо, що вразі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Зазначаємо, що в разі неусунення дискримінаційної вимоги ТД учасники мають право скористатися правом передбаченим ст.18 Закону.
Дякуємо за порозуміння та подальшу співпрацю.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 283.PDF 27.06.2019 11:07
Дата подачі:
24.06.2019 17:52
Вирішення:
Стосовно вимоги п. 3.6. Наявність у постачальника оперативно-сервісної служби по місцю розташування предмету закупівель у зв’язку з віднесенням Замовника до об’єктів критичної інфраструктури Додатку 2 до Тендерної документації:
Дана вимога встановлена КНП "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) з наступних підстав:
- Мукачівська центральна районна лікарня відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, порядок формування яких затверджений Постановою Кабінету міністрів України від 23 серпня 2016 р. № 563 «Про затвердження Порядку формування переліку інформаційно-телекомунікаційних систем об’єктів критичної інфраструктури держави» (далі – Постанова). Так, абз. 5 ч.2 Постанови зазначено, що об’єкти критичної інфраструктури - підприємства та установи (незалежно від форми власності) таких галузей, як енергетика, хімічна промисловість, транспорт, банки та фінанси, інформаційні технології та телекомунікації (електронні комунікації), продовольство, охорона здоров’я, комунальне господарство, що є стратегічно важливими для функціонування економіки і безпеки держави, суспільства та населення.
- Предметом закупівлі є Дизельні електростанції, основною функцією яких є забезпечення електропостачання системи освітлення, електроприладів та інженерних систем, у місцях, де воно тимчасово відсутнє. Замовнику дизельні електростанції необхідні в якості аварійного або запасного джерела електроживлення. Оскільки, хірургічне обладнання та обладнання, яке використовується в пологових відділеннях, таке як: вакуумний аспіратор, електрокоагулятор, кардіомонітори, кювети, монітори лапероскопічні, рентген апарат операційний, апарат ЕХВЧ, апарат для створення пневмоперитоніуму, не оснащені вбудованими акумуляторами, а працюють безпосередньо від прямого електропостачання, припинення подачі електроенергії може призвести до летальних випадків як під час хірургічних втручань так і в період підтримки життєдіяльності немовлят, які знаходяться у важкому та критичному стані.
- У відповідності до п.1.2.18 «Правил улаштування електроустановок», затверджених Наказом міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 21.07.2017 року № 476, електроприймачі І категорії треба забезпечувати електроенергією від двох незалежних взаєморезервуючих джерел живлення, і перерву їх електропостачання в разі порушення електропостачання від одного з джерел живлення можна допускати лише на час автоматичного відновлення живлення.
Перемикання джерел живлення треба здійснювати за мінімально короткий час і по можливості не змінювати режим роботи обладнання споживачів.
Отже, вимога п.3.6 Додатку 2 до Тендерної документації, яка зобов’язує постачальника мати (власну або на договірних засадах) оперативно-сервісну службу по місцю розташування предмету закупівель є необхідною, оскільки дає змогу Замовнику в мінімально короткий проміжок часу забезпечити відновлення роботи життєво необхідної техніки (апаратури) та виключити можливість виникнення смертельних випадків.
Стосовно вимоги п. 4.17. Підтвердження наявності у постачальника оперативно-сервісної служби по місцю розташування предмету закупівель у зв’язку з віднесенням Замовника до об’єктів критичної інфраструктури у формі довідки та підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг (копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання) Додатку 3 до Тендерної документації:
Дана вимога встановлена Замовником з наступних підстав:
- Для максимального скорочення часу усунення дефектів і неполадок електрообладнання, які можуть виникнути підчас експлуатації, оскільки оперативно-сервісні служби, які розташовані за межами міста будуть затрачати значно більше часу на їх усунення.
У зв'язку з відсутністю технічної можливості завантажити повний текст, обгрунтування додається в Протоколі за № 283 від 27.06.2019
Статус вимоги:
Відхилено