• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Частини двигунів

116 найменувань (353шт.)

Завершена

535 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 350.00 UAH
Період оскарження: 14.06.2019 17:31 - 25.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: cbc50929fe1143a7862c690975d77e44
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-14-003238-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА щодо надання додаткової інформації по рішенню Замовника про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОГРАД ОДЕСА», оформлене протоколом засідання тендерного комітету державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» «Щодо розгляду тендерної пропозиції» від 03 липня 2019 року та щодо інформування про переваги пропозиції переможця процедури відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини - ТОВ "АВТОПРОФІ ПЛЮС" відносно пропозиції ТОВ «АВТОГРАД ОДЕСА»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу UA-2019-06-14-003238-b.a1 від 11.07.2019 року. Все викладене в Вашій вимозі підтверджує відповідність рішень Тендерного комітету вимогам діючого законодавства України. 1.Описи документів, видані після 01.01.2016, містять унікальний код, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи, що саме і вимагалось Замовником п.2 Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації на проведення закупівлі UA-2019-06-14-003238-b. Можливість доступу Замовника до скан-копій установчих документів потенційного контрагента передбачена діючим законодавством. Так, статтею 12 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) передбачено, що результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі виписки (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), підлягають обов’язковому безоплатному оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в «Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру» через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України. В результаті пошуку можна отримати: скан установчих документів (зареєстрованих після 01.01.2016), виписку в електронному вигляді або відомості про перелік підстав відмови у проведенні реєстраційної дії. Статтею 25 Закону передбачено формування та оприлюднення виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів юридичної особи на порталі електронних сервісів. Відповідно до частини другої статті 11 Закону реалізовано можливість безоплатного доступу через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до виписки та установчих документів юридичної особи, шляхом їх пошуку за кодом доступу, перегляду, копіювання та роздрукування. За наданим Вами кодом доступу на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України відсутні скан-копії Статуту в останній редакції. Тому ідентифікувати надану Вами копію Статуту як останню редакцію цього документу не можливо. Тобто Вами не виконана одна з вимог тендерної документації Замовника і Вашу пропозицію відхилено у відповідності з законодавством та скасовувати рішення Тендерного комітету від 03.07.2019 року не має підстав. 2.Щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів – ТОВ «АВТОПРОФІ ПЛЮС», то після закінчення тендеру, в електронній системі можна побачити всю інформацію стосовно поданих пропозицій учасників, рішень тендерної комісії Замовника, всі кваліфікаційні документи, оприлюднений договір та інші документи. Ця інформація знаходиться у відкритому доступі та може бути використана для моніторингу процесу закупівель. Ніякої іншої інформації по цій закупівлі не існує. 3.Згідно із роз’ясненням, наданим Міністерством юстиції України (лист від 10.08.2015 р. N К-15171/19.3 «Щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи»), обсяг інформації, що має міститись в Єдиному державному реєстрі про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника (учасника), якщо засновник (власник) - юридична особа, встановлено частиною другою статті 17 Закону України від 15.05.2003 N 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців". Згідно з положеннями Закону України від 21.05.2015 N 475-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи", який набрав чинності 26.05.2015, відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) - юридична особа, не подаються: - юридичними особами, учасниками яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками. У цьому випадку учасники - фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи. У Листі зазначається також, що положення Закону N 475-VIII щодо відсутності необхідності подавати юридичним особам інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), учасниками яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками, поширюється лише на юридичних осіб, які були зареєстровані до набрання чинності Законом N 1701-VII від 14.10.2014 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодо одержувачів юридичних осіб та публічних діячів» (набрав чинності 25.11.2014 року). Згідно із Витягом з ЄДР, ТОВ «АВТОПРОФІ ПЛЮС» було зареєстроване 03.07.2014 року, тобто, згідно з діючим законодавством, відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ним не подаються. Це ж зазначено і в.9 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому рішення Тендерного комітету від 05.07.2019 року відповідає вимогам діючого законодавства в сфері державної реєстрації та публічних закупівель. Зважаючи на вищевикладене, вимога UA-2019-06-14-003238-b.a1 від 11.07.2019 року підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено