-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Сейф офісний ШО10/СМ
Завершена
37 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 187.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 187.50 UAH
Період оскарження:
14.06.2019 15:41 - 18.06.2019 23:00
Вимога
Відхилено
Вимога на відміну рішення про діскваліфікацію ТОВ "АВ-ПРОМ"
Номер:
cc158fe2fb254a8a842de315360a0f19
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-14-002775-b.c1
Назва:
Вимога на відміну рішення про діскваліфікацію ТОВ "АВ-ПРОМ"
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВ-ПРОМ" вважає відхилення нашої пропозиції як таке, що порушує принципи недискримінації учасників та відкритої конкурентної боротьби. Нами наведена таблиця відповідності запропонованого товару тому, що вами вимагалось для придбання. Товар, що пропонується, абсолютно за всіма характеристиками відповідає вимогам замовника. Вимога щодо закупівлі конкретного товару конкретної фірми не обумовлена жодною об’єктивною причиною. Вимагаємо скасування попереднього рішення, визнання ТОВ «АВ-ПРОМ» у якості переможця торгів. У випадку відхилення даної вимоги або відсутності відповіді залишаємо за собою право звернення у вищестоящі контролюючі органи.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №145 від 25 червня 2019 року.pdf 25.06.2019 10:04
Дата подачі:
24.06.2019 17:02
Вирішення:
Замовник проводить допорогову закупівлю відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”(далі Порядок), затвердженої Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019.
Відповідно до Пункту 2 Розділу II Порядку Замовником під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель (далі ЕСЗ) розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки. Порядком не передбачено обмежень для Замовника у виборі конкретного виду чи марки товару, а також вимог щодо зазначення аналогів чи еквівалентів при створенні Оголошення про проведення закупівлі.
Відповідно до вищезазначеного Замовник обрав товар, який відповідає його потребам, серед тих, що представлені на ринку та вказав його в Оголошенні про проведення закупівлі. Аналогів чи еквівалентів Оголошенням не передбачено.
В той же час звертаємо увагу Учасника на Пункту 4 Розділу II Порядку:
Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до Замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Учасник не здійснив жодної з дій, передбачених даним пунктом, отже не мав претензій до Оголошення та вимог до предмета закупівлі на момент подачі пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено