-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція, код класифікатора - 33600000-6
Фармацевтична продукція, код класифікатора - 33600000-6
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
19.06.2019 15:07 - 05.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
щодо усунення дискримінаційних умов документації
Номер:
727e8b0d75134a1da94251b2d99ef8c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-19-002224-c.c1
Назва:
щодо усунення дискримінаційних умов документації
Вимога:
детально у прикріплених файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога окремий лот.docx 20.06.2019 16:51
- Лист МОЗ-МЕРТ.pdf 20.06.2019 16:51
- Рішення від 22.06.2018 № 6135.pdf 20.06.2019 16:51
Дата подачі:
20.06.2019 16:51
Вирішення:
Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" : предмет закупівлі, роботи чи послуги, що закуповуються замовником в межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасником дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі зазначається замовником у порядку , встановленому Уповноваженим органом; згідно статті 22 вказаного Закону: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмету закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товару, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилення є необхідним, воно повинно бути обґрунтовуваним, а специфікація повинна містити вираз або еквівалент . Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 року "Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі" прописано, що під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (дані МНН). У разі, якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Закон не зобов'язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь - якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
З метою надання можливості учасникам довести свою спроможність своєчасного постачання якісних ліків у необхідній кількості та отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі фармацевтичної продукції, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (не вимогуоригинальних) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів. Слід зазначити, що виробники медичних препаратів, як вітчизняні та і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладанні з ними відповідних договорів та надання гарантій щодо належного виконання своїх зобов'язань у майбутньому.
Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб'ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізувати їх продукцію.
Наголошуємо, що вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні лікарські засоби, що є предметом зазначеної закупівлі.
Крім того, в додатку 2 тендерної документації на закупівлю міститься наступна інформація:"... всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як "або еквівалент".
Примітка:
У разі, якщо учасник тендеру пропонує для постачання еквівалент товару, що вимагається замовником, він повинен зазначити в формі "Тендерна документація" - конкретне найменування товару, що пропонується для постачання та надати інформацію (довідка або гарантійний лист) в довільної формі з підтвердженням того, що запропонований товар є еквівалентом і за технічними та якісними характеристиками повністю відповідає вимогам замовника".
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено