-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Дезінфікуючий засіб для догляду за руками
Завершена
19 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 95.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 95.00 UAH
Період оскарження:
12.06.2019 12:51 - 13.06.2019 13:00
Вимога
Відхилено
порушення закону
Номер:
00d92ce3d57b445fbe40e038b8cffa52
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000750-a.c1
Назва:
порушення закону
Вимога:
Аналоги не пропонувати!!! У разі, якщо Учасник не відповідає технічним вимогам Замовника або не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.
При такій різниці ( 18 900грн та 6 300 грн) це вже не прикрита корупційна змова, це насмішка над усіма Законами цієї країни. Це демонстрація прямої корупції. Мило 500мл коштує 126 грн! Різниця в ціні 70% говорить сама про себе! 12 600грн це 200 % -хабаря!!!
Шановний! Замовник-корупціонер провів чергову корупційну закупівлю! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги де чітко вказана назва засобу, обмеження діючих речовин, які характернаі лише заявленому миючому засобу.Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам допорогових закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Ми запропонували повний та еквівалент за такими характеристиками, як:спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший та дешевший. Ви в протоколі відхилення навіть не змогли професійно аргументувати невідповідність МИЮЧОГО ЗАСОБУ. Це МИЛО!!! Про що можна говорити , перегляньте наказ МОЗ№ 798, аргументуйте невідповідність запропонованого нами засобу у відповідності до наказу МОЗ, а не вашими дискримінаційними вимогами. Новий Наказ ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р вказує на те ,що всі закупівлі проводяться за принципами Закону Про публічні закупівлі, тож еквіваленти ніхто не відміняв , а навпаки повинні розглядати, якщо ви проводите закупівлю за державні , а не власні, кошти. Не розгляд еквівалентів це ще одне порушення. Розтрата державних коштів – це корупція! Ціна на миючий засіб Неостерил М захмарна, завищена на 300%, у більше ніж 3 рази!!! Це такий хабар???? Мило 500 мл коштує аж 126 грн, проти 42 грн . Руки не чешуться ?Це вже б’є всі рекорди, навіть улюблені 40% подяки, меркнуть перед таким!!! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.06.2019 12:24
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше оскарження повідомляємо наступне.
Зміст Вашого оскарження свідчить про намагання підмінити законне право Замовника обирати предмет закупівлі та його характеристики власним хибним трактуванням термінів «дискримінація» та «антиконкуренція» і звинуваченнями Замовника у дискримінації учасників закупівлі та в «корупції».
Вважаємо за необхідне підкреслити, що Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
В оголошеній закупівлі Замовником була передбачена закупівля конкретного дезінфікуючого засобу без пропонування еквівалентів (аналогів).
Згідно п.2 «Технічних вимог» до закупівлі заявлено: засіб повинен бути на основі полігексаметиленбігуаніду гідрохлориду (не менше 0,8%), а також допоміжних речовин, у т.ч. поверхнево активні речовини, компоненти, що сприятливо впливають на шкіру, регулюють ії водно-жировий баланс, пом’якшують, попереджають подразнення і висушування при багаторазовому застосуванні (D-пантенол, гліцерин, масло м’яти), загущувач, комплексонат, регулятор рН.
Натомість, згідно п.1.3 Інструкції запропонований ТОВ «ІМЕД» засіб для дезінфекції рук «Бланідас софт дез (Blanidas soft des)» містить 5-хлор-2- (2,4 дихлорфеноксі) фенол (триклозан) - 0,5%, пом’якшуючи миючі добавки (не зрозуміло, чи ці добавки миючі чи пом’якшуючі?).
Крім того, строк дії реєстрації триклозану в Державному реєстрі небезпечних факторів закінчився 12.12.2016 р. Згідно «Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію небезпечних факторів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 1995 р. №420, речовини, що виробляються та використовуються на території України підлягають обов'язковій державній реєстрації, яка є неодмінною умовою застосування і організації виробництва продукції.
Лікарня закуповує дезінфекційний засіб для гігієнічного миття рук. Згідно Пункт 2 Додатку 6 до розділу 4 методичних вказівок «Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу», затверджених наказом МОЗ України №798 21.09.2010р. всі антимікробні засоби, незалежно від методу їх застосування, повинні мати активність по відношенню до транзиторних бактерій (за виключенням мікобактерій), грибів роду Candida, а також вірусів, які мають оболонку. Дані про противірусну дію запропонованого Вами препарату «Бланідас софт дез» (Blanidas soft des) в інструкції відсутні!!! Як нам його використовувати, наприклад в харчоблоці в дитячій лікарні? Кишкову інфекцію вірусної етіології ще ніхто не відміняв…
Згідно п.3 «Технічних вимог» заявлений до закупівлі засіб не повинен сушити, подразнювати шкіру, викликати побічні ефекти; має регулювати водно-жировий баланс шкіри; при використанні має бути відсутня або бути зменшена необхідність у додатковій обробці рук спеціальними засобами для догляду при багаторазовому застосовуванні засобу протягом дня. В заявленому до закупівлі засобі «Неостерил М» містяться компоненти, сприятливо впливають на шкіру, регулюють ії водно-жировий баланс, пом’якшують, попереджають подразнення і висушування при багаторазовому застосуванні засобу (D-пантенол, гліцерин, масло м’яти). В Інструкції на засіб «Бланідас софт дез (Blanidas soft des)» відсутні ці дані. Яка ж це «економія бюджетних коштів», якщо з вашим засобом ще необхідно об’являти Торги на крем (лосьйон) по догляду за руками?
Ми залишаємо за собою право погоджуватись чи не погоджуватись зі змістом інструкції, режимами і умовами використання дезінфекційного засобу і обирати засіб без примусу, ґрунтуючись на власних професійних знаннях і досвіді!
Тендерний комітет не вбачає підстав для перегляду і зміни прийнятого рішення №30 від 19.06.2019р.
Ваше оскарження неможливо розглядати інакше, як тиск на наш заклад задля примушення до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Звертаємо Вашу увагу, що приниження і образи у бік Замовника є неприпустимими! Таке ставлення не може залишитись без уваги! Закликаємо Вас дотримуватись загальноприйнятих правил ділового спілкування!
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.06.2019 15:48
Підтвердження вирішення:
Відповідь на вимогу незадовільна. Оскільки процедура проведена з дотриманням вимог чинного законодавства.