• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки

Торги не відбулися

43 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 435.00 UAH
Період оскарження: 12.06.2019 16:09 - 17.06.2019 16:14
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення замовника

Номер: e75a98c27ab440238a7b3b7c915c2d86
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-12-001400-a.a2
Назва: Оскарження рішення замовника
Вимога:
Ми, як учасник торгів, далі – Учасник, по закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-12-001400-a Ноутбуки в кількості згідно умов документації) проводиться замовником ДП НМЦ ЦЗ та БЖД Дніпропетровської області (Код за ЄДРПОУ: 09822784), далі - Замовник, котрий був допущений до кваліфікації не погоджуємось з Рішенням Замовника про дискваліфікацію, нас як Учасника , без номеру від 03.07.2019р., оскільки дане рішення не достатньо обґрунтоване. Наголошуємо, що всі учасники та Замовник мають дотримуватись, під час проведення закупівлі на всіх етапах, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а оскільки дана закупівля визначена – допороговою , також Наказу № 10 від 19.03.2019р. ДП «ПРОЗЗОРРО» (далі – Наказ). Так, причиною до відхилення з Рішення Замовника: відсутність документів тендерної документації для розгляду пропозицій з переліку, що публікувався в період уточнень) . Це не відповідає дійсності, бо Замовником надана тендерна документація, посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-12-001400-a, де в 12 червня 2019р в 16-10 була розміщена документація (назва файлу «Технічні характеристики ноутбуки.pdf), зміни до документації не вносились, передбачені тільки технічні , кількісні вимоги до предмету закупівлі (ноутбуки) та наведений порядок здійснення оплати. Нами була виконана ця вимога, наданий Лист Вих № 73/ТД-03 від 20.06.2019р. Технічні характеристики. Замовник має можливість на підставі Розділу II п. 3 Наказу вносити зміни в інформацію та документи щодо закупівлі до початку епату подання пропозицій учасників і якщо такі зміни вносяться, в даному випадку це окремий і єдиний файл документація (назва файлу «Технічні характеристики ноутбуки.pdf), має бути завантажений окремий файл зі змінами. Як зазначалось вище – зміни до документації не вносились. Безумовно, Замовник повинен на епапі уточнень, що тривав до 17.06.2019 16:14 надавати відповіді всім зацікавленим (потенційним) учасникам по змісту тендерної документації, а виходячи із змісту документації Замовника – це питання про технічні характеристики товару (ноутбуків) та порядку здійснення оплати. Наголошуємо, відповіді на питання – це коментар, уточнення до самої документації, у разі зміни самого змісту документації, доповнення її, передбачення окремих вимог, то такі дії мають бути відповідним чином оформлені на підставі Розділу II п. 3 Наказу, шляхом внесення змін до документації. Так, по відповіді Замовника від 14.06.19 в 10:31 на питання стосовно, що тендерна документація має містити - цінова пропозиція закупівлі (з укаранням строку гарантії); - сертифікат якості на пропонуємий товар; - установчі документи; -виписка з ЄДР; - шаблон договору (у разі, коли інші варіанти договорів не розглядаються); - документ, що підтверджує повноваження на укладання договору(довіреність, наказ по підприємству, тощо) - свідоцтво платника податку, доповнюємо, що можливо і тендерна документація мала б містити перелічені документи, але тендерну ДОКУМЕНТАЦІЮ готує та надає (завантажує до систему) Замовник, а для учасників, що подають тендерну ПРОПОЗИЦІЯ, не передбачені такі вимоги по документам. Але, враховуючи наше бажання до співпраці, підтримуючи бажання Замовника провести процедуру закупівлі максимально чесно та прозоро, надаємо уточнюючі документи, які хоче бачити Замовник та котрі не передбачені тендерною документацією, на одному з етапів процедури закупівлі – визначення переможця (оскарження, вимога). Разом з цією вимогою надаємо документи (це не суперечить законодавству): 1. Лист Вих. № 73/ТД-04 від 03.07.2019р (щодо гарантії) 2. Сертифікат якості на пропонуємий товар, у вигляді Декларації про відповідність 3. виписка з ЄДР 4. шаблон договору 5. документ, що підтверджує повноваження на укладання договору (протокол, наказ) 6. свідоцтво платника податку Опираючись на вище викладене та п.12 Наказу вимагаємо усунути порушення та провести повторну оцінку з визначенням переможця по даній закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

Не відповідність пропозиції технічним вимогам

Номер: e713b109e1114bdd821bcc83770a1f5e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-12-001400-a.a1
Назва: Не відповідність пропозиції технічним вимогам
Вимога:
Ми, як учасник торгів, далі – Учасник, по закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-12-001400-a Ноутбуки в кількості згідно умов документації) проводиться замовником ДП НМЦ ЦЗ та БЖД Дніпропетровської області (Код за ЄДРПОУ: 09822784), далі - Замовник, маємо право вимагати відкритість і прозорість, а також контролювати додержання основних принципів державних закупівель. Всім постачальникам, які беруть участь у конкурсі, мають надаватись рівні права, можливості участі та рівний доступ до інформації. Пропозиція подана ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам Документації, а саме технічним вимогам. Дана закупівля є державною закупівлею, відповідно до абзацу другого і третього частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначена – допороговою та регулюється Наказом № 10 від 19.03.2019р. ДП «ПРОЗЗОРРО» (далі – Наказ). Згідно умов документації та логіки проведення закупівель, всі учасники повинні виконати вимоги замовника в тч. і підтвердити відповідність технічним параметрам, у разі закупівлі товару, в даному випадку – це ноутбуки. Натомість пропозиція подана ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" не містить підтвердження технічним вимогам замовника, що викладені в документації та надані на етапі уточнень від 14.06.19 час 10:29. З листа Цінова пропозиція (назва файлу 11. Цінова пропозиція.pdf) випливає, що пропонується модель ноутбука LENOVO IDEAPAD 330-15 (81DC009RRA). Згідно, офіційної інформації з сайту виробника Lenovo (де х – посилання на офіційний сайт виробника ноутбука, xx – посилання на офіційний сайт виробника процесору), дана модель вже знята в виробництва та комплектувалась процесором Intel® Pentium® Processor 4415U. За інформацією виробника процесор Intel® Pentium® Processor 4415U є Двоядерний процесор. Натомість, Замовником, чітко визначено – «Кількість ядер процесора – 4». Отже, запропонований ноутбук не відповідає технічним вимогам і така пропозиція має бути відхилена по невідповідності технічним вимогам. Опираючись на вище викладене та п.12 Наказу вимагаємо усунути порушення та провести повторну оцінку з визначенням переможця по даній закупівлі. Вважаємо нашу вимогу обґрунтованою і справедливою. Посилання на сайти: x- https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-onyx-black-81dc009rra.html#prodSpecs xx - https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/96508/intel-pentium-processor-4415u-2m-cache-2-30-ghz.html
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення UA-2019-06-12-001400-a (30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки), що надійшло 26.06.2019, 20:45 від ПП «КЕНФРАНТ» нами було прийняте рішення задовольнити вимоги вищезазначеного оскарження та провести повторну оцінку учасників закупівлі для визначення переможця.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 02.07.2019 15:51