-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) Самотоївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснопільської селищної ради, що знаходиться за адресою 42440, с. Самотоївка вул. Макаренка, 41 Краснопільського району Сумської області. Коригування (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Торги не відбулися
1 931 282.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
14.06.2019 18:57 - 26.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога що до рішення тендерного комітету про відхілення пропозиції ТОВ "Інновавуд" у закупівлі
Номер:
d4c68a7e669441ac9335843af356108c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-14-003357-b.b1
Назва:
Вимога що до рішення тендерного комітету про відхілення пропозиції ТОВ "Інновавуд" у закупівлі
Вимога:
Вимога що до рішення тендерного комітету про відхілення пропозиції ТОВ "Інновавуд" у закупівлі
Документи подані в повному обсязі. Вимогаємо переглянути рішення як необгрунтованє.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 11.07.2019 17:29
Дата подачі:
11.07.2019 17:29
Вирішення:
Шановні учасники! Відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі», ми, як замовники, маємо вимагати тільки ті документи, і оцінювати тільки ті документи, які вимагалися тендерною документацією. Тому, якщо у Вас, як в учасників, були питання до трактування вимог тендерної документації, ви мали Законом установлені строки на внесення своїх пропозицій або оскарження умов тендерної документації в АМКУ. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до норм чинного законодавства, оскарження умов тендерної документації мають встановлені строки.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.Таким чином ви пропустили строки на оскарження умов тендерної документації. А взявши участь в аукціоні – ви автоматично погодилися з умовами тендерної документації.
Відповідно до тендерної документації в Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник у випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена учасником. У всіх інших випадках, вимагається надання оригіналу або нотаріально засвідченої копії документу. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) завіряються шляхом накладання підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково можуть бути завірені у спосіб на розсуд учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу. Додатково, за власним бажанням учасника, сторінки та документи пропозиції можуть містити відбиток печатки учасника. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Проставляння відбитку печатки не є обов’язковим та здійснюється тільки за власним бажанням учасника та за наявності печатки. Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) можуть не містити печатки учасника та підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника.
У складі тендерної пропозиції учасником для підтвердження відповідності якості конструкцій надано сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, на виріб, сертифікат виробника металопластикових конструкцій на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ПВХ профіль, металеве армування, склопакети, фурнітуру, ущільнювач, герметик та двокомпонентний герметик, що використовується при герметизації склопакетів, на виріб, протокол випробувань на запропоновані до постачання енергозберігаючі металопластикові вікна з зазначенням в ньому коефіцієнту опору теплопередачі.
Учасником ТОВ "ІННОВАВУД" подано копії вищенаведених документів, поганої якості, в той час, як вимагалися оригінали.
Згідно з Додатком 1 Технічні вимоги у складі тендерної пропозиції надається довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю, передбачених технічними вимогами. Учасником надано відповідну довідку, в якій вказано 1 автомобіль ГАЗ, 2 перфоратори, 1 шуруповерт та 1 інвертор зварювальний, чого не достатньо для забезпечення виконання робіт на об’єкті. У зв’язку з цим порушено вимогу тендерної документації щодо розрахунку ціни пропозиції учасника торгів (підрядника), яка розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва та поточних цін на них.
Тому тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає вимогам щодо кваліфікаційних критеріїв.
Статус вимоги:
Відхилено