• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо

Строк поставки товару зазначений в оголошенні є орієнтовним, визначальним є строк, вказаний в Документації та проекті договору і становить "З дати укладання договору до 31.01.2020"

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
Період оскарження: 14.06.2019 13:16 - 04.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6999a8fe8da841ce9016676a95c82161
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-14-001761-b.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Стосовно прагнення замовника щодо недопущення безпідставного завищення/заниження ціни на товар і її відповідності рівню реальних, існуючих цін, пояснюємо: 1) на веб-сайті «Все АЗС» (vseazs.com) зазначені данні які відображають РОЗДРІБНІ ЦІНИ на паливо. Іншими словами, вартість палива на стелі АЗС інформують про ціну палива за 1 літр на момент заправки за готівковий розрахунок. До того ж, дотримуючись своєї маркетингової політики та затрат на логістику, роздрібні ціни на АЗС деяких операторів визначаються залежно від регіону. Але ці ціни, зокрема, не влючають в себе затратну частину на зберігання пального протягом дії талонів та інші витрати... До речі, поставка палива по талонам – це ОПТОВА ТОРГІВЛЯ. 2) вимога щодо кількості АЗС Учасника (повинно бути не менш ніж 5 АЗС), суттєво звужує коло потенційних постачальників. 3) термін дії талонів 12 місяців з моменту передачі, не є послугою всіх операторів. Більшість операторів АЗС використовують бланки-дозволи (талони) зі строком дії – 3 місяці. 4) Розрахунок Покупцем за Товар протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дня отримання кожної окремої партії Товару Покупцем. Вище представлені умови не є базовими та додають вартості товару, тому звичайно, що дані послуги будуть відображені у ціни. Тому вимагати від учасників надання у своїй пропозиції ціни які відповідають середньо-ринковий згідно даних зазначених на веб-сайті «Все АЗС» (vseazs.com) – є прямою дискримінацією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дуже вдячні за змістовне пояснення, але не зрозуміло що саме ви вимагаєте в своїй вимозі-поясненні. При цьому додатково інформуємо, що вимоги тендерної документації розроблені з урахуванням специфіки діяльності Замовника та у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 8281bbf8cdca4a44b7200e1b85b82d39
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-14-001761-b.c1
Назва: щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 14 червня 2019 р. було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-06-14-001761-b (бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо ) При розгляді тендерної документації було виявлено дискримінаційні вимоги, а саме: 1) у разі відхилення ціни за одиницю товару за результатами електронного аукціону в меншу або більшу сторону від зазначеного діапазону цін по Харківській області, замовник має право відхилити тендерну пропозицію такого учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. 2) термін дії талонів (скретч-карт) повинен бути не менше 12 (дванадцять) місяців з дати поставки відповідної партії талонів (скретч-карт) Замовнику. У відповідь на вище описане, повідомляємо, що Замовник не має право втручатися в господарську діяльність підприємства, оскільки визначення ціни за одиницю товару – це безпосереднє право кожного учасника. Також варто зауважити, що на законодавчому рівні не закріплено єдиного тарифу на даний вид продукції. Окрім того, Замовник обмежився максимальною ціною в очікуваній вартості на дану закупівлі, а зміна ціни в бік зменшення являється невід’ємним правом кожного учасника та не може обмежуватися Замовником. З метою уникнення необґрунтованого підвищення ціни за одиницю товару Замовник може встановити банківську гарантію виконання договору, проте обмежувати учасників під час аукціону є протиправною і незаконною вимогою. Щодо терміну дії талонів, варто зауважити, що обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання. Окрім того, в ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прописано, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник не створює конкурентного середовище, обмежуючи права потенційних учасників. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. Оскільки в проекті договору прописано, що термін дії договору до 31 січня 2020 року, з огляду на вище описане постає питання, як Замовник може вимагати від учасників талони, остання партія яких може спливати взагалі на початку 2021 році? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Керуючись вищенаведеним, ВИМАГАЄМО: 1. Привести тендерну документацію у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», вилучивши дискримінаційні вимоги. 2. У разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушенні відстоювати свої права у порядку, визначеному чинним законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Умови тендерної документації щодо відповідності ціни товару переможця аукціону вказаному на сайті веб-сайту «Все АЗС» (vseazs.com) існуючому діапазону цін не є дискримінаційними, оскільки встановлюються для всіх потенційних учасників закупівлі на підставі рівня цін всіх існуючих операторів паливного ринку України. Така вимога замовника встановлена з метою недопущення безпідставного завищення/заниження ціни на товар і її відповідності рівню реальних, існуючих цін. Право учасника зменшувати ціну Товару по укладеному договору та право сторін у визначених законом випадках збільшувати ціну товару в межах суми договору ніяким чином не скасовується вимогами тендерної документації. 2. Замовник не є бюджетною установою (підпункт 9 пункту 5 Положення про Національну поліцію, яке затверджене постановою КМУ від 28.10.2015 № 877, зі змінами) і норми бюджетного законодавства України на діяльність Замовника не поширюються. 3. Вимоги тендерної документації про термін дії талонів протягом 12-ти місяців також не є дискримінаційними. Ніяких законодавчих чи інших перешкод для "дійсності" переданих талонів протягом такого строку немає. Разом з цим у випадку, якщо учасником-переможцем на виконання укладеного договору Замовником буде переданий талон з меншим строком дії (наприклад - 3 місяці), у випадку неотримання Замовником товару по такому талону протягом встановленого строку у три місяці, учасник повинен забезпечити (безоплатно) його заміну на аналогічний талон з новим терміном його дії в межах 12-місячного строку, та забезпечити видачу пального на відповідних АЗС по такому новому талону. Такі дії учасника-переможця Замовник не вважає порушенням умов тендерної документації та умов проекту договору закупівлі. Таким чином, жодних вимог, в тому числі дискримінаційних, які порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі, тендерна документація не містить.
Статус вимоги: Відхилено