-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги архівів
Послуги архівів
Завершена
106 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 534.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 534.50 UAH
Період оскарження:
31.10.2016 13:16 - 03.11.2016 09:00
Вимога
Вирішена
Вимога до Замовника
Номер:
efab7cab2c274e6aa4c0e0f18b0006fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-31-000390-b.c2
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Вимога до документів щодо проведення закупівлі
через систему електронних торгів
Я, Фізична особа-підприємець Пшеничнова Лідія Михайлівна надаю свою цінову пропозицію на участь в електронних торгах на закупівлю послуг архівів (91.01.1 Послуги бібліотек і архівів. 92512000-3 Послуги архівів. (Послуги архівів)).
Фізична особа-підприємець Пшеничнова Лідія Михайлівна в особі Пшеничнової Лідії Михайлівни, ІПН 2344328449;
адреса – 02094 м. Київ, Дніпровський р-н, вул. Пожарського 13, кв. 243
тел. 066-397-44-24.
Місце провадження господарської діяльності: м. Київ, на замовлення
Вивчивши інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, я маю деякі вимоги до оголошення, істотних умов договору, які на мою думку є суттєвими обмеженнями, а саме:
в Оголошенні п. 7.6 вимагається надання документів, які взагалі не мають ніякого відношення до визначеної класифікаторами видами діяльності і при цьому другим підпунктом примітки одразу визнається, що люба невідповідність є підставою для відхилення пропозиції;
в Оголошенні п.8.2 протирічить п. 8.3 та умовам Договору;
в Оголошенні продубльований п.8.3 визначає строк надання послуги жовтень-грудень 2016 року, а станом на 10 листопада цього року торги і переможець ще не визначені;
в додатку 1 до Оголошення в ціновій пропозиції навіть не вказано орієнтовну базову кількість справ та не визначено одиниць виміру. В разі такого завдання взагалі неможливо провести реальну калькуляцію вартості робіт і сума визначена з ПДВ і не відзначено, що це стосується лише платників ПДВ, тому орієнтовний кошторис визначено із розрахунку на 500 справ за офіційним цінами Держархіву Київської області;
в додатку 1 до Оголошення в ціновій пропозиції визнається обов’язковою визначена форма Цінової пропозиції, яку скласти неможливо і при цьому наголошується, що у разі зміни обсягів пропозиція відхиляється;
по Договору - документ «Кошторис» не визначено обов’язковим документом згідно вимог ТОВ «Е-Тендер»;
Розділ 1 «Предмет договору» не містить ніяких відомостей про конкретні завдання та роботи з надання послуги;
п. 1.3 – є суттєвим обмеженням невиконання умов Договору в односторонньому порядку. Державна установа у разі відсутності фінансування до кінця 2016 року має право перенести невиплачену за виконану роботу суму до дебіторської заборгованості і першочергово розрахуватися протягом 1 кварталу 2017 року;
визначення в п.1.3 поняття «…змін власних потреб…» визначає, що посадова особа, яка підписує Договір обговорює власні потреби і це визначає корупційну складову, яка по суті дискредитує систему «Прозоро»;
п. 2.1 є обмеженням, яке фактично забороняє участь у державних закупівлях ФО-П, які є платниками єдиного податку різних груп;
п. 2.2 вартість послуг визначається не витратами, а п. 2.1 сумою Договору, тобто проміжні виплати можуть здійснюватися за окремими актами приймання-передачі послуг;
п.п. 2.4; 2.5; 2.7; 2.8 визначено некоректними і є суттєвими обмеженнями при виконанні умов Договору;
до Розділу 4 «Зобов’язання сторін» взагалі не визначено порядок взаємодії з керівниками структурних підрозділів Управління, а також відсутні зобовязання щодо надання окремого приміщення з належними умовами для роботи;
Розділ 5 «Відповідальність сторін» п.п. 5.1; 5.2 роблять посилання на п. 2.8, що є суттєвим обмеженням.
Надсилаю для вивчення на Вашу адресу копію Договору із Управлінням охорони культурної спадщини КМДА - 2015 року, Договір з Департаментом культури КМДА - 2013 року складено аналогічно, перевірені працівниками юридичних підрозділів та Державного казначейства.
Разом з цією вимогою я надаю документи, передбачені Документацією для реєстрації.
ФО-П Пшеничнова Л.М.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу послуги архівів.docx 09.11.2016 16:37
Дата подачі:
08.11.2016 13:17
Вирішення:
Тендерний комітет управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації розглянув Вашу вимогу на Закупівлю UA-2016-10-31-000390-b (Допорогова закупівля) та ухвалив наступне:
- в Оголошенні п. 7.6. задовільнити Вашу вимогу, а саме: викласти п.7.6. Оголошення в такій редакції: « 7.6. копії діючих дозвільних документів, що підтверджують легітимність надання послуг архівів (ліцензії, дозволи тощо)»;
- залишити без змін п. 8.2. та п. 8.3. Оголошення, як такі, що не протирічать умовам Договору;
- визнати те, що порушена нумерація підпунктів п. 8 Оголошення, у зв’язку з чим нумерація виправлена;
- додаток 1 до Оголошення залишити без змін. Управління не має відповідних фахівців для визначення орієнтовної кількості справ. Але Учасники протягом періоду уточнення мають право та можливість ознайомитись безпосередньо на місці, обговорити та визначитись з об’ємом послуги та її вартістю;
- пункт 1.1. розділу 1 «Предмет договору» викласти в наступній редакції: «1.1.Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання надання: Послуги з архівації документів Замовника (код ДКПП 91.01.12 Послуги архівів).»;
- пункт 1.3. розділу 1 залишити без змін (Замовник має право зменшити обсяги закупівлі Послуги, залежно від реального фінансування, а не переносити кредиторську заборгованість на наступний фінансовий рік);
- пункт 2.1. розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору становить __________ грн. (_______грн. __коп.), в тому числі ПДВ________грн.____коп. /без ПДВ (для неплатників ПДВ).»
- пункти 2.2., 2.4., 2.5., 2.7., 2.8. залишити без змін;
- розділи 4, 5 Договору залишити без змін.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога до Замовника
Номер:
e28797aa9356418c9039086dc5e61996
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-31-000390-b.c1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Фізична особа - підприємець
ПШЕНИЧНОВА ЛІДІЯ МИХАЙЛІВНА
__________________________________________________________________
02094, м.Київ, вул. Пожарського 13, кв. 243, ІПН 2344328449, тел. 066-397-44-24
__________№ _______________
Департаменту культури виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації)
Вимога до документів щодо проведення закупівлі
через систему електронних торгів
Я, Фізична особа-підприємець Пшеничнова Лідія Михайлівна надаю свою цінову пропозицію на участь в електронних торгах на закупівлю послуг архівів (91.01.1 Послуги бібліотек і архівів. 92512000-3 Послуги архівів. (Послуги архівів)).
Фізична особа-підприємець Пшеничнова Лідія Михайлівна в особі Пшеничнової Лідії Михайлівни, ІПН 2344328449;
адреса – 02094 м. Київ, Дніпровський р-н, вул. Пожарського 13, кв. 243
тел. 066-397-44-24.
Місце провадження господарської діяльності: м. Київ, на замовлення
Вивчивши інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, я маю деякі вимоги до оголошення, істотних умов договору, які на мою думку є суттєвими обмеженнями, а саме:
в Оголошенні п. 7.6 вимагається надання документів, які взагалі не мають ніякого відношення до визначеної класифікаторами видами діяльності і при цьому другим підпунктом примітки одразу визнається, що люба невідповідність є підставою для відхилення пропозиції;
в Оголошенні п.8.2 протирічить п. 8.3 та умовам Договору;
в Оголошенні продубльований п.8.3 визначає строк надання послуги жовтень-грудень 2016 року, а станом на 10 листопада цього року торги і переможець ще не визначені;
в додатку 1 до Оголошення в ціновій пропозиції навіть не вказано орієнтовну базову кількість справ та не визначено одиниць виміру. В разі такого завдання взагалі неможливо провести реальну калькуляцію вартості робіт і сума визначена з ПДВ і не відзначено, що це стосується лише платників ПДВ, тому орієнтовний кошторис визначено із розрахунку на 500 справ за офіційним цінами Держархіву Київської області;
в додатку 1 до Оголошення в ціновій пропозиції визнається обов’язковою визначена форма Цінової пропозиції, яку скласти неможливо і при цьому наголошується, що у разі зміни обсягів пропозиція відхиляється;
по Договору - документ «Кошторис» не визначено обов’язковим документом згідно вимог ТОВ «Е-Тендер»;
Розділ 1 «Предмет договору» не містить ніяких відомостей про конкретні завдання та роботи з надання послуги;
п. 1.3 – є суттєвим обмеженням невиконання умов Договору в односторонньому порядку. Державна установа у разі відсутності фінансування до кінця 2016 року має право перенести невиплачену за виконану роботу суму до дебіторської заборгованості і першочергово розрахуватися протягом 1 кварталу 2017 року;
визначення в п.1.3 поняття «…змін власних потреб…» визначає, що посадова особа, яка підписує Договір обговорює власні потреби і це визначає корупційну складову, яка по суті дискредитує систему «Прозоро»;
п. 2.1 є обмеженням, яке фактично забороняє участь у державних закупівлях ФО-П, які є платниками єдиного податку різних груп;
п. 2.2 вартість послуг визначається не витратами, а п. 2.1 сумою Договору, тобто проміжні виплати можуть здійснюватися за окремими актами приймання-передачі послуг;
п.п. 2.4; 2.5; 2.7; 2.8 визначено некоректними і є суттєвими обмеженнями при виконанні умов Договору;
до Розділу 4 «Зобов’язання сторін» взагалі не визначено порядок взаємодії з керівниками структурних підрозділів Управління, а також відсутні зобовязання щодо надання окремого приміщення з належними умовами для роботи;
Розділ 5 «Відповідальність сторін» п.п. 5.1; 5.2 роблять посилання на п. 2.8, що є суттєвим обмеженням.
Надсилаю для вивчення на Вашу адресу копію Договору із Управлінням охорони культурної спадщини КМДА - 2015 року, Договір з Департаментом культури КМДА - 2013 року складено аналогічно, перевірені працівниками юридичних підрозділів та Державного казначейства.
Разом з цією вимогою я надаю документи, передбачені Документацією для реєстрації.
ФО-П Пшеничнова Л.М.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
08.11.2016 13:02
Опис причини скасування:
Невірно вказано адресат
Дата скасування:
08.11.2016 13:02