-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби для догляду за малюками (підгузки)
Засоби для догляду за малюками (підгузки) згідно технічного завдання
Торги відмінено
1 347 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 478.60 UAH
мін. крок: 1% або 13 478.60 UAH
Період оскарження:
12.06.2019 14:03 - 23.06.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
7c8785c03e354087a517c4fcd5f04548
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000936-a.b11
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 29 07 2019.pdf 29.07.2019 15:30
- Платіжне Доручення 29 07 2019.jpg 29.07.2019 15:30
- Рішення від 01.08.2019 №10471+лист Замовнику.pdf 01.08.2019 19:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2019 № 11362.pdf 19.08.2019 18:12
- Рішення від 16.08.2019 №11362.pdf 21.08.2019 22:14
- Пояснення по суті скарги 000936-а.PDF 09.08.2019 15:07
- Скан.PDF 23.08.2019 14:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2019 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.08.2019 22:14
Дата виконання рішення Замовником:
23.08.2019 14:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про Переможця та відмінити відкриті торги у зв’язку з рішенням АМКУ № 11362 від 16.08.2019.
Вимога
Є відповідь
Вимога дискваліфікувати
Номер:
d9cc2d9a515f468ca6f41acece1a52e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000936-a.b10
Назва:
Вимога дискваліфікувати
Вимога:
Вимога дискваліфікувати
Пов'язані документи:
Учасник
- CCI25072019.pdf 25.07.2019 12:47
Дата подачі:
25.07.2019 12:47
Вирішення:
Щодо рішення Замовника про Переможця
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
30.07.2019 11:41
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник ФОП Єрмілов Євгеній Вікторович, детально розглянувши тендерну пропозицію Учасника фізичної особи – підприємця Садикова Руслана Казанфаровича надаємо обґрунтовану відповідь на Вашу вимогу.
Стосовно першого пункту вимоги.
Запропонована учасником торгів ФОП Садиков Р.К. продукція має незначні та непринципові відхилення щодо ваги дитячих підгузників. Тендерний комітет при розгляді пропозиції кваліфікував відхилення у один кілограм у ваговій категорії дитячих підгузків як не принципове та як такий розмір, який підходить для наших підопічних. Тому Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку інтернату дійшов висновку, що не може відхилити ЖОДНОГО з Учасників, спираючись на дану вимогу в технічних параметрах.
Стосовно розмірів підгузків. У документі з назвою «Документи для підтвердження відповідності вимогам» на стор. 84 є файл з назвою «Довідка щодо необхідних технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі» де вказана повна та уся необхідна інформація, яка вимагалась для надання у тендерній документації, а саме: вказана назва товару, який пропонується, країна походження, виробник, кількість поглинання, технічні характеристики товару та їх відповідність. Стосовно інформації у файлі з назвою «Технічні характеристики на продукцію», то цей файл сформовано уповноваженим представником виробника в Україні у відповідності з вимогами виробника.
При формуванні тендерної документації були вказані усереднені дані щодо окружності талії у сантиметрах по кожному розміру підгузків щоб уникнути дискримінаційних вимог щодо розмірів підгузків, бо вказівка на конкретні вимоги щодо технічних параметрів товару призводить до зазначення нами конкретної торгівельної марки, що згідно із ЗУ« Про публічні закупівлі» є дискримінацією. Відповідно, усі запропоновані ФОП Садиков Р.К. підгузки мають певні відхилення у окружності талії, але цілковито вкладаються у вимоги замовника щодо окружності талії кожного розміру і повністю відповідають тому чи іншому розміру (Tena Slip Small (58-85см.), Tena Slip Medium (73-122см.), Tena Slip Large (92-144см.), Tena Pants Normal Large (100-135см.), що підтверджується офіційними документами (файли «Технічні характеристики на продукцію» стор. 80, 82) представника виробника в Україні.
Учасником ФОП Садиковим Р.К., надані пояснювальні документи стосовно якості товару та підтвердження походження товару, як виробів медичного призначення класу I та відповідності їх Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ № 753 від 02.10.2013 року, що зазначено на сторінках 49-83 тендерної пропозиції.
Стосовно другого пункту вимоги.
У п.3 р.1 Додатку 3 ТД Замовник вимагає довідку про досвід виконання аналогічних договорів як виконаних так і тих , що знаходяться у стані виконання, на підтвердження якого надаються видаткові накладна або акти прийому-передачі. Виконання договорів №95, №96 з Комунальним некомерційним підприємством Слов’янської міської ради « Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» Учасник підтвердив накладними, якість виконання підтверджується листами-відгуками. Лист – відгук завізований підписом директора та печаткою самої установи « Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська». Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку інтернату прийняв рішення вважати договори № 95 та № 96 за аналогічні та не вважати це порушенням вимог Тендерної документації.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату, ретельно розглянувши пропозицію Учасника Садикова Р.К., враховуючи нагальну потребу у підгузках для підопічних з особливими потребами нашого будинку-інтернату, вважає рішення оформлене протоколом №08/109 від 19.07.2019 про визнання переможцем ФОП Садиков Р.К. правомірним та таким що не порушує вимог діючого законодавства.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату вважає що жодним чином не проявив дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій Учасників аукціону, виявлені порушення вимог тендерної документації у інших учасників цього аукціону, пропозиції яких були відхилені, більш значні та суттєві, тому, вести мову про спотворення результатів аукціону і дискримінацію учасників вважаємо необ’єктивною та упередженою думкою.
Сподіваємось на Вашу людяність та розуміння нагальних потреб та проблем дітей з інвалідністю.
Вимога
Є відповідь
Скарга - Вимога
Номер:
45f8e2a2b18949c3afe37d1a5faee9b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000936-a.b9
Назва:
Скарга - Вимога
Вимога:
Скарга - Вимога на рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга-Вимога Замовнику.pdf 24.07.2019 14:12
Дата подачі:
24.07.2019 14:12
Вирішення:
Щодо рішення дій Замовника
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
29.07.2019 12:18
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник ТОВ «Альтернатива Трейд», детально розглянувши тендерну пропозицію Учасника фізичної особи – підприємця Садикова Руслана Казанфаровича надаємо обґрунтовану відповідь на Вашу вимогу:
1) У довідці № 3 від 26 червня 2019 року, наданій у складі тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Садикова Руслана Казанфаровича зазначено: «Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку ФОП Садиков Р.К. самостійно обирає форми його організації. Тому я. ФОП Садиков Р.К. веду бухгалтерський облік самостійно та будь-які звіти здаю та заповнюю теж самостійно, затверджуючи їх своїм підписом та, за необхідністю, печаткою».
Тому, вважаємо пропозицію зазначеного Учасника такою що відповідає вимогам ТД.
2) У п.3 р.1 Додатку 3 ТД Замовник вимагає довідку про досвід виконання аналогічних договорів як виконаних так і тих , що знаходяться у стані виконання. Виконання договорів №95, №96 з Комунальним некомерційним підприємством Слов’янської міської ради « Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» Учасник підтвердив накладними, якість виконання підтверджується листами-відгуками. Лист – відгук завізований підписом директора та печаткою самої установи « Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська». Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку інтернату прийняв рішення вважати договори № 95 та № 96 за аналогічні та не вважати це порушенням вимог Тендерної документації.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату вважає що не має підстав для відхилення пропозиції Учасника з цієї причини.
3) Згідно з п.1 Розділу 3 Тендерної документації «У складі технічного завдання потрібно вказати країну походження товару, виробника, торгову назву, технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність вимогам замовника» , на дану вимогу Учасник Фізична особа – підприємець Садиков Руслан Казанфарович надав довідку № 30 від 25.06.2019 року із зазначенням країни походження товару, виробника, торгову назву, технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність вимогам замовника, яка повністю відповідає данній вимозі та Додатку 1 «Технічне завдання».
Учасником Фізичною особою – підприємцем Садиковим Русланом Казанфаровичем, надані пояснювальні документи стосовно якості товару та підтвердження походження товару, як виробів медичного призначення класу I та відповідності їх Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ № 753 від 02.10.2013 року, що зазначено на сторінках 49-83 тендерної пропозиції.
В Технічному завданні (стор.32 «Документи для підтвердження відповідності вимогам) Учасник своїм підписом та печаткою погоджується з тим що запропонований ним у «Ціновій пропозиції» товар відповідає вимогам замовника.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату вважає що не має підстав для відхилення пропозиції Учасника з цієї причини.
4) Щодо технічних параметрів товару, Тендерним комітетом було виставлено вимоги до дитячих підгузків (10-25 кг), але вивчивши більш детально дане питання, ми впевнились в тому, що дитячих підгузків з такими параметрами як (10-25 кг) не існує у жодного з виробників даної продукції. Тому Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку інтернату дійшов висновку, що не може відхилити ЖОДНОГО з Учасників, спираючись на дану вимогу в технічних параметрах.
5) Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку -інтернату не може задовільнити Вашу вимогу стосовно чіткості, читабельність та зрозумілість документів наданих Учасником Фізичною особою – підприємцем Садиковим Русланом Казанфаровичем. На зазначених Вами сторінках 44,45,46 файлу «Документи для підтвердження відповідності вимогам» вся вказана інформація читабельна.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату вважає що не має підстав для відхилення пропозиції Учасника з цієї причини.
6) Учасником Фізичною особою – підприємцем Садиковим Русланом Казанфаровичем у складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист Вих .№ 41 від 14.06.2019 року від «УКРАЇНСЬКО–АМЕРИКАНСЬКОГО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОМІКС» З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ» (стор.45 файлу «Документи для підтвердження відповідності вимогам») , як офіційного дистриб’ютора товариства з обмеженою відповідальністю «ЕССІТІ Україна», уповноваженого представника в Україні компанії «Ессіті Хфйджин енд Хеле АБ», виробника продукції Tena, Libero, Libresse, Zewa, Dry Kids із зазначенням номера процедури закупівлі, датою оголошення, назвою предмету закупівлі та повною назвою Замовника, Учасника згідно оголошення на можливість поставки предмета закупівлі, що повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Тенде Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату вважає що не має підстав для відхилення пропозиції Учасника з цієї причини.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату, ретельно розглянувши пропозицію Учасника Садикова Р.К., враховуючи нагальну потребу у підгузках для підопічних з особливими потребами нашого будинку-інтернату, вважає рішення оформлене протоколом №08/109 від 19.07.2019 про визнання переможцем ФОП Садиков Р.К. правомірним та таким що не порушує вимог діючого законодавства.
Сподіваємось на Вашу людяність та розуміння нагальних потреб та проблем дітей з інвалідністю.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рiшення щодо визнання переможцем ФОП Єрмілова Євгена Вікторовича
Номер:
d3ed1d8801eb47139c5abb5422e142e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000936-a.b8
Назва:
Вимога щодо скасування рiшення щодо визнання переможцем ФОП Єрмілова Євгена Вікторовича
Вимога:
Зважаючи на численні суттєві порушення,що ставлять під сумніви можливість Учасника ФОП Єрмілова Євгена Вікторовича якісно та в зазначені терміни виконати умови договору, вимагаємо Тендерний Комітет Дружківського Дитячого будинку інтернат переглянути своє рішення, щодо визнання п ФОП Єрмілова Євгена Вікторовича переможцем відкритих конкурсних торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 3375000-2 «Засоби для догляду за малюками».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 16.07.2019 11:07
Дата подачі:
16.07.2019 11:08
Вирішення:
Вимога щодо рішення про визначення Переможця
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.07.2019 15:45
Підтвердження вирішення:
Прийнято до розгляду тендерного комітета
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
2f845d9ecded4499b2a08a3675eb06cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000936-a.a7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга в порядку ст. 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 21 06 2019.pdf 21.06.2019 11:58
- Дод _ Комерційна пропозиція.jpg 21.06.2019 11:58
- Дод _ Скріншот_сайта.jpg 21.06.2019 11:58
- Скан-копія платіжного доручення 21.06.2019 11:58
- рішення від 25.06.2019 № 8354.pdf 25.06.2019 19:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2019 11:58
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.06.2019 19:56
Скарга
Розгляд припинено
Щодо аналогiчного досвiду
Номер:
3ca22ba5611a43e787d0925371ce1ee8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000936-a.a6
Назва:
Щодо аналогiчного досвiду
Скарга:
Доброго дня!!!! Згідно кваліфікаційних вимог Вашої тендерної документації міститься така вимога: «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договорів
3.1. Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних договорів (аналогічним вважається договір на постачання товару за ідентичним кодом ДК до бюджетних установ ).
3.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати:
Зазначені договори у повному обсязі. Договори, що підтверджують досвід поставки товару, виконання робіт, надання послуг, мають подаватися з видатковими накладними, або актами прийому-передачі тощо.
3.3 Листи - відгуки до цих договорів (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.» в котрій не зазначено жодної інформації щодо договорів, які знаходяться у періоді виконання!!!
Чи буде помилкою використовувати у своїй тендерній документації договір, який ще виконується? чи можна його вважати за аналогічний досвід виконання? Уточнiть будьласка iнформацiю стосовно данного питання!
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 21.06.2019 № 8189.pdf 21.06.2019 22:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2019 10:49
Опис причини скасування:
Технiчна помилка при визначеннi
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.06.2019 10:51
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.06.2019 22:43
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
711394bbd343416287f37095e206d60b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000936-a.b5
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний, Замовник!
Відповідно до п.2.1. розділу ІІ Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що «На підтвердження наявності працівників необхідно надати трудові книжки (перша сторінка та сторінка де зроблений останній запис) або трудовий договір, або договір цивільно-правового характеру на працівників, які зазначені в довідці. Листи-згоди працівників, які надають інформацію про свої персональні дані у складі пропозиції учасника на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних», персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про захист персональних даних», порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних», згода суб'єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про захист персональних даних», доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити.
Таким чином, необхідно акцентувати увагу, що інформація з трудової книжки або трудового договору працівника (або цивільно-правового договору особи) відноситься до категорії персональних даних працівника (є його власністю).
Учасник процедури закупівлі не є власником такої інформації і не може використовувати таку інформацію на власний розсуд без чіткої згоди суб’єкта персональних даних.
Таким чином, для використання персональних даних, вказаних у Тендерній документації повинно бути щонайменше дві передумови:
- добровільне волевиявлення суб’єкта (власника) персональних даних (яким Учасник не являється) у вигляді згоди;
- взяття третьою особою, яка запитує персональні дані (в даному випадку Замовник), чіткого зобов’язання щодо забезпечення збереження персональних даних та виконання інших вимог Закону в частині обігу та використання персональних даних.
Щодо першої умови, то жоден учасник не в змозі надати персональні дані працівника, якщо останній відмовляється у наданні згоди на таке використання. В даному випадку виконання такої вимоги Тендерної документації лежить поза суб’єктивною волею Учасника і на нього не може бути покладений обов’язок щодо надання такої інформації у разі відсутності згоди працівника.
Щодо другої умови, то опублікована Тендерна документація та інші документи Замовника не містять жодних зобов’язань останнього в частині забезпечення збереження персональних даних та виконання інших вимог Закону «Про захист персональних даних» в частині обігу та використання персональних даних.
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання трудових книжок, трудових договорів, договорів цивільно-правового характеру на працівників, листів-згод працівників має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження має внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи викладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації в частині перелічених вище положень, скасувати протизаконні та дискримінаційні умови Тендерної документації, що викладені у даній вимозі.
В свою чергу нагадуємо Вам, що відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» неправомірні дії чи бездіяльність Замовника можуть бути оскарженні до уповноваженого органу – Антимонопольного комітету України.
Тобто, у разі зволікання Вами у вирішенні поставлених питань ми будемо змушені звернутися до органу оскарження за наявними кричущими фактами порушень.
Крім того, буде вирішуватись питання щодо звернення до правоохоронних органів за фактами можливих корупційних зловживань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2019 16:37
Вирішення:
Щодо наявності працівників
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.06.2019 15:47
Підтвердження вирішення:
Дана вимога встановлена для того щоб мати розуміння чи виконає Постачальник свої зобов'язання перед нашою установою при виконанні договору. Тобто доставка товару до нашого заклада у встановлені строки. Дана вимога жодним чином не звужує коло учасників та не є діскримінаціною.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога надання документу про підтвердження відповідності Системи управління якістю на підприємстві
Номер:
acf2dec7020e4eedad21c26ce697bff3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000936-a.a4
Назва:
Дискримінаційна вимога надання документу про підтвердження відповідності Системи управління якістю на підприємстві
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до розділу І Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що Учасник також повинен надати «Сертифікат на управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) виданий на ім’я учасника торгів, дійсний на момент розкриття пропозицій, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи)».
Слід зауважити, що наразі в Україні запроваджено та діє ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», який зазначає, що цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони. Тобто вказаний стандарт не є обов’язковим і може застосовуватись виключно за ініціативою суб’єкта. Наявність підтвердження вказаному стандарту жодним чином не впливає на якість продукції/товару, що можуть постачатися тим чи іншим суб’єктом.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім'я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тобто, законодавство не передбачає можливість встановлення такого кваліфікаційного критерію як підтвердження відповідності Системі управління якістю на підприємстві. Єдиним достатнім доказом підтвердження Учасником власної спроможності поставляти товари є наявність фактично реалізованих аналогічних договорів (що власне передбачає профільний Закон).
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання документу про підтвердження відповідності Системи управління якістю на підприємстві має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2019 14:54
Вирішення:
Щодо відсутних документів
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.06.2019 14:05
Підтвердження вирішення:
Згідно Додатку №3 тендерної документації, а саме : (- У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують)
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога по даті отримання деяких документів
Номер:
50135cd2cb17471abb86855a8c655235
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000936-a.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога по даті отримання деяких документів
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до розділу І Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що «Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg в складі своєї пропозиції наступні документи…: Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи копія витягу з реєстру платників ПДВ (у разі сплати учасником ПДВ), або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копія витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), видані, по даті, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі».
Слід врахувати, що документи «свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ» та «свідоцтво про право сплати єдиного податку» відповідно до встановлених правил видавались разово на момент реєстрації відповідного податкового статусу і є дійсними протягом всього періоду існування такого статусу. Повторна видача таких документів не передбачалась та не передбачається.
Окрім того, витяги з реєстрів про податковий статус суб’єкта за загальним правилом видаються за фактом реєстрації за суб’єктом певного податкового статусу, такі витяги також не обмежені у часі і є підтвердженням наявності у реєстрі відповідної інформації про податковий статус суб’єкта. Замовник та інші зацікавлені суб’єкти мають можливість у вільному доступі через державні онлайн ресурси перевірити податковий статус платника податків.
В залежності від фактичних обставин та з урахуванням діючих правил відповідний витяг може оформлятися від кількох днів до кількох тижнів.
Вставлене Вами часове обмеження по даті оформлення витягів покликане лиш ускладнити для учасників процес формування тендерної пропозиції і є ні чим іншим як спробою «відсіяти» певну кількість Учасників.
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання перелічених документів з «обмеженою датою» має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2019 14:52
Вирішення:
Щодо надання документів у складі цінової пропозиції
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.06.2019 14:47
Підтвердження вирішення:
Дана інформація необхідна за для достовірної інформації на момент подання Тендерної пропозиції. Ця вимога стосується кожного учасника тому не може бути дискримінаційною і не має жодного обмеження як для платників ПДВ так і для платників єдиного податку. Зазначена інформація вимагається Замовником з метою перевірки місця реєстрації Учасника на території підконтрольній України на момент участі у процедурі Закупівлі, згідно наказу ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 126/2018
Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», тому зазначену вимогу не вважаємо діскримінаційною.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога надання зразків
Номер:
c0c1725567fb40b298e8e09e12e5fe17
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000936-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога надання зразків
Вимога:
Шановний Замовнику!
У Додатку №1 Тендерної документації також зазначено «Переможець аукціону в період кваліфікації, в термін, що не перевищує чотири робочих дні з моменту визначення його електронною системою Переможцем, повинен надати зразки усіх найменувань запропонованого товару згідно зазначеного порядку. Зразки товару повинні відповідати технічним вимогам, викладеним в додатку № 1 до тендерної документації, а також мати товарний вигляд. У разі невідповідності зразків товару вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації, пропозиція Переможця відхиляється…Приймання зразків товару здійснюється від представника Переможця. Приймання товару здійснюється в присутності представника Постачальника. У разі відмови Учасника надати зразки, ненадання Учасником зразків усіх найменуваннь запропонованого товару у встановлений Замовником строк, або надання Учасником зразків товару, які не відповідають встановленим вимогам, або не відповідають розміру зазначеному виробником, Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції такого Учасника… У випадку ненадання зразків товару учасник дискваліфіковується. У випадку надання зразків товару, що не відповідає технічним умовам, зазначеним в документації, учасник дискваліфікується».
При цьому, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків.
Профільний Закон «Про публічні закупівлі» визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції.
Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення.
Вами у власній Тендерній документації не встановлено можливості проведення дослідження зразків продукції учасників та не визначено суттєвих елементів такого дослідження (як то суб’єкт дослідження, місце проведення, коло учасників такого дослідження). Замовник не має акредитованої лабораторії, а лише в ній можна незалежно та експертно дослідити зразок товару кожного учасника і зробити фаховий висновок за результатами дослідження.
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання зразків товару та можливість дискваліфікації учасника за цим критерієм має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2019 14:49
Вирішення:
Щодо надання зразків Замовнику
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.06.2019 15:00
Підтвердження вирішення:
Зразки товару потрібні для впевнення в тому, що фактичні розміри та параметри предмету закупівлі, відповідають нашим вимогам (візуально та тактільно). Але ця вимога не буде крітерієм для відхилення про що в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.