• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Фарба емаль алкідна для фарбування металевих, дерев’яних та інших поверхонь, фарба фасадна, водоемульсійна, барвники, концентрат

Фарба емаль алкідна для фарбування металевих, дерев’яних та інших поверхонь, фарба фасадна, водоемульсійна, барвники, концентрат (джерело фінансування: міський бюджет)

Завершена

161 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 619.70 UAH
Період оскарження: 18.06.2019 14:18 - 24.06.2019 09:00
Вимога
Відхилено

Скарга щодо прийняття рішення

Номер: 609af633ad4c4f549f02a4780c54531f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-18-000349-a.c1
Назва: Скарга щодо прийняття рішення
Вимога:
Скарга щодо прийняття рішення: «Пропозиція учасника не відповідає замовленим вимогам у тендерній документації, а саме: відсутні документи підтверджуючі повноваження представника учасника процедури закупівлі, щодо підпису пропозиції та договору, відсутній Додаток5 та Додаток6. В зв’язку з цим виникла необхідність дискваліфікації учасника ФОП Чайка Є.М.» Мене зареєстровано у встановленому законодавством України порядку в якості фізичної особи-підприємця. На підставі цього, від мене не вимагається додаткових документів, окрім мого паспорта та документів про мою державну реєстрацію, як фізичної особи-підприємця, для підтвердження моїх повноважень на підпис документів пропозиції та на укладання договору про закупівлю. Копії цих документів мною надано у складі моєї пропозиції до процедури закупівель. Повідомляю, що внаслідок відсутності законодавчого обов’язку, щодо наявності відповідних документів в статусі підприємця, я не можу надати виписку з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів конкурсних торгів, і що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю. Підписую документи особисто я - Фізична особа-підприємець Чайка Євген Миколайович. Стосовно відсутнього Додатоку 5 та Додатоку 6 Згідно Вашого додатку 4 тендерної документації, ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ Документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства Наведені нижче документи повинні бути розміщені на електронному майданчику в строк подання пропозицій, зазначеній в СЄЗ. У разі відсутності документів на майданчику Замовник може відхилити пропозицію Учасника. Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: - Пропозицію електронних закупівель (цінова пропозиція зазначена у додатку №3), в якій повинно бути вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі, кількість, ціна з ПДВ, підписана уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою( у разі її використання). В ціну товару повинні входити всі податки та збори, ПДВ, розмитнення, акциз, доставка за адресою замовника; - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції, договору підряду, актів виконаних робіт, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше; - копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником; - витяг з реєстру платників податку на подану вартість або витяг з реєстру єдиного податку (для фізичних осіб), або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або копія свідоцтва про сплату єдиного податку; - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - копія паспорту або ID картки з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (для фізичних осіб, керівника юридичної особи); - копію документу про якість : (сертифікат відповідності, або сертифікат\паспорт якості або декларація виробника), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію, на кожну группу товарів, завірену підписом та печаткою учасника ( у разі її використання); - копія чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію, на кожну групу товарів; - гарантійний лист щодо виконання умов договору та підтвердження виконання обсягів, строків закупівлі (доставки, завантажувальні-розвантажувальні роботи) згідно з Додатками1,1а Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі * PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації відповідно до вимог чинного законодавства. Учасники торгів-нерезиденти для виконання вимог подання документів передбачених документацією у складі своєї пропозиції подають документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані. У разі виявлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно постанови КМУ № 595 від 07.11.2014р. замовник має право відхилити пропозиції учасників, зареєстрованих в Донецької та Луганської областях. Учасник не повинен пропонувати продукції, країни агресора, згідно постанови КМУ №1147 від 30.12.2015р. Всі необхідні документи були надані в повному обсязі. У зв’язку з цим, прошу скасувати дискваліфікацію моєї пропозиції та подати протокол рішення у встановленому законодавством порядку (у вигляді сканованого pdf чи jpeg форматі з підписами учасників та печаткою). Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Скарга щодо прийняття рішення відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні