• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціальне аеропортове обладнання з вимірювання коефіцієнту зчеплення на ЗПС MU-METER Mk6 «RUNWAY» з комплектом запасних частин

Завершена

2 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 250.00 UAH
Період оскарження: 14.06.2019 09:35 - 04.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ

Номер: 359f394157ce4c4383a94d2ae0eaacb9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-14-000281-b.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ
Вимога:
1.У Розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Відкритих торгів на закупівлю товару «34960000-4 Аеропортове обладнання (CPV) (Спеціальне аеропортове обладнання з вимірювання коефіцієнту зчеплення на ЗПС MU-METER Mk6 «RUNWAY» з комплектом запасних частин)», а саме в п. 2. підпункт 2.1. сказано: «Якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 30 Закону». Замовником не визначено чітко об’єктивні показники до «нечитабельності», в тому числі такі, що мають вимірне значення або можуть бути інструментально підтверджені (наприклад роздільна здатність, формат електронного файлу та таке інше). Єдиною рекомендацією є використовувати формат .pdf. Слід зазначити, що «нечитабельність» є суб’єктивним показником, так як залежить не тільки від якості оригіналу з якого буде зроблена скан-копія для завантаження в електронну систему закупівлі, від технічних характеристик пристрою за допомогою якого було зроблено відповідну скан-копію, але і від обладнання яким користується Замовник при розгляді документів, а також від стану зору співробітника Замовника, який зазначений документ досліджує. Звертаємо увагу, що відповідно до вимог тендерної документації всі сторінки всіх документів що подаються в складі тендерної пропозиції перед скануванням повинні бути підписані особистим підписом уповноваженої особи Учасника, а це означає, що спочатку треба зробити копію з оригіналу документа, поставити на ньому підпис і ще раз відсканувати документ. Тобто виходячи із технічної процедури неминуче погіршення якості документа, що завантажується у систему торгів, порівняно з оригіналом. Особливо це стосується документів які відповідно до їх форми зшиті з декількох аркушів і не підлягають розшивці. Таким чином, вважаємо вищезазначену вимогу замовника необгрунтованою, такою що створює умови для необ’єктивного і упередженого відношення замовника до певного учасника і як наслідок до його дискваліфікації, усунення конкуренції і як наслідок до спотворення торгів. Слід зауважити, що в разі, якщо замовник з будь яких обгрунтованих причин вимагає додаткової інформації, в тому числі щодо «нечитабельності» якогось документу, він має право скористатися ст.28 ч.7. Закону України про публічні закупівлі і звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На підставі вищевикладеного вимагаємо або чітко і однозначно визначити об’єктивні, фізично вимірні показники до читабельності документів, або видалити з п. 2. підпункт 2.1. Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ текст: «Якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 30 Закону», як такий що створює умови для упередженої оцінки пропозиції Учасника і відповідно призводить до спотворення торгів. 2.У Розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Відкритих торгів на закупівлю товару «34960000-4 Аеропортове обладнання (CPV) (Спеціальне аеропортове обладнання з вимірювання коефіцієнту зчеплення на ЗПС MU-METER Mk6 «RUNWAY» з комплектом запасних частин)», а саме в п. 2. підпункт 2.1. сказано: «Якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків зг
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького» згідно до річного плану закупівель на 2019 рік оголосив відкриті торги на закупівлю «34960000-4 Аеропортове обладнання (CPV) (Спеціальне аеропортове обладнання з вимірювання коефіцієнту зчеплення на ЗПС MU-METER Mk6 «RUNWAY» з комплектом запасних частин) оголошення № UA-2019-06-14-000281-b, що опубліковане на Prozorro. За результатами розгляду даної вимоги повідомляємо наступне. У п. 2.1 ч. 2 Розділу 3 тендерної документації вказано наступне: «Електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Документи та інформація тендерної пропозиції, які обґрунтовано визначені учасником конфіденційними відповідно до вимог чинного законодавства можуть бути подані у сканованому вигляді (рекомендовано у форматі .pdf) одним або декількома файлами. У такому випадку такі документи та інформація, подаються у вигляді окремого файлу та не розкриваються. Копії документів повинні містити чіткі літери, що не можуть мати подвійного трактування змісту через низьку якість копій, повинні бути повно розмірними та належним чином посвідченими. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб». В цьому ж пункті зазначено роз’яснення, а саме: «Якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 30 Закону». Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У ч. 4 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника, технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а саме: - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. - відсутність нумерації сторінок пропозиції; - відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами); - технічні помилки та описки. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника; Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відтак, законодавець надає право замовнику самостійно визначати кількість кваліфікаційних критеріїв та обсяг документів, які повинні бути надані для підтвердження відповідності учасника встановленим вимогам. На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам учасники у складі своєї пропозиції надають документи згідно Додатку №1 тендерної документації, зокрема копію (ї) аналогічного(их) договору(ів). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати лист-відгук(и) (або його копію) про співпрацю та фактичне виконання договору, що завірений(і) Контрагентом (не менше одного), Акти приймання-передачі товару (або накладні на поставку товару) та підтвердження здійснення розрахунків за договором. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Контрагентами згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. На підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції Учасника процедури закупівлі надаються копії сторінок паспорту громадянина України* (а саме сторінки 1-8, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копії ID-карти, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру) (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) керівника установи та уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору. *У випадку, якщо учасник не є громадянином України, то надається копія всіх сторінок паспортного документу іноземця та/або посвідки на постійне проживання, що підтверджує таку особу (переклад таких документів на українську мову повинен бути засвідчений нотаріусом). Окрім цього, Учасниками надається згода на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних». Зауважимо також, що у закупівлі «Спеціальне аеропортове обладнання з вимірювання коефіцієнту зчеплення на ЗПС MU-METER Mk6 «RUNWAY» з комплектом запасних частин» ДК 021:2015: 34960000-4 Аеропортове обладнання (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-18-002705-a), яка не відбулась, скаржник ТОВ «Ауфбау» у складі своєї пропозиції надавав листи-відгуки, в тому числі від ДП «МА «Львів» імені Данила Галицького», а також копії паспорту громадянина України та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру особи, уповноваженої щодо підпису документів. Враховуючи вищенаведене, тендерний комітет Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького» не вбачає підстав для задоволення вимоги UA-2019-06-14-000281-b.b1 від 27.06.2019р.
Статус вимоги: Відхилено