• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проектори

Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету

Завершена

32 940.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 165.00 UAH
Період оскарження: 18.06.2019 10:18 - 19.06.2019 12:00
Вимога
Вирішена

Вимога, щодо виправлення порушень законодавства при визначенні переможця закупівлі

Номер: 4114c5dad86744ebbf4474d9854b9935
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-18-000200-b.b1
Назва: Вимога, щодо виправлення порушень законодавства при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику, дискваліфікувавши мене за те, що не були надані всі необхідні документи, Ви визнаєте переможцем учасника закупівлі, який також не виконав вимог замовника. А саме, у вимогах до учасників закупівлі Ви зазначили, що серед інших копій документів учасник повинен надати і «5. Копію паспорта та ідентифікаційного коду (для фізичних осіб / особи уповноваженої на підписання договору);», до цього ж, цитую: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції перелічені вище документи через систему електронних закупівель до початку аукціону.». Натомість ТОВ Сантарекс надає такі документи 5 липня 2019 року в 10,35 год, вже після того, як було завершено аукціон, тож , зауважуємо, що в даному випадку Ви ігноруєте порушення ТОВ Сантарекс п.6 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 від 13.03.2019 р. ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО», а саме, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником...". До згаданого, Ви як Замовник електронної закупівлі, порушуєте норму ЗУ "Про публічні закупівлі", яка зобов"язує замовників закупівлі, в разі використання системи електронної закупівлі дотримуватися принципів здійнення закупівель. Зазначаємо, що згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.», тож, Ви, як Замовник електронної закупівлі порушуєте ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Виходячи із викладеного, ВИМАГАЄМО: виправити свої дії як замовника даної електронної закупівлі, які при визначенні переможця порушують норми діючого законодавста. Зауважуємо, що дії членів тендерного комітету, в разі невиправлення ситуації, що створилася - підпадають під адміністративне правопорушення. Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі «Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надана вимога, є по суті скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а тому розгляд такої скарги повинен здійснюватися в порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», яким чітко визначено порядок оскарження процедур закупівлі, а також відповідальність за порушення вимог цього Закону. Статтею 18 зазначеного вище Закону визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно ст..1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Відповідно до ч.3 ст.8 вищенаведеного Закону Антимонопольний комітет України, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Разом з тим, виходячи зі змісту статті 11 Закону рішення, які приймаються тендерним комітетом або уповноваженою особою оформлюються протоколом. При цьому відповідальність в частині прийнятих рішень і застосування процедур закупівлі несуть саме члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально (частина друга статті 38 Закону). Враховуючи викладене, у разі якщо скаржник вважає, що процедура закупівлі проведено з порушеннями, він має право оскаржити дії замовника у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні