• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

шкільні меблі (комплекти навчального обладнання для кабінетів біології, хімії та історії)

Завершена

589 830.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 600.00 UAH
Період оскарження: 18.06.2019 15:54 - 30.06.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Cправжність ISO

Номер: 6a6a37d63d544bf78f35af47967a04f1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-18-001764-c.c2
Назва: Cправжність ISO
Вимога:
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний Учаснику! Тендерна документація складена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових документів, що регулюють державні закупівлі. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Учасник повинен надати діючі документи, що відповідають чинному законодавству. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 5cd63c52e45540ab8087c177c9edc164
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-18-001764-c.c1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник висунув наступні вимоги у ТД: 10. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника навчальних кабінетів та інтерактивних комплексів що є предметом закупівлі, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 11. Копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника. Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити п. 10. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника навчальних кабінетів та інтерактивних комплексів що є предметом закупівлі, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 11. Копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний Учаснику! Процедура тендерної закупівлі проводиться Замовником на підставі та відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Зокрема ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, форма якої затверджена наказом Мінекономрозвитку№ 680 “Про затвердження примірної тендерної документації” від 13.04.2016, визначається Замовником самостійно. Технічне завдання розроблене відповідно до вимог діючого законодавства, чинних нормативно-правових актів МОН України, зокрема Наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрованим Міністерством юстиції України за № 1050/29180 від 28 липня 2016 року. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог і складена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», чинного законодавства та інших нормативно-правових документів, що регулюють галузь освіти. Згідно зі ст. 22 Закону України «Про загальну середню освіту», заклад загальної середньої освіти забезпечує безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичногорозвитку та зміцнення здоров’я, формує гігієнічні навички та засади здорового способу життя учнів (вихованців). З метою виконання вимог Закону України «Про загальну середню освіту» щодо охорони та зміцнення здоров’я учнів, а також Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає включення до тендерної документації вимог щодо якості та захисту довкілля, тендерною документацією було передбачено жорсткі вимоги щодо підтвердження якості та безпечності предмета закупівлі, однією з вимог є надання сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015. Слід зазначити також, що ст. 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначено, що одним із основних принципів навколишнього природного середовища є пріоритетність вимог екологічної безпеки, обов’язковість додержання екологічних стандартів при здійсненні господарської, управлінської та іншої діяльності. Зазначений принцип підтверджується метою та цілями, які визначені в основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2020 року, затвердженої Законом України від 21.12.2010 № 2818-VІ. Відтак, зазначена в тендерній документації вимога щодо наявності копії сертифікату на систему екологічного менеджменту має на меті виконання вищезазначених законодавчих актів. Звертаємо увагу, що відповідно до розділу І стандарту ISO 14001, цей стандарт застосований до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати. Звіти вимагаються для підтвердження дійсності даних сертифікатів і є також обов’язковими. За їх відсутності вказані сертифікати скасовуються. Крім того, слід зазначити, що вищевказаний сертифікат може отримати кожен Учасник, який зацікавлений в участі у зазначеній процедурі закупівлі. Рекомендаційний характер сертифікації систем управління якістю не обмежує права суб’єктів господарювання в їх отриманні. З огляду на вищенаведене, ми, як Замовник, не вбачаємо порушень при проведенні, вказаної у вимозі, процедури закупівлі та, відповідно, не вбачаємо підстав для вжиття заходів стосовно їх усунення.»
Статус вимоги: Не задоволено