• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Гематоксилін, Азур-еозин по Романовському –Гимза, Еозин Метиленово-синій по Май-Грюнвальду

Завершена

32 010.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 480.00 UAH
Період оскарження: 14.06.2019 10:34 - 19.06.2019 17:00
Вимога
Відхилено

Вимагаємо скасувати рішення протоколу про відхилення

Номер: 422da8b03f124f548bcc833083ddab4b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-14-000619-b.c1
Назва: Вимагаємо скасувати рішення протоколу про відхилення
Вимога:
Шановний Замовник! У вимогах до учасників у Вашій тендерній документації є дискримінаційні вимоги, які визнані дискримінаційними такими установами як Міністерство охорони здоров'я, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Антимонопольний комітет України, ГО «Центр протидії корупції» та «Трансперенсі Інтернешнл», а саме – вимога надати гарантійного листа від виробника товару. У складі нашої пропозиції ми надали спільний Лист від Міністерства охорони здоров'я та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з рекомендацією не вимагати гарантійні листи виробників (п.8). Але ви відхили нашу пропозицію та обгрунтували відхилення саме ненаданням «Гарантійний лист від виробника Азур-еозину по Романовському –Гимза , Еозин Метиленово-синього по Май-Грюнвальду щодо терміну придатності товару та спроможності поставки товару за цими торгами у необхідній кількості, належної якості та визначені цією документацією і пропозицією учасника строки» Тобто Вашій Установі та Вашому тендерному комітету плювати на рекомендації та досвід Міністерства охорони здоров'я, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Антимонопольного комітету України, ГО «Центр протидії корупції» та «Трансперенсі Інтернешнл». Також Вам плювати на економію 5976 грн (понад 18% від загального бюджету закупівлі) державних коштів. Вимагаємо скасувати рішення протоколу та провести оцінку пропозицій ПРОЗОРО та відповідно до всіх чинних норм, законів та рекомендацій компетентних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний заявнику. Нами було розглянуто Вашу вимогу. З даного приводу зазначаємо наступне: Відповідно до Ч.З п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 (далі - Інструкція), під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). В Медико-технічних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена Інструкцією. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об'ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов'язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов'язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Щодо вимоги про надання гарантійного листа від виробника Азур-еозину по Романовському -Гимза , Еозин Метиленово-синього по Май-Грюнвальду щодо терміну придатності товару та спроможності поставки товару за цими торгами у необхідній кількості, належної якості та визначені цією документацією і пропозицією учасника строки. Ця вимога надає гарантії поставки хімичних засобів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник, надаючи такого гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він продукує). Слід зазначити, що виробник (або його представник в Україні), може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, для участі в конкурсних торгах або одній вповноваженій фірмі, або декільком вповноваженим фірмам, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого товару або ж за умови проведення попередніх переговорів. У Вашій вимозі не вказано, якими саме рішеннями Міністерства охорони здоров'я, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Антимонопольного комітету України, ГО «Центр протидії корупції» та «Трансперенсі Інтернешнл» вимога надати гарантійного листа від виробника товару визнано дискримінаційною. Зазначений Вами Лист Міністерства охорони здоров'я та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України носить рекомендаційний характер та не є зобов'язальним. Більше того, відповідно до п.4 Інструкції зазначено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Проте, Ви не використали надане Вам право на звернення, а отже, погодилися з вимогами тендерної документації. Відтак, вважаємо, що ці вимоги документації відповідають чинному законодавству та не обмежують коло Учасників торгів. Таким чином, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі. З огляду на викладене, вимоги, що висунуті в тендерній документації, не є завищеними та дискримінаційними, а Ваша незаконна та необгрунтована вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено