-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
Завершена
49 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 760.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 760.00 UAH
Період оскарження:
14.06.2019 12:23 - 19.06.2019 17:00
Вимога
Відхилено
Замовник попереджає, Аналогів не пропонувати. Згідно якої норми чинного законодавства України забороняється пропонувати аналоги або еквіваленти?
Номер:
56bef39e9124474199892c4438475456
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-14-001495-b.a1
Назва:
Замовник попереджає, Аналогів не пропонувати. Згідно якої норми чинного законодавства України забороняється пропонувати аналоги або еквіваленти?
Вимога:
Прошу взяти до розгляду продукцію іншої торгової марки з аналогічними характеристикам, згідно чинного законодавства України "Про здійснення державних закупівель" (№ 922-VIII від 25.12.2015, Редакція від 01.01.2019, підстава - 2629-VIII).
Згідно Ст 22, пункт 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку з цим законом, вимога замовника, що Аналогів не пропонувати порушують дану статтю . Згідно якої норми чинного законодавства України забороняється пропонувати аналоги або еквіваленти?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2019 09:31
Вирішення:
Шановний заявнику.
Нами було розлянуто вашу вимогу. З данного приводу зазначаємо наступне:
Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини перошої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19 березня 2019 року №10 (далі Інструкція), під час оголошення закупівлі в ЕЗС розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)( за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
В медико-техничних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена Інструкцією.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель забов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Вимоги до предмету закупівлі (Медико-технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики), обумовлені особливістю використання продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, специфічними властивостями конкретних видів продукції та наявним досвідом персоналу закладу.
На даний час в Україні зареєстровано більш 4 сотні виробів медичного призначення, які відрізняються дуже великою кількістю показників і властивостей, в тому числі показниками ефективності і безпечності, сумісності з матеріалами об’єктів обробки тощо. Установа не може закуповувати вироби медичного призначення, про які немає жодних уявлень щодо властивостей і якості.
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров’я медичного персоналу наша установа має намір закупити вироби медичного призначення з певними характеристиками.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті до виробів медичного призначення, не є завищеними і дискримінаційними.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Статус вимоги:
Відхилено