• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Торги відмінено

58 310 495.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 580 000.00 UAH
Період оскарження: 20.06.2019 08:55 - 05.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 722908e4d4be4d4ab568f93cb97e4456
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000055-b.b9
Назва: скарга
Скарга:
скарга на неправомірне допущення учасників до аукціону
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.10.2019 21:27
Дата виконання рішення Замовником: 11.11.2019 14:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 17/5/2019 від 04 жовтня 2019 року) про допущення тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" за предметом закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Задовільнена: Так
Автор: ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР", ПП БФ Миколаївавтодор +380675153170 ppbfmikolaivavtodor@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне відхилення учасника

Номер: a2a7415477d444189f69cec464401809
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000055-b.c5
Назва: Неправомірне відхилення учасника
Скарга:
Документи до скарги та платіжне доручення додається.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2019 21:44
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2019 09:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 4/5/2019 від 02 вересня 2019 року) про відхилення тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" за процедурою закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Задовільнена: Так
Автор: ДП "ЛИДЕР", Жураківський Анатолій +380674846804 FORTUNALIDER.2000@GMAIL.COM
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 060bdd2235284f8e865a7337d2e37761
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000055-b.a6
Назва: скарга
Скарга:
скарга
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2019 19:55
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2019 09:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 6/5/2019 від 02 вересня 2019 року) про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» за процедурою закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Задовільнена: Так
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ ", Пшеничний Олег Васильович 380972776492 yugstroycompany@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 970557c2587744468dcec09662a03c4c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000055-b.b8
Назва: скарга
Скарга:
скарга
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2019 20:28
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2019 09:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 8/5/2019 від 02 вересня 2019 року) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Миколаївбудцентр за процедурою закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ Миколаївбудцентр, Амірханян Вагінак Рушанович +380960000005 mykbudcentr@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: a876752c819449d9885d408c8a80a49e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000055-b.a7
Назва: Скарга
Скарга:
на неправомірні дії тендерного комітету під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.09.2019 19:36
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ, Негулевський Ігор Петрович +380675171224 prat_mgk7@mail.ru
Скарга
Розгляд припинено

Неправомірне відхилення учасника

Номер: 8a9b16d8676143aab634e74b675c83f4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000055-b.b4
Назва: Неправомірне відхилення учасника
Скарга:
Документи до скарги розміщенні у вкладенні, платіжне доручення додається.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Технічна помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.09.2019 15:53
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.09.2019 11:12
Автор: ДП "ЛИДЕР", Жураківський Анатолій +380674846804 FORTUNALIDER.2000@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: 3fa7628344354e619776284169ced65c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000055-b.a2
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Вимога по процедурі UA-2019-06-20-000055-b Згідно з вимогами ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 4/5/2019 від 02.09.2019 року замовник - Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації відхилив тендерну пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР". Підстави відхилення викладені у п.8, а саме: а) Учасником в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мається на увазі досвід виконання аналогічних робіт в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах), що є порушенням вимог п.3.5. та додатку 3 до тендерної документації. п.1.ч.1.ст.30 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційному критерію) Ми, як учасник вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену замовником як підстави для відхилення, та вимагаємо надати відповідь щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. При цьому вимагаємо конкретно зазначити причини відхилення та порівняти їх з відповідною вимогою тендерної документації (не лише зазначити загальне посилання на пункти та розділи тендерної документації, а й вказати що саме порушив учасник). Крім того, звертаємо Вашу увагу на практику рішень Колегії АМКУ, яка зобов’язує замовника зазначати конкретні та чіткі підстави для відхилення тендерної пропозиції, та у протилежному випадку зобов’язує замовника відмінити своє рішення, надане без конкретизації підстав відхилення. Подібні Ваші дії як замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.3 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також нагадуємо, що маємо право згідно вимог абз.3 ч.2 ст.18 Закону оскаржити рішення замовника протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.2,3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов`язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п`ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Отже, в протоколі розгляду тендерних пропозицій має бути зазначено підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" та він має бути оприлюднений електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій. При цьому положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено, що протокол розгляду тендерних пропозицій має містити детальний виклад підстави відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 4/5/2019 від 02.09.2019р. замовник - Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації відхилив тендерну пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" (надалі - Протокол). Підстави відхилення викладені у п.8 Протоколу: а) Учасником в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мається на увазі досвід виконання аналогічних робіт в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах), що є порушенням вимог п.3.5. та додатку 3 до тендерної документації. п.1.ч.1.ст.30 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційному критерію). Отже, додаток 3 до тендерної документації встановлює, «Для документального підтвердження надається: аналогічний* виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2013 року по теперішній час. форма(и) № КБ-3, що свідчить(ать) про повне виконання обсягів робіт (надання послуг), передбачених аналогічним договором та форма(и) № КБ-2в, скан – копія(ї) оригіналу(ів) листа(-тів) відгуку(-ків) від замовника робіт по вище вказаному договору (із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, характеристику учасника за результатами виконаних робіт (наданих послуг)), також подається від балансоутримувача довідка на підтвердження, що організація є балансоутримувачем доріг (дороги). При наданні в складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору субпідряду, учасник надає лист – відгук як від генпідрядника, так і від замовника робіт по договору (балансоутримувача об’єкта виконання робіт), в рамках якого виконувався субпідрядний договір. Примітки: * 2. Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього та/або капітального ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва автомобільних доріг. До тендерної документації ДП «ЛИДЕР» залучено: - довідку про виконання аналогічного договору на закупівлю послуг (вих. №29/07/4 від 29.07.2019р.); - договір №98 від 01.10.2018р. поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221710 Виноградове –Тарасівка, на ділянці км 2+636 –км 3+346 в Херсонській області; - відгук Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації (вих. №21-859/0/19/314 від 25.06.2019 р). ГБН Г.1-218-182:2011 ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ, ЕКОНОМІЧНІ І ТЕХНІЧНІ НОРМАТИВИ. РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ. ВИДИ РЕМОНТІВ ТА ПЕРЕЛІК РОБІТ, визначає види ремонтів та перелік ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування. В свою чергу, п.2 Встановлюється два види ремонтів: - капітальний ремонт; - поточний ремонт, який поділяється на середній та дрібний. Замовник чітко визначив поняття «аналогічний договір»слід розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього та/або капітального ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва автомобільних доріг. В залучених документах ДП «ЛИДЕР», у тому числі, але не виключно, у договорі № 98 від 01.10.2018р. поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221710 Виноградове –Тарасівка, на ділянці км 2+636 –км 3+346 в Херсонській області, не міститься підтвердження надання послуг (виконання робіт) саме з поточного середнього ремонту. П.3.5. Тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, встановлює, що на виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність наступним кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мається на увазі досвід виконання аналогічних робіт в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах). Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно форм та вимог, встановлених у додатках 1, 2, 3 цієї документації. У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону. На підставі вищезазначеного, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ДП «ЛИДЕР».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

Звернення до Замовника за роз'ясненнями

Номер: a83b4d8313ab4b3c95bac5c639a1e605
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000055-b.b3
Назва: Звернення до Замовника за роз'ясненнями
Вимога:
Звернення до Замовника за роз'ясненнями ТОВ «Софія-Граніт». Неправомірне відхилення Вимога по процедурі UA-2019-06-20-000055-b. Згідно з вимогами ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 9/5/2019 від 02.09.2019 року (далі – Протокол) замовник - Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Софія-Граніт». Пунктом 7 вказаного Протоколу Причинами відхилення визначені: а) Учасником в складі тендерної пропозиції не надано забезпечення тендерної пропозиції вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою. Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника; б) Учасником на підтвердження кваліфікаційним критеріям - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження щодо листа заперечення використання машини маркувальної «Контур 650», що є порушення умов Додатку 1 та п.3.5. тендерної документації. Пунктом 8 Протоколу підставами відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі" є : п.4 ч.1ст.30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційному критерію) п.1 ч.1 ст. 30 (учасником не надано забезпечення тендерної пропозиції) Ми, як учасник вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену замовником як підстави для відхилення, та вимагаємо надати відповідь щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. При цьому вимагаємо конкретно зазначити причини відхилення та порівняти їх з відповідною вимогою тендерної документації (не лише зазначити загальне посилання на пункти та розділи тендерної документації, а й вказати, що саме порушив учасник). Крім того, звертаємо Вашу увагу на практику рішень Колегії АМКУ, яка зобов’язує замовника зазначати конкретні та чіткі підстави для відхилення тендерної пропозиції, та у протилежному випадку зобов’язує замовника відмінити своє рішення, надане без конкретизації підстав відхилення. Подібні Ваші дії як замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст. 3 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також нагадуємо, що маємо право згідно вимог абз. 3 ч. 2 ст.18 Закону оскаржити рішення замовника протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.

Номер: d9d1972b51404943b12f8ce46bcfa82e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-20-000055-b.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-06-20-000055-b предмет закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України. В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 3.2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою». З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг. Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати. Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація. У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації. Замінити визначення «електронна гарантія, видана банківською установою» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Управлінням інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністраціїі (надалі по тексту – Замовник) розглянуто Вашу вимогу, оприлюднену в електронній системі закупівель 16-07-19, 12:25:14 (надалі по тексту – Вимога). За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно зі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), тендерна документація повинна містити, серед іншого, інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Згідно ч.1 ст. 24 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Відповідно п.8 ч.1 ст.1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно зі ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Замовник самостійно встановлює в тендерній документації вимоги до тендерної пропозиції учасника та визначає інформацію, яку має подати учасник в її складі, при цому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник п.3.2 тендерної документації встановив вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме згідно із абз.1 п.3.2 вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна гарантія, видана банківською установою. При цьому Замовнкик не обмежує учасників у виборі банківської установи. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації щодо надання забезпечення тендерної пропозиції жодним чином не суперечать нормам Закону, Цивільного та Господарського кодексів України, не є дискримінаційними та не омежують коло учасників, тому Ваша Вимога не може бути задоволена.»
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так