-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарські засоби
Завершена
530 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
12.06.2019 10:44 - 24.06.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога - поділ на лоти
Номер:
8dc426b6a227484088463ad81d94afa3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-12-000363-a.c1
Назва:
Вимога - поділ на лоти
Вимога:
Дискримінаційні умови
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога поділ на лоти.docx 14.06.2019 13:30
Дата подачі:
14.06.2019 13:30
Вирішення:
Добрий день.
Тендерний комітет розгляну вимогу до закупівлі фармацевтичної продукції (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-12-000363-а) та повідомляє наступне.
Визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку лікарських засобів (тобто без розподілення на окремі частини предмету закупівлі(лоти)), замовник ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до
дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки предмет закупівлі не містить позицій, включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації
потенційних учасників процедури (незалежно від їх організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
У Тендерній документації вказується, що усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент", тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі.
Вказана Вами Постанова Кабінету Міністрів України від 05.09.1996 № 1071 «Про порядок закупівлі лікарських засобів закладами та установами охорони здоров'я, що фінансуються з бюджету» втратила чинність на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 №180 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
У спільному листі Мінекономрозвитку та Міністерства охорони здоров’я України № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 вказано, що «З метою створення умов для добросовісної конкуренції серед учасників закупівель замовникам при закупівлі лікарських засобів для предметів закупівлі, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн. та які містять два та більше лікарських засобів з різними МНН, рекомендується визначити окремі предмети закупівлі (лоти) щодо кожного окремого МНН за умови, що вартість кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень». Даний лист носить рекомендаційний характер.
В даному випадку замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому, оскільки це закупівля для забезпечення безперебійного лікування та належного надання медичної допомоги наркологічним та психіатричним хворим. Крім того, визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком замовників. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу. Вважаємо необхідним здійснити закупівлю в цілому.
Статус вимоги:
Відхилено