• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Торги відмінено

3 245 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 14.06.2019 10:28 - 27.06.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду

Скарга у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 4876211626494a0bbc94c72f2d904ce8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-14-000582-b.b2
Назва: Скарга у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Детальніше у файлах, що додаються
Пов'язані документи: Учасник
Автор: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Глуско карт Україна +380444944008 glusco_kart_zakupki@glusco.swiss
Вимога
Є відповідь

Звернення у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 681a3434a4424eecaf1d2d3fd4b73f2f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-14-000582-b.b1
Назва: Звернення у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Детальніше у файлах, що додаються (два документа ідентичні: ".док" формат та скан з підписом)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абз. 2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Відповідно до абз. 1 ч.1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч.4 ст.28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. І тільки у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Зважаючи на вищевикладене пропозиція ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» замовником не розглядалась, відповідно і порівняння з пропозиціями інших учасників неможливе. Інформація про пропозицію ПП «ОККО КОНТРАКТ» є в наявності в системі PROZORRO. Тендерна документація не містить вимоги надання фінансової звітності за останній звітний період в розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців, року. Обмежень щодо типу фінансової звітності (річної, квартальної тощо) тендерною документацією не встановлено. Відповідно до чинного законодавства до компетенції замовника не відноситься адміністрування фінансових звітів підприємств та організацій. Учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі тендерної пропозиції копію документу, що відображає факт подання фінансової звітності до адміністратора, визначеного Постановою КМУ від 28.02.2000р. № 419 № 419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності». Фінансова звітність, найбільш наближена у часі до дати подання тендерної пропозиції, дає можливість якнайкраще здійснити оцінку фінансового стану учасника. Таким чином учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» не порушив умов тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене інформуємо учасника щодо недійсності його вимоги та заохочуємо керуватись чинним законодавством України у повному обсязі, в тому числі щодо цитування вимог окремих статей нормативних документів у повному обсязі, задля уникнення маніпулювання поняттями, вирваними із контексту та законодавчого поля України.
Статус вимоги: Не задоволено