-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
придбання спецтехніки для ремонту доріг на території НПП "Верховинський" (Екскаватор)
купівля екскаватора
Торги не відбулися
6 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
19.06.2019 16:00 - 15.07.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дії замовника
Номер:
986c1daf4c144bc4937101c1c4385b13
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-19-002557-c.a5
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Скарга на дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- лист від виробника.pdf 12.07.2019 17:49
- платежка.PDF 12.07.2019 17:49
- скарга pdf.pdf 12.07.2019 17:51
- рішення від 16.07.2019 № 9490 + лист Замовнику .pdf 17.07.2019 14:59
- рішення від 30.07.2019 № 10320.pdf 31.07.2019 18:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2019 17:49
Опис причини скасування:
Розбіжності усунуті
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.07.2019 13:14
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
31.07.2019 18:34
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дії Замовника
Номер:
39ae55fec9b04ae99008c5aad1a298a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-19-002557-c.b4
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга на дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- лист від виробника.pdf 12.07.2019 17:24
- Скан-копія платіжного доручення 12.07.2019 17:24
- Скарга на дії Замовника 12.07.2019 17:24
- рішення від 16.07.2019 № 9491 + лист Замовнику .pdf 17.07.2019 15:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2019 17:24
Опис причини скасування:
Помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.07.2019 17:47
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.07.2019 15:01
Вимога
Вирішена
вимоги на зміну
Номер:
70668689be144bd5af9478aae4f0eed1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-19-002557-c.b3
Назва:
вимоги на зміну
Вимога:
вимоги на зміну
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги Верховина.pdf 09.07.2019 14:53
Дата подачі:
09.07.2019 14:53
Вирішення:
Національний природний парк "Верховинський" надає
пояснення на вимогу ІІА-2019-06-19-002557-с.ЬЗ
Звертаємо увагу на те, що технічні характеристики предмета закупівлі формувались Замовником виходячи, із майбутніх умов експлуатації спецтехніки та характеру робіт, що будуть виконуватись із залученням спецтехніки. Саме визначення мінімальних значень технічних параметрів та характеристик забезпечує відповідність спецтехніки показникам потужності та виробничої ефективності. Зокрема такі параметри як:
П. 1. експлуатаційна маса не ментттс 20600, але не більше 20900 кг та
11.2.довжина зі стрілою,мм не менше 8200,але не більше 9400, зумовлені рельєфом місцевості, па якій виконуватимуться роботи та характером робіт, що виконуватимуться.
Збільшення значень вказаних технічних показників приведе до неможливості виконання робіт на окремих ділянках, що призведе до необхідності додаткових витрат та залучення додаткової спецтехніки для виконання робіт па окремих ділянках.
Умови закупівлі не є дискримінаційними, так як технічні характеристики предмету закупівлі відповідаю як мінімум трьом виробникам.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимоги на зміни
Номер:
ffd74f4af1154466be35f5c657618c65
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-19-002557-c.b2
Назва:
Вимоги на зміни
Вимога:
Вимоги на зміни
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2019 14:51
Опис причини скасування:
технічна помилка
Дата скасування:
09.07.2019 14:52
Вимога
Вирішена
Вимога до Замовника
Номер:
7e59f2aa29464c78b70aee87a71f8f15
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-19-002557-c.c1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Шановні Голова та члени тендерного комітету!
Вивчивши Вашу тендерну документацію в рамках закупівлі Класифікація за ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-19-002557-c, предметом якого є (Придбання спецтехніки для ремонту доріг на території НПП "Верховинський" (Екскаватор), вважаємо, що Тендерна Документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також суперечать законодавству.
Так Учасником при розгляді Тендерної документації було виявлено:
По - перше, розбіжність у термі поставки товарів
Відповідно до оголошення UA-2019-06-19-002557-c, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/3995369 «кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21.12.2019»
Відповідно п 11. розділу 2 Відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника Додатку № 5 Тендерної документації: «Умови постачання: товар має бути доставлений на склад Замовника за адресою: Івано-Франківська область ,Верховинський район ,прис. Печіще 3-А,с Верхній Ясенів коштом Учасника протягом 10 днів після підписання договору» .
Відповідно п.4.1 розділу 4. Порядок передачі і прийому Товару Проекту Договору до Тендерної документації: « Продавець зобов'язується передати товар Покупцю протягом _____ робочих днів з дати замовлення, а також надати всі необхідні документи для проведення державної реєстрації транспортного засобу.»
Приписами п. 6 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна обов’язково містити строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Проте у Тендерній Документації Замовника відсутній чіткий термін поставки Товару.
По – друге, щодо надання документів у складі Тендерної пропозиції
Відповідно п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: «…. У складі тендерної пропозиції учасник надає:
- копію сертифікату відповідності , з чітким вказанням серійного номеру машини, що пропонується
- копію декларації про відповідність , з чітким вказанням серійного номеру машини, що пропонується;
Дана умова Замовника, порушує принцип недискримінації учасників у зв’язку з тим, що відповідає лише тим учасникам у яких Товар є в наявності та обмежує участь учасників, які планують та мають можливість поставити товар у строк, що зазначений у оголошенні.
Також відповідні дискримінаційні умови у тендерній пропозиції дублюються у п.1.1 та у п.1.2.2 розділу 1 Додатку № 5 Тендерної документації Для документального підтвердження відповідності товару вимогам Замовника Учасник надає:
1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк з втисненою голограмою і діагональним написом «Копія»), видані органом з оцінки відповідності або органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або іншими органами акредитованими Національним агентством з акредитації України або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції. Якщо термін дії сертифікату відповідності (копії сертифікату відповідності) продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий сертифікат відповідності буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного сертифікату відповідності. Якщо виробників декілька, то сертифікати повинні бути надані на кожного виробника продукції.
1.2.2 У випадку, якщо товар підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів – декларацію про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності продукції Технічним регламентам або її нотаріально засвідчену копію. Якщо термін дії декларації про відповідність продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що нова декларація про відповідність буде надана не пізніше закінчення терміну дії чинної декларації про відповідність. Якщо виробників декілька, то декларації про відповідність повинні бути надані на кожного виробника продукції.
У відповідних пунктах зазначено про чинність Сертифікат відповідності на момент подання пропозиції, що також свідчить про обмеження учасників, які планують та мають можливість поставити товар у строк, що зазначений у оголошені.
По – трете, щодо надання документів Переможцем
Умовами Тендерної документації, відповідно п. 6.2. підрозділу 5Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, передбачено подання документів переможцем Замовнику, а саме «6.2. Оригінал (або нотаріально завірену копію) довідки про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізична особа, яка є учасником, не притягувались до відповідальності за корупційні правопорушення у сфері державних закупівель, видану органами Міністерства юстиції не раніше 30 календарних днів до дати розкриття»
Проте, у зв’язку з припиненням ведення Міністерством юстиції України та Головними територіальними управліннями юстиції в областях та місті Києві Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, починаючи з 04.02.2019 року відповідно до рішення Національного агентства від 01.02.2019 року № 367 інформаційно – телекомунікаційну систему «Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушень» працює в штатному режимі і доступний за посиланням http://corrupt.informjust.ua/ . Відповідно до п.1 розділу ІІІ Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09.02.2018 року № 166, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.03.2018 року за № 345/3197, відомості надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Відтак, вищевказана вимога Замовника є не законною.
Підсумовуючи все викладене вище, наголошуємо на тому, що на даний момент Тендерна Документація НАЦІОНАЛЬНОГО ПРИРОДНЬОГО ПАРКУ "ВЕРХОВИНСЬКИЙ" Класифікація за ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-19-002557-c, предметом якого є (Придбання спецтехніки для ремонту доріг на території НПП "Верховинський" (Екскаватор), носить дискримінаційний характер, у зв’язку з чим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Надати роз’яснення та вказати чітку дату поставки Товари оголошенням UA-2019-06-19-002557-c.
2. Викласти п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: у наступній редакції «…. У складі тендерної пропозиції учасник надає:
- копію сертифікату відповідності, на аналогічну техніку
- копію декларації про відповідність на аналогічну техніку
3. Викласти у п.1.1 та у п.1.2.2 розділу 1 Додатку № 5 Тендерної документації у наступній редакції «Для документального підтвердження відповідності товару вимогам Замовника Учасник надає:
1.1 Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк з втисненою голограмою і діагональним написом «Копія»), видані органом з оцінки відповідності або органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або іншими органами акредитованими Національним агентством з акредитації України або їх нотаріально засвідчені копії. Якщо виробників декілька, то сертифікати повинні бути надані на кожного виробника продукції.»
4. Викласти п.1.2.2 розділу 1 Додатку № 5 Тендерної документації у наступній редакції «Для документального підтвердження відповідності товару вимогам Замовника Учасник надає:
1.2.2. У випадку, якщо товар підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів – декларацію про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності продукції Технічним регламентам або її нотаріально засвідчену копію.
5. Викласти п. 6.2. підрозділу 5Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Електрону інформаційну довідку про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізична особа, яка є учасником, не притягувались до відповідальності за корупційні правопорушення у сфері державних закупівель»
У разі відмови викладення змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2019 10:25
Вирішення:
Доброго дня .
Шановний учаснику на вашу вимогу UA-2019-06-19-002557-c відповідаємо :
1. Стосовно розбіжностей у проекті Договрору та вимог Т.Д. , це просто проект договору (кінцева редакція при укладанні) а в ТД вказоно кінцеву дату це пов"язано з тим що ми є бюджетною організацією і цим числом закінчується фінансовий рік , а дату укладання договору на даному етапі неможливо передбачити конкретну дату.
2.Стосовно Вашої наступної вимоги так само - це є міжнародна закупівля і замовник має бути переконаний що учасник є реальним.
3. Роділ 6 стосується переможці а не учасника.
Статус вимоги:
Задоволено